اولین برداشت های من در BitClout

عکس پروفایل Andrew Magdy Kamal Hacker Noon

مدتی است که شبکه های اجتماعی جایگزین را دنبال می کنم ، در حقیقت لیستی تهیه کردم. هنگام مرور توییتر ، به یک شبکه اجتماعی تازه ظهور شده به نام BitClout برخورد کردم. من تصمیم گرفتم یک نمایه ایجاد کنم ، و برای کسانی که کنجکاو هستند دسته من AMKN است. در واقع می توانید پیام های من را اینجا دنبال کنید. که گفت ، من برخی از افکار اولیه.

شماره 1 گلیچ سایت

تا کنون سایت بسیار پر زرق و برق است ، که با توجه به کاملا جدید بودن آن بسیار خوب است. به دلیل کوچک سازی شبکه ، ممکن است چندین و چند مشکل فنی در اینجا و آنجا بوجود آید. با این حال ، یک معاینه حیوان خانگی بزرگ که داشتم تأیید است. اطلاعات کمی در مورد چگونگی بدست آوردن آن علامت تأخیر آبی مزاحم وجود داشت. همچنین هیچ فرم تأییدی وجود ندارد که بتوانم در سایت آنها پیدا کنم. من برای اداره های عمومی کاندید می شوم و به استارت آپ ها مشاوره می دهم. این به علاوه این واقعیت که من خودم در حال کار روی یک پروژه بزرگ بلاکچین هستم ، باعث می شود تمایل به تأیید داشته باشم.

یک پیگیری حیوان خانگی دیگر این است که اگر در شبکه های اصلی اجتماعی بزرگ نیستید یا حساب خصوصی دارید ، روند تأیید سخت تر است. من بهترین راه برای رسیدن به ارتباط را از طریق ایمیل شنیدم.

بنابراین برای جمع بندی:

– سایت کمی کند است

– به فرم تأیید نیاز دارد

– نوعی سیستم پشتیبانی یا بلیط خوب خواهد بود.

شماره 2: مدل کسب درآمد

من هر دو طرفدار / مخالف مدل کسب درآمد هستم. فکر می کنم بی نظیر است که هر خالق …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور