مشکل اینترنت متمرکز

عکس پروفایل ظهر عثمان خالد هکر

@usmankhalid86عثمان خالد

تحلیلگر تحقیقاتی با عطش فناوری.

ما در دوره ای زندگی می کنیم که داده ها سلطان هستند و سوخت موفقیت بسیاری از شرکت های بزرگ مانند گوگل، فیس بوک، و آمازون و همچنین آنها را بسیار قدرتمند کرده است. اما با قدرت زیاد ، مسئولیت بزرگ و رویدادهای بدنام مانند فیس بوک کمبریج آنالیتیکا رسوایی داده ها مدام به ما یادآوری کنید که این شرکتهای چند میلیارد دلاری ، آگاهانه یا ناآگاهانه ، در مورد حفاظت از دادههای ارزشمند کاربر ، مسئولیت چندانی نداشته اند. روشی که امروزه وب کار می کند نگران کننده است و تنها راه حل برای این کار اینترنت غیرمتمرکز است.

اینترنت امروز در مورد است دروازه بان ها. به عنوان مثال ، اگر می خواهید به یک وب سایت دسترسی پیدا کنید ، نیاز به مراجعه از طریق چندین واسطه است. ابتدا یک سرور نام دامنه ، سپس یک شرکت میزبان سرور ، که معمولاً شما را به شخص ثالث هدایت می کند ، یعنی. یک سرویس میزبانی وب و این اتفاق هر بار که می خواهید وب سایتی را در اینترنت باز کنید اتفاق می افتد. این دروازه بان ها کاملاً در معرض آسیب هستند سایبرحملات و همچنین ساخت سانسور & نظارت بسیار آسان.

(منبع تصویر: 101blockchains.com)

این همه ماجرا نیست ، وضعیت نگران کننده تر می شود. پردازش ابری بسیار محبوب شده است و در اینجا نیز داده ها توسط این شرکت های بزرگ میزبانی می شوند. این…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور