مسابقه برای جذب استعدادهای جوان به مشاغل دولتی فناوری اطلاعات راه اندازی شد | دانش مرکز داده

در همه زمینه ها، کمبود نیروی کار، دستیابی به اهداف مالی و هر نوع پیشرفتی را برای سازمان ها دشوار می کند. این چالش به‌ویژه در بخش دولتی که همیشه نمی‌تواند با حقوق‌های پرسودتر ارائه‌شده توسط شرکت‌های خصوصی رقابت کند و در طول تاریخ برای جذب استعدادها تلاش کرده است، مشهود است.

LevelUp Gov، یک ابتکار جدید این هفته توسط اتحادیه غیرانتفاعی Volcker Alliance، که توسط رئیس سابق هیئت مدیره فدرال رزرو، پل ولکر، تأسیس شد، به دنبال ایده‌های بازاریابی از ژنرال Zers خلاق برای جذب کارمندان جوان‌تر به بخش فناوری اطلاعات دولتی است.

«نوآوری فناوری و رفاه کشور ما ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. به منظور شکل دادن و محافظت از آینده کشور – جلوگیری از بحران آب و هوا، تسریع انتقال به انرژی سبز، مدرن کردن سیستم‌ها و زیرساخت‌های ترانزیت در حال فروپاشی – آمریکا باید فناوری را خلاقانه و عادلانه به کار گیرد. در بیانیه‌ای که رقابت را اعلام می‌کند، که به‌عنوان «چالش بازاریابی خدمات عمومی» تبلیغ می‌شود، آمده است: یکی از رویکردهای امیدوارکننده، تجهیز دولت به قوی‌ترین و قوی‌ترین استعدادهای فناوری است.

در سازمان‌های دولتی، دپارتمان‌های فناوری اطلاعات با چالشی خاص مواجه هستند. تنها 3 درصد از کارکنان فناوری اطلاعات در دولت فدرال کمتر از 30 سال دارند. بیش از نیمی از آنها به بازنشستگی نزدیک می شوند.

دو جسورانه‌ترین و بهترین پیام‌هایی که الهام‌بخش «تکنولوژیست‌های اولیه حرفه‌ای برای پیگیری مشاغل دولتی» هستند، جایزه نقدی 10000 دلاری دریافت خواهند کرد. به دو فینالیست هر کدام 2500 دلار جایزه تعلق می گیرد. در این اطلاعیه آمده است که اعضای Gen Z با اشتیاق به خدمات عمومی و استعداد بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی یا طراحی دعوت می‌شوند تا شرکت کنند.

سارا موگولسکو، رئیس اتحادیه ولکر، گفت: “ما از دیدن راه های خلاقانه ای که ژنرال Z-ers برای ارتقاء برند بوروکراتیک پیشنهاد می کند، هیجان زده هستیم.” این چالش با الهام از بنیانگذار ما، پل ولکر، که علاقه مند به الزام و پاداش خدمات عمومی بود، برای الهام بخشیدن به فن‌آوران اولیه طراحی شده است تا از مهارت‌های خود در دولت استفاده کنند و دنیا را تغییر دهند.»

جزئیات مسابقه و اطلاعات ارسالی را می توانید در volckeralliance.org/LevelUpGov پیدا کنید. ارسال‌ها در 8 ژانویه 2023 پایان می‌یابد.

این مقاله در ابتدا در سایت خواهر ما American City and County ظاهر شد.


اندی کاستیلو، سردبیر American City & County، یک روزنامه‌نگار و عکاس با تجربه با سابقه گزارش‌گری روزنامه‌های محلی، تولید تلویزیون و سفرنامه‌نویسی است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور