مصاحبه با کریس کراسبی، سخنران اصلی مرکز داده جهان | دانش مرکز داده

“پس شما در مورد انتشارات Scope 1، 2 و 3 شنیده اید، درست است؟” کریس کرازبی، مدیر عامل مرکز داده Compass، در پایان چت ما از من درخواست کرد. “ما مدتی پیش یک عبارت ابداع کردیم، در واقع – این محدوده 4 است. محدوده 4 چیزی است که شما از آن اجتناب می کنید.”

تلاش کرازبی برای دسته‌بندی مجدد انتشارات در اینجا – از جمله ابداع یک عبارت کلیدی، “انتشارهای محدوده 4″، که به طور پیوسته در کل صنعت مورد توجه قرار گرفته است – بر تلاش‌های مستمر او برای اطمینان از پایداری تاکید می‌کند (یک کلمه کلیدی دیگر که از آن زمان به یک صنعت تبدیل شده است. -wide mandate) در خط مقدم ذهن هر اپراتور مرکز داده است. شرکت او که پیشنهاد ساخت مراکز داده با فناوری‌های پایدار مانند سقف بازتابی، بتن تولیدی CarbonCure و طرح‌های بدون آب را ارائه می‌کند، با افتخار ادعا می‌کند که یکی از اهداف صریح آن «طراحی و ساخت مراکز داده ما با هدف بیان شده» است. حفظ محیط زیست.»

کریس کراسبی هدشات

کرازبی در سخنرانی اصلی خود در مرکز داده جهان، آماده است تا رهبران مراکز داده در سراسر کشور را قادر سازد تا به طور مشابه بر پایداری در شیوه‌های ساخت و ساز و عملیات روزانه خود تأکید کنند. کرازبی با چشم‌اندازی جسورانه در مورد آینده پایداری، بینش‌های تخصصی نه تنها در مورد چگونگی افزایش تلاش‌های کربن‌زدایی، بلکه در مورد اصول غیر کربنی‌سازی آن انتشارات پرخطر و در عین حال قابل اجتناب از محدوده 4 ارائه می‌دهد.

AFCOM: وضعیت فعلی شکاف استعدادی را که صنعت مرکز داده را تحت تأثیر قرار داده است، چگونه توصیف می کنید؟ مراکز داده اکنون چه اقداماتی می توانند برای کاهش این بحران نیروی کار انجام دهند؟

کریس کراسبی: من فکر می کنم چند عنصر در آن وجود دارد. تعداد زیادی از افراد در پایین وجود دارد که در سطح تکنسین، سطح ساخت و ساز، سطح عملیات و سطح شبکه ضروری هستند. و پس از آن، بدیهی است که یک پیری در اوج وجود دارد، زیرا مربوط به افرادی مانند من است که برای مدتی در این فضا بوده‌اند. بنابراین شما باید آن را از یک رویکرد دو جانبه بگیرید. من فکر می‌کنم در سطح پایین، باید از جستجوی تجربه دست بردارید و شروع به طراحی فرآیندها و سیستم‌هایی کنید که به افراد بی‌تجربه اجازه می‌دهد آنها را درک کنند و آنها را قادر به کارآمدی کند. در Compass، ما آن را به‌عنوان یک عنصر واقعاً مهم می‌بینیم، جایی که می‌توانیم یک سیستم تغذیه‌کننده برای صنعت باشیم، و می‌توانیم عناصر بسیار تجویزی را با افرادی که لزوماً واجد شرایط نیستند انجام دهیم. روز اول، شما باید صلاحیت های لازم را برای آنها به دست آورید، تجربه ای را که در آنجا وجود دارد به دست آورید، و برای انجام این کار، باید آن نوع برنامه ها را توسعه دهید. این اولین قدم است.

مرحله دوم این است که از بالا به پایین چگونه دیگران را وارد این فضا می کنید؟ خوب، آموزش بخش بزرگی از آن است. ما بخشی از یک برنامه کارشناسی ارشد در SMU بوده‌ایم تا افراد را از منظر سیستم‌های مرکز داده با چیزهایی آشنا کنیم، بلکه فقط در معرض فضای ما قرار بگیرند. صادقانه بگویم، ما به عنوان یک صنعت بهترین کار را برای تبلیغ فضای خود انجام نمی دهیم. ما اساساً بیشتر اقتصاد را اداره می کنیم، و با این حال مراکز داده در مقایسه با آنچه که ما واقعاً به جامعه کمک می کنیم، شهرت بدی دارند. من فکر می کنم که ما باید به عنوان یک سازمان و به عنوان یک گروه فقط در مورد کارهای خوبی که در آنجا انجام می دهیم برای جذب استعدادهای مورد نیاز خود بسیار بهتر شویم، زیرا از استعدادهای صنایع دیگر بهره زیادی می بریم.

ادامه مصاحبه با کریس کرازبی را در پنج نقطه داده AFCOM بخوانید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور