قرار دادن روزی یک قسمت از مطالب در زمینه اجتماعی

عکس پروفایل نویسنده

@ایموساماخالیداوساما خالد

من محصولات را طراحی و راه اندازی می کنم + محتوا می سازم. سازنده Contentdrips.com

سلام،
قبل از هر چیز سال نو مبارک. امیدوارم سال بهتری باشد.

بنابراین بسیاری از مردم تلاش می کنند هر روز محتوای ثابت را در شبکه های اجتماعی خود ارسال کنند. بنابراین ، من تصمیم گرفتم این ایده های مربوط به فناوری را در اختیار شما قرار دهم که هر کسی می تواند از آنها استفاده کند چه شما بازاریاب باشید ، چه بنیانگذار استارتاپ ، توسعه دهنده یا طراح باشید.

این یک برنامه یک هفته ای خواهد بود. بیا شروع کنیم.

دوشنبه

ارسال یک پیشنهاد انگیزشی برای دوشنبه ارسال سبک ، توییت یا هر ویدئویی در مورد آن. این کار را برای هر کانال رسانه اجتماعی انجام دهید. حتماً مارک تجاری خود را در بالای آن قرار دهید. اگر در حال ارسال متن نوشتاری هستید ، آن را به عکس یا فیلم تبدیل کنید.

سهشنبه

اخبار فنی یا پست های وبلاگ را به اشتراک بگذارید یا شاید نظر خود را در مورد آن نظر دهد برای دنبال کردن همه وبلاگ های فناوری در یک مکان می توانید از ابزاری مانند Feedly.com استفاده کنید. این می تواند فقط پیوندی به وبلاگ پست یا تصویر صفحه عنوان وبلاگ پست باشد و نظرات خود را در مورد آن اضافه کند.

چهار شنبه

حقایق یا ارقام جالب را به اشتراک بگذارید. اینها می تواند برخی از آمار بازاریابی سال جاری باشد. این حقایق را می توانید در بسیاری از وبلاگها مانند Hubspot پیدا کنید. همه داده ها فقط یک مورد از جستجوی Google است.

اگر شما یک توسعه دهنده هستید. می توانید در مورد هر خط کد بنویسید. به عنوان مثال می توانید عملکرد کد و عملکرد آن را توضیح دهید. بسیاری از توسعه دهندگان این نوع مطالب را ارسال می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور