مراکز داده و Bees: Loudoun میزبان اولین رویداد DC برای Bees در ایالات متحده است | دانش مرکز داده

پنج شنبه گذشته، داوطلبان جامعه مرکز داده در شمال ویرجینیا برای حمایت از مهم ترین ساکنان منطقه: زنبورها گرد هم آمدند.

JK Community Farm، 7×24 Exchange، Loudoun County Development Economic Development، و میزبان در ایرلند رویداد DC for Bees را سازماندهی کردند که در آن داوطلبان خاک را بیل می زدند، چوب می کاشتند، و تخت های باغچه های مرتفع را برپا می کردند و پر می کردند. سامانتا کوهن، مدیر اجرایی مزرعه JK Community Farm گفت که این تخت ها برای کاشت پوشش گیاهی مفید برای گرده افشان های منطقه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. دانش مرکز داده.

زنبورها و سایر گرده‌افشان‌ها مانند پروانه‌ها، عملکرد عملیات مزرعه JK Community Farm را 20000 پوند در سال افزایش می‌دهند. کوهن گفت که این غذای اضافی برای تغذیه خانواده هایی می رود که با ناامنی غذایی در شهرستان لودون مواجه هستند. طبق گفته‌ها، تخت‌های مرتفع جدیدی که توسط داوطلبان صنعت مرکز داده کاشته شده‌اند، سالانه 1000 وعده غذایی تولید می‌کنند. لودون در حال حاضر.

این اولین رویداد DC for Bees بود که در میزبان ایالات متحده در ایرلند برگزار شد، سازمانی که زیرساخت های دیجیتال را از ایرلند ترویج می کند، برنامه DC for Bees را اجرا می کند و چندین رویداد را در اروپا برای کمک به نجات جمعیت رو به کاهش زنبورهای ایرلند برگزار کرده است.

هاست در ایرلند در سایت خود می گوید که تخمین زده می شود 70 درصد محصولات زراعی جهان به گرده افشانی زنبور عسل بستگی دارد.

گری کانولی، رئیس و مؤسس Host در ایرلند، گفت: «زنبورها چه برای Digital Realty یا Equinix کار می‌کنند، قلاب نمی‌کنند. مجله مرکز داده. اما، اگر بتوانید گروهی از افراد از همه این شرکت‌های مرکز داده را با یک هدف جمع کنید، که بسیار بزرگ‌تر از صنعتی است که آنها به خودی خود هستند، می‌تواند تأثیر واقعی بگذارد.»

داوطلبان در رویداد DC for Bees در Loudoun County Virginia - Edited.png
بیش از 140 داوطلب تلاش خود را برای مبارزه با ناامنی غذایی در شهرستان لودون، ویرجینیا انجام دادند.

کوهن با 145 داوطلبی که تخت های بلند شده را ساخته و پر کردند، همراه با 18000 دلار کمک مالی، به موفقیت این رویداد خوش بین است. کوهن گفت: «خوشحال است که می‌بینیم جامعه مرکز داده برای کمک به خانواده‌هایی که با ناامنی غذایی، محیط‌زیست و گرده‌افشان‌های محلی مواجه هستند، گرد هم می‌آیند. دانش مرکز داده.

پول جمع‌آوری‌شده صرف به دست آوردن بسترهای بلندتر برای جذب گرده‌افشان‌های بیشتر می‌شود.

زنبورها، مراکز داده و آینده ای پایدار

Stack Infrastructure میزبان بیش از 200000 زنبور عسل در پشت بام مرکز داده میلان خود است. CyrusOne هتل های زنبور عسل و محوطه سازی مناسب برای زنبور عسل را در محوطه مرکز داده خود در دوبلین نصب کرد. پردیس Equinix دوبلین میزبان گرده افشان ها به عنوان بخشی از برنامه Host in Ireland’s Orchards in the Community است. در وین، NTT یک منطقه بام سبز در مرکز داده وین 1 خود دارد.

مراکز داده در زمانی که صنعت به دلیل ردپای کربن خود مورد انتقاد قرار می گیرد تأثیر مثبتی دارند. بلومبرگ اخیرا گزارشی تند از استفاده از اعتبارات انرژی های تجدیدپذیر برای پنهان کردن تأثیرات واقعی زیست محیطی منتشر کرده است. در این گزارش به چندین غول صنعت مرکز داده از جمله مایکروسافت (Azure)، Equinix و Digital Realty اشاره شده است.

مراکز داده بار دیگر در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفتند. دروازه دیجیتال شهرستان پرنس ویلیام برای گسترش مقررات استفاده از زمین به منظور توسعه مرکز داده، منتقدان سرسخت جامعه محلی را به خود جلب کرد. هیئت ناظران شهرستان پرنس ویلیام با 5-2 به پروژه دروازه دیجیتال رای مثبت داد، این پروژه در زمینی است که گفته می شود محل دفن آفریقایی های برده شده و فرزندان آنها و ساکنان بومی منطقه است. این زمین همچنین در مجاورت میدان نبرد دوران جنگ داخلی، پارک ملی میدان نبرد Manassas، که اکنون بخشی از خدمات پارک ملی ایالات متحده است، قرار دارد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور