معرفی ظاهر جدید شما Majestic –

ما به کمک شما نیاز.

در چند ماه گذشته، ما مشغول تعمیرات اساسی سایت Majestic بودیم تا ظاهر و احساسی مدرن‌تر به ابزارهایی که برای دسترسی به داده‌های بک لینک ما استفاده می‌کنید ارائه دهیم.

ما اکنون در حال آماده شدن برای تغییر وب سایت Majestic.com به ظاهر و احساس جدید هستیم. قبل از انجام این کار، ما از نظرات شما می خواهیم تا اطمینان حاصل کنیم که استفاده شما از Majestic در نتیجه این تغییرات افزایش یافته است.

چیزهای زیادی در Majestic در حال تغییر است. ما همچنان همان داده‌های عالی را ارائه می‌کنیم، اما دقت کرده‌ایم که دسترسی به ابزارها را افزایش دهیم و نحوه مشاهده همان داده‌ها را از طریق ابزارهای مختلف بهبود دهیم.

فلسفه راهنما در پشت این تغییرات ایجاد تعادل بین حل مسائل UX در حال حاضر با ایجاد یک پلتفرم برای توسعه آینده است.

هدف ما این بوده است:

  1. پیمایش ابزار را به منوی سمت چپ منتقل کنید، تا پیمایش بین ابزارها و گزارش‌ها آسان‌تر شود
  2. طراحی واکنش گرا ما را تقویت کنید. Majestic مدت هاست که از دستگاه های کوچک پشتیبانی می کند. ما اکنون Majestic را با مانیتورهای رومیزی مدرن و با وضوح بالا بهتر کار کرده ایم.
  3. تعدادی از ناسازگاری‌های رابط کاربری را که پس از سال‌ها توسعه به رابط نفوذ کرده‌اند، برطرف کنید.
  4. یک رابط ایجاد کنید که به عنوان پایه ای برای نوآوری های آینده و ویژگی های جدید عمل کند.

در مراحل جدیدتر توسعه، ما با تعدادی از سفیران خود و تعداد کمی از مهمانان، آزمایشی را اجرا کرده ایم. این به طرز شگفت انگیزی آموزنده بوده است (از همه تشکر می کنم!) و به شکل گیری تعدادی به روز رسانی برای سیستم کمک کرده است.

خبر خوب: ما قصد نداریم فوراً جریان کاری شما را مختل کنیم.

ما مدتی است که یک نسخه مخفی جدید از وب سایت را به موازات سایت فعلی خود اجرا می کنیم.

ما تا به امروز از بازخورد خوشحال شده ایم. ناوبری سمت چپ مثبت دریافت شده است. پیام تا کنون این است که این به روز رسانی نشان دهنده گامی بزرگ در جهت درست برای Majestic است.

ما شرکت کنندگان در آزمایشی را تشویق کرده ایم که از این نسخه آزمایشی جدید وب سایت به عنوان بخشی از کار روزانه خود استفاده کنند تا برای به روز رسانی نسخه جدید آماده شوند.

اینجا جایی است که تو وارد می شوی.

ما از شما می خواهیم به خلبان ما بپیوندید.

از شما دعوت می کنیم تا سایت جدید ما را امتحان کنید. این توسط همان داده های سایت معمولی Majestic پشتیبانی می شود. هدف ما دو چیز است:

  1. برای تشویق شما به امتحان سایت جدید قبل از به روز رسانی ما در سایت اصلی مجستیک.
  2. برای اینکه به شما این فرصت را بدهیم که در صورت شکسته شدن هر یک از گردش کار شما در Majestic قبل از راه اندازی به ما اطلاع دهید.

ما بر اساس بازخورد شما عمل خواهیم کرد و سایت آزمایشی را در مرحله ساخت تا راه اندازی به روز می کنیم.

برای جزئیات نحوه پیوستن به خلبان به ادامه مطلب مراجعه کنید

از شما دعوت می کنیم به نسخه آزمایشی وب سایت دسترسی پیدا کنید. این نسخه به سادگی یک پوسته جدید در باطن موجود Majestic است. از جزئیات ورود به سیستم فعلی شما برای دسترسی به حساب موجود خود از طریق این سایت جدید استفاده می شود.

برای دسترسی به وب سایت جدید، به سادگی به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://newmenu.majestic.com/

به عنوان بخشی از چک های شما، ما به ویژه به…

  • اولین برداشت شما
    ناوبری در چند دقیقه اول چگونه است؟ آیا فوراً از بخشی از آن خوشتان آمد/از آن متنفر شدید؟
  • برداشت مداوم شما
    وقتی به ناوبری سمت چپ عادت کردید، Majestic چه حسی به شما می دهد؟ آیا ما اوضاع را بهتر کرده ایم یا بدتر؟ لطفا توجه داشته باشید: ما امیدواریم که خلبان در نتیجه بازخورد شما به روز شود. استفاده منظم از سایت آزمایشی شما را از پیشرفت‌ها قبل از به‌روزرسانی سایت اصلی مطلع می‌سازد.
  • چیزی هست که نتوانید پیدا کنید؟
    ما به‌خصوص به ناامیدی‌هایی علاقه‌مندیم که در آن چیزی که قبلاً در دسترس شما بود اکنون بسیار دور به نظر می‌رسد. در هر تغییر قابل توجهی در رابط، بسیاری از ما در اولین بار استفاده از حافظه عضلانی با آن دست و پنجه نرم می کنیم… اما بعد از آن – آیا چیزی وجود دارد که شما نمی توانید پیدا کنید، مهم نیست به کجا نگاه می کنید؟
  • آیا چیزی به وضوح شکسته است؟
    در حالی که ما به طور گسترده آزمایش کرده ایم، این احتمال وجود دارد که چیزی را از دست داده باشیم. شاید چیدمان شکسته باشد یا شاید یک برچسب در داخل یا خارج جعبه آن روی هم قرار گرفته باشد؟ لطفا اجازه دهید تا ما بدانیم.

تیم خدمات مشتری ما از نزدیک با توسعه دهندگان ما کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که نظرات و مشاهدات شما توسط تیم توسعه محصول دیده می شود. ما به ارائه نسخه‌های نمایشی رایگان یک به یک ادامه خواهیم داد، اما ممکن است مشترکان ارزشمند ما را در اولویت قرار دهیم اگر تقاضا از در دسترس بودن جلسه فراتر رود. راهنمای خود را در: https://walkthrough.majestic.com رزرو کنید.

امیدواریم برداشت شما مثبت باشد. در هر صورت، ما دوست داریم از شما بشنویم.

برای تماس با هر گونه بازخورد، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: https://majestic.com/help/contact-us?subject=New+UI+Pilot&Topic=feedback.

با شکوه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور