تعیین میزان بازگشت سرمایه از طریق ایمیل مارکتینگ

عکس پروفایل نویسنده

@MailboxValidatorMailboxValidator

خدمات اعتبار سنجی ایمیل برای شناسایی آدرس های ایمیل نامعتبر و لیست پاک ایمیل.

بازاریابی از طریق ایمیل همچنان بخش مهمی از هر تلاش بازاریابی است ، شاید حتی مهمتر از بازاریابی در شبکه های اجتماعی. با توجه به این واقعیت ساده که احتمالاً همه حداقل 1 آدرس ایمیل دارند ، اگر می خواهید بازده خوبی از سرمایه خود (ROI) بدست آورید ، نباید از بازاریابی ایمیل چشم پوشی کنید.

چرا باید ROI بازاریابی ایمیل خود را تعریف کنید؟

اگر اهدافی را که می خواهید برای بازاریابی از طریق ایمیل خود بدست آورید به طور واضح مشخص نکنید ، برای یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بیش از حد هزینه می کنید. به عنوان یک قانون کلی ، شما باید درآمد بیشتری نسبت به آنچه در هر تلاش بازاریابی صرف می کنید ، کسب کنید.

بیایید سعی کنیم چند معیار برای اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه شما تعریف کنیم

لطفاً توجه داشته باشید که ما فقط یک راهنمای عمومی برای سنجش میزان موفقیت کمپین ایمیل شما ارائه می دهیم. شرکت شما ممکن است اهداف و اعداد مختلفی برای رسیدن به هدف داشته باشد.

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد ، شما باید هدف خود را برای تأمین هزینه های بازاریابی بیش از اندازه کافی بدست آورید. با تقسیم اهداف خود به چند بخش ، می توانید پیشرفت ROI خود را به روشی مرتب اندازه بگیرید.

بخش 1: نرخ گزاف گویی ایمیل

اولین چیزی که شما باید در هر کمپین ایمیل به دنبال آن باشید قابلیت تحویل ایمیل است. با استفاده از ارائه دهندگان خدمات ایمیل (ESP) …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور