مجرمان اینترنتی بطور متوسط ​​SME و شرکتهای بزرگ را هدف قرار می دهند

عکس پروفایل نویسنده

@hoverboardsdealWPOven

بیش از میزبانی مدیریت شده وردپرس ، میزبانی سایت نامحدودی را با پشتیبانی dev و مهاجرت رایگان دریافت کنید.

باورهای غلط بسیاری در مورد عملکرد SME ها ، به ویژه در زمینه امنیت سایبری وجود دارد. مطالعه انجام شده توسط سیسکو نشان داده است که آنها سهام زیادی با شرکت های بزرگ دنیا دارند.

هنگام بررسی عادات امنیتی رایانه 500 SME در 13 کشور ، از جمله مکزیک ، افسانه های مختلفی در مورد شرکت های کوچک و متوسط ​​کشف شد که نشان می دهد چه میزان اشتراک آنها با شرکت های بزرگ وجود دارد.

مطالعه انجام شده توسط سیسکو و در گزارش منتشر شده است “امنیت بزرگ در دنیای تجارت کوچک” نشان داد که SME ها بیش از آنچه تصور می شد ، امنیت سایبری را در اولویت قرار می دهند.

در حقیقت ، برخلاف آنچه بسیاری در مورد حضور پرسنل اختصاص یافته به مسائل امنیتی IT فکر می کنند ، SME ها نشان دادند که چنین نیست ، فقط 1٪ از آنها گزارش کرده اند که هیچ کس به این حوزه اختصاص ندارد.

از سوی دیگر ، 60٪ از شرکت کنندگان در این مطالعه نشان دادند که آنها بیش از 20 نفر دارند ، از جمله کسانی که از یک ارائه دهنده خدمات امنیت اطلاعات هستند.

همچنین ، معمولاً تصور می شود كه شركتهای كوچك و متوسط ​​در مقایسه با شركتهای بزرگ دغدغه داشتن زیرساخت های به روز را ندارند ، اما امنیت داده ها نیز مورد نگرانی SME ها است.

94٪ از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور