فاکتور رتبه بندی Core Web Vital هر چند وقت یک بار محاسبه می شود؟

در پاتوق ساعات اداری Google SEO شخصی از جان مولر در مورد برنامه به روزرسانی برای فاکتور رتبه بندی مرتبط با امتیازات Core Web Vital (CWV) س askedال کرد. آیا فاکتور رتبه بندی در زمان واقعی یا هر 28 روز به روز می شود؟

پاسخ می تواند مهم باشد زیرا ناشرانی که برای بهبود امتیازات Core Web Vital (CWV) خود تغییراتی ایجاد می کنند ، فارغ از اینکه فاکتور رتبه بندی به خودی خود کوچک است ، ممکن است ملاحظه دیدن نتایج مثبت تغییرات خود را داشته باشند.

این سوالی است که مطرح شده است:

“این الگوریتم تجربه صفحه که در ماه مه ارائه می شود … فقط می خواستم بدانم این الگوریتمی در زمان واقعی است یا چیزی مانند به روزرسانی های اصلی که هر از گاهی به روز می شود؟”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

معمولاً هنگامی که از جان مولر س tال حیرت انگیزی می شود او مکث می کند تا در مورد آن فکر کند. اما با این س heال بلافاصله و بدون تردید پاسخ داد.

تصویر صفحه ای از پاسخ جان مولر گوگل در مورد برنامه به روزرسانی فاکتور رتبه بندی حیوانات وب اصلی

مولر:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“من نمی دانم … من نمی دانم که آیا اوه … هنوز به طور کامل تصمیم گرفته ام.

منظورم این است که … بخشی از آن نیز این است که به هر حال فقط یک تأخیر کلی برای داده ها وجود دارد.

kind ما باید نوع آن زمان را منتظر بمانیم تا زمانی که اطلاعات کافی را جمع آوری کنیم. “

مولر در حال اشاره به داده های User User Experience (CrUX) بود که توسط کاربران Chrome که تصمیم به شرکت در ارائه سرعت صفحه و اطلاعات حیوانات وب به Google دارند ، جمع آوری می شود.

داده های اصلی حیوانات وب هر 28 روز جمع آوری و به روز می شوند. این بدان معناست که امتیازات گزارش شده در کنسول جستجوی Google یا در ابزارهایی مانند PageSpeed ​​Insights گزارشی از آنچه Google اندازه گیری کرده است (تقریباً) در 28 روز گذشته.

این همان چیزی است که مولر با اشاره به اینکه “تأخیر کلی در داده ها

مولر در ادامه پاسخ خود گفت:

“بنابراین من گمان می کنم این چیزی نیست که برای به روزرسانی های سریع بهینه شود بلکه نوع بیشتری برای درک صحیح تصویر کلی است.

… حدس می زنم این بیشتر به یک چیز کند تبدیل شود تا تغییر در زمان واقعی. “

آیا برنامه به روز رسانی رتبه بندی CWV ​​اهمیتی دارد؟

برخی از فاکتورهای مرتبط با الگوریتم مانند پیوندها در زمان واقعی اعمال می شوند. الگوریتم پنگوئن توسط گوگل توصیف شده است که الگوریتمی در زمان واقعی است.

سایر فاکتورها مانند تغییر مقیاس گسترده در محتوای وب سایت ، بسته به تغییر تعداد صفحات ، ممکن است چند ماه طول بکشد تا بر رتبه بندی تأثیر بگذارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با توجه به اینکه فاکتور رتبه بندی Core Web Vital هر چند وقت یک بار به روز می شود ، جان مولر اعتراف کرد که نمی داند فاکتورهای رتبه بندی Core Web Vital چند بار اعمال می شود.

این ظاهراً موضوعی است که با وی در موردش بحث نشده و رک و پوست کنده احتمالاً چیزی نیست که مردم درباره آن تعجب کنند … تاکنون.

برخی ممکن است عقیده داشته باشند که دانستن اینکه سیگنال رتبه بندی CWV ​​هر چند وقت یک بار به روز می شود مهم است زیرا عوامل رتبه بندی می توانند بر رتبه بندی تأثیر بگذارند

وقتی ناشران سایت سایت خود را به روز می کنند ، یک دوره انتظار برای بازخورد دنبال می کند که نشان می دهد تغییرات چگونه روی رتبه بندی تأثیر می گذارد (در صورت وجود).

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ او بیشتر یک حدس تحصیل کرده و بسیار منطقی بود.

آیا پاسخ دقیق تر و قطعی تری مهم است؟

استناد

ویدیو را مشاهده کنید ، از حدود 50 مکان دوم شروع می شود:

https://www.youtube.com/watch؟v=mequMsZo0WI

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور