مجموعه ابزار Internet Explorer و Majestic

TLDR; ما می دانیم که اکثر مشتریان ما بسیار با وب آشنا هستند و از این رو مقدار کمی از آنچه در اینجا نوشته شده است تعجب آور خواهد بود، مگر اینکه ما برای مدت طولانی از IE v11 پشتیبانی کرده ایم. مرورگر اینترنت اکسپلورر در حال پایان یافتن است. در نتیجه، اینترنت اکسپلورر نسخه 11 دیگر توسط Majestic پشتیبانی نخواهد شد. هدف ما حفظ سازگاری با تعدادی از مرورگرهای وب مدرن است.

شاید شنیده باشید که مایکروسافت آخرین نسخه از سری مرورگرهای وب اینترنت اکسپلورر را در 15 ژوئن بازنشسته می کندهفتم 2022. این پست توضیح می دهد که چگونه این تصمیم بر کاربران Majestic تأثیر می گذارد.

Majestic به عنوان بخشی از چرخه توسعه و انتشار مداوم خود، به روز رسانی های سایت را در برابر تعدادی از نسخه های مرورگرهای وب آزمایش می کند.

بر اساس ممیزی های منظم تنظیمات برگزیده مرورگر کاربر، Majestic تا به امروز از Internet Explorer نسخه 11 پشتیبانی کرده است. این به دلیل دو عامل تغییر می کند:

  • اعلامیه مایکروسافت مبنی بر پایان عمر اینترنت اکسپلورر،
  • تجزیه و تحلیل نشان می دهد که نسبت بسیار کمی از بازدیدکنندگان از Majestic استفاده می کنند را می توان به اینترنت اکسپلورر نسبت داد

از 15 ژوئنهفتم Majestic آزمایش مجموعه Majestic SEO در اینترنت اکسپلورر را در طول توسعه به تدریج حذف خواهد کرد. هدف ما خاموش کردن فعالانه پشتیبانی نیست، اما اجتناب‌ناپذیر است که در برخی مواقع ویژگی‌هایی به پلتفرم Majestic معرفی شوند که توسط این مرورگر پشتیبانی نمی‌شوند.

برای کمک به افرادی که ممکن است تصادفی از اینترنت اکسپلورر استفاده کنند، پیامی را به بالای وب سایت اضافه می کنیم که فقط برای کاربران اینترنت اکسپلورر قابل مشاهده است. اگر از اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید و تصادفی نیست، لطفاً نظر خود را در انتهای این پست بگذارید. ما دوست داریم یاد بگیریم چرا.

بازنشستگی اینترنت اکسپلورر نسخه 11 اولین بار نیست که حذف پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت ارزش خبری دارد.

اینترنت اکسپلورر با مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 6، معروف به IE6، کشش قابل توجهی به دست آورد. IE6 در سال 2001 راه اندازی شد و با سیستم عامل محبوب ویندوز XP یکپارچه شد. متأسفانه، محبوبیت ویندوز XP و IE6 منجر به ایجاد تعداد قابل توجهی از کاربران شد که در ارتقاء به نسخه های بعدی مرورگر کند بودند.

در دهه اول هزاره جدید، وب به سرعت تکامل یافت زیرا از یک مخزن اسناد و ابزارهای آنلاین ساده به تجربه‌ای تبدیل شد که بیشتر شبیه امروز هستیم. متأسفانه، نیاز به پشتیبانی از IE6 که هنوز توسط تعداد زیادی از مردم استفاده می شد، مانع از این پیشرفت شد. نیاز به پشتیبانی از تعداد زیادی از کاربران در یک پلتفرم قدیمی منجر به ناامیدی بسیاری از توسعه دهندگان وب و کسب و کارهای اینترنتی شد که سازگاری عقب مانده برای IE6 منجر به سربار قابل توجهی شد. کمپین های جهانی برای مرگ IE6 راه اندازی شد. شهرت IE6 در مایکروسافت گم نشد. این غول نرم افزاری تعدادی برنامه آموزشی و اطلاع رسانی را برای تشویق مردم به ارتقاء راه اندازی کرد که شاهد آن جشن سقوط سهم بازار IE6 به زیر 1 درصد در سال 2012 بود. IE6 سرانجام در سال 2014، 13 سال پس از راه اندازی، به طور رسمی بازنشسته شد.

نسخه 11 یا IE11 آخرین نسخه اصلی اینترنت اکسپلورر است که در سال 2013 با ویندوز 8.1 منتشر شد. در دسامبر 2020 مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 در ژوئن 2022 به پایان می رسد. مایکروسافت از نوامبر 2020 شروع به حذف تدریجی پشتیبانی از IE11 در محصولات خود کرد.

همزمان با انتشار ویندوز 10، در سال 2015 برند اینترنت اکسپلورر توسط “Microsoft Edge” جایگزین شد. مانند اینترنت اکسپلورر، چندین نسخه از Microsoft Edge وجود داشته است. مایکروسافت پشتیبانی از نسخه اصلی مایکروسافت اج را در مارس 2021 پایان داد و اکنون از این نسخه با عنوان “Microsoft Edge Legacy” یاد می کند.

جدیدترین مرورگر وب مایکروسافت “New Microsoft Edge” نام دارد که ژانویه 2020 منتشر شد. مایکروسافت اج جدید برای اجرا بر روی تعدادی پلتفرم طراحی شده است که دارای بارگیری برای Windows، macOS، iOS و Android است.

شایان ذکر است که انتشار به روز رسانی برای نرم افزار وبگردی توسط شرکت ها طبیعی است. به عنوان مثال، 9 ژوئنهفتم نسخه 2022 موزیلا فایرفاکس نسخه 101.0.1 است.

با رشد صنعت، سازگاری بین مرورگرها کمتر مورد توجه قرار می گیرد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که پایان دادن به پشتیبانی اینترنت اکسپلورر هزینه‌های توسعه را کاهش می‌دهد و به ما کمک می‌کند در تعامل با داده‌های بک لینک خود، تجربه غنی‌تری برای شما به ارمغان بیاوریم.

هدف ما پشتیبانی از نسخه های اخیر طیف وسیعی از مرورگرهای محبوب است. با این حال، این فرآیند به دلیل طیف گسترده ای از تفاوت های ظریف بین مرورگرهای مختلف در نسخه های مختلف سیستم عامل های مختلف در پلتفرم های مختلف دشوار شده است. وقتی پلاگین های مرورگر و سایر تفاوت های پیکربندی در نظر گرفته می شوند، بعید است که کسی بتواند تضمینی ارائه دهد که یک سایت پیچیده در هر مرورگر کاربر اجرا شود.

ما نسخه های آزمایشی سایت را در مرورگرهای زیر در تعدادی از پلتفرم ها انجام می دهیم. ما از گزارش هر گونه خطا یا ناهماهنگی که ممکن است به دلیل ناسازگاری بین مرورگر و مجموعه ابزار وب ما برای پلتفرم های زیر باشد استقبال می کنیم:

  • “مایکروسافت اج جدید” – ویندوز
  • موزیلا فایرفاکس – ویندوز و مک
  • گوگل کروم – ویندوز و مک
  • Apple Safari – پلتفرم های موبایل و دسکتاپ

اگر در استفاده از Majestic در یکی از این پلتفرم‌ها با مشکل مواجه شدید، لطفاً یک اسکرین شات از مشکل، نسخه و ساخت سیستم عامل مورد استفاده، پلتفرم (PC / Mac / iPhone و غیره) و مرورگر را به پشتیبانی مشتری ما ارسال کنید. تیم در [email protected].

با شکوه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور