قراردادهای هوشمند: The Ethereum Bias و The Graphene Undercurrent

عکس پروفایل نویسنده

@متخلفمتخلف

مدیر عامل گروه Koinos ، سازندگان بلاک چین Koinos

ساخت برنامه های عالی هر دو غیرمتمرکز است و پایگاه داده های متمرکز ، و بنابراین Koinos در حال طراحی است تا توسعه دهندگان را قادر به ادغام یک پایگاه داده غیرمتمرکز در پشته خود بدون در نظر گرفتن میزان یا میزان کمی که می خواهند به آن پایگاه داده اعتماد کنند ، کند.

من اندرو لوین ، مدیر عامل Koinos Group هستم و در زیر اولین قسمت پادکست Koinos Group را مشاهده خواهید کرد. ما از این پادکست برای کشف طیف گسترده ای از عناوین استفاده خواهیم کرد زیرا به عنوان یک پلت فرم توسعه برنامه غیرمتمرکز و هیچ مانعی برای ورود ، انتظار داریم که بلاک چین Koinos هر گوشه از فضای فناوری را لمس کند.

ما نه تنها در فضای بلاکچین بلکه به طور کلی در فضای فناوری اطلاعات مربوط به پروژه را به اشتراک خواهیم گذاشت ، با اعضای تیم مصاحبه خواهیم کرد و از سایر پروژه ها مصاحبه خواهیم کرد ، زیرا ما در حال ساخت کوینوس هستیم تا به هر پروژه نه تنها پروژه ها ارزش بیشتری بدهیم که می خواهند خود را به عنوان غیرمتمرکز یا دارای بلاکچین معرفی کنند.

در این قسمت من با یکی از بنیانگذاران خود ، مایکل واندبرگ ، که همچنین یکی از معماران زنجیره بلوکی Koinos است ، مصاحبه کردم. او کار خود را با بیان مختصری از سوابق و تجربه خود شروع می کند ، و سپس ما در مورد Graphene صحبت می کنیم ، فناوری بلاکچین که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور