2021 برای بیمه در بلاکچین چه هزینه ای دارد؟

عکس پروفایل Kirill Hacker Noon

@ks.shilovکریل

توسعه دهنده و نویسنده علاقه مند به بلاکچین. تلگرام من: ksshilov

Blockchain در طول سال ها موارد استفاده چندگانه ای را مشاهده کرده است ، از سکه های پرداخت ساده گرفته تا هنر توکن سازی. اما دسته ای از پروژه ها با هدف ایجاد راه حل هایی برای دوام در طول سال وجود دارد ، با سطحی از پیچیدگی و رقابت با ساختارهای سنتی تجاری و مالی.

ایجاد اکوسیستم های بلاکچین می تواند روند فرآیند بیمه خودکار را تقویت کند. سابقه معاملات ، همراه با پتانسیل جمع آوری و مهر زمان برای داده ها و رویدادهای قابل اعتماد ، دریچه ایجاد بازار بیمه جدید در بلاکچین را باز می کند.

پروژه های بستر های نرم افزاری به چندین بخش منشعب شده اند ، از جمله بیمه هایی که هم به بازار گسترده تر هدایت می شوند و هم رویدادها و خطرات خاص رمزنگاری را هدف قرار می دهند. ما وضعیت بازار و جایگاههایی را که سیستم عاملهای نویدبخش ساختن اقتصاد مبتنی بر رمزگشایی دموکراتیک با چندین ویژگی در اختیار داشتند ، بررسی کردیم. ما پروژه های پیش رو را انتخاب کردیم که در چند ماه گذشته گسترش خود را آغاز کرده اند و این امکان را دارد که در کنار بازار گاو دیگری برای سکه ها و توکن ها سوار شویم.

در حالی که Ethereum همچنان پلتفرم پیشرو است ، سایر موارد مانند Chainlink یا BinanceChain پتانسیل رمزگذاری و اتوماسیون را ارائه می دهند. این راه را به بازارهای پیچیده و روابط اقتصادی متعدد ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور