نحوه استفاده از Gulp و Prettier در قطعه کد و خروجی های API

عکس پروفایل نویسنده

@تمبوستیم بوشل

20 سال توسعه وب رهبر در elioWay؛ Quora Top Writer (2014-2018) ؛

ویرایشگران کد با “زیباسازها” ارائه می شوند که برنامه نویسان می توانند با استفاده از آنها کد را بصورت یکنواخت و متعارف تنظیم کنند ، معروف به “زیبا”.

اما گاهی اوقات شما یک قطعه کد دارید ، ممکن است از وب کپی شده باشد یا یک بسته از JSON که روی خط فرمان پیچ خورده است ، و می خواهید آن را سریع قالب بندی کنید.

در اینجا یک روش استفاده وجود دارد چنگ زدن و زیباتر برای ساختن یک پروژه زیبا برای اتوماتیک کردن این کار مشترک این یک برنامه سرگرم کننده خواهد بود که می توانید در پس زمینه اجرا کنید. و برای کسانی که به دنبال یادگیری هستند چنگ زدن، این یک آغازگر شسته و رفته را برای موارد استفاده کمتر معمول می کند.

پیش نیازها

  • شما نیاز دارید گره و npm نصب شده است
  • شما نیاز دارید چنگ زدن نصب شده به عنوان یک بسته جهانی:
    npm i gulp -g 
  • شما باید بدانید که چگونه بدوید
    curl

    یا

    http

    در یک خط فرمان

gulp چیست؟

چنگ زدن یک برنامه اجرا کننده کار مبتنی بر NodeJS است. غر زدن یکی دیگر از کتابخانه های شناخته شده ای است که به همین منظور ساخته شده است ، اما در این مقاله از آن استفاده خواهیم کرد چنگ زدن چون آن را بهتر دوست دارم به نظر من، چنگ زدن بیشتر شبیه کد است. غر زدن بیشتر شبیه پیکربندی است. هر دو خوب هستند. من قوز کردن را بهتر از غرغر کردن دوست دارم. اگر می خواهید غرغر کنید ، یک غرغر پیدا کنید. من یک گلوله هستم مگر اینکه آبجو باشد. پس من جرعه جرعه دارم.

چنگ زدن از مفهومی به نام “لوله” استفاده می کند. یک لوله چیزی بیش از یک زنجیره از توابع نیست که در آن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور