فیلم های جاسازی شده دارای ارزش SEO یکسانی با محتوای بارگذاری شده هستند

جان مولر از گوگل می گوید ، وقتی صحبت از سئو می شود ، هیچ تفاوتی بین فیلم های جاسازی شده و فیلم های بارگذاری شده بومی در وب سایت وجود ندارد.

این موضوع بیش از یک بار در طول ساعات اداری جستجوی Google Search Central در 29 ژانویه مطرح شد.

سعیدول هوک ، مدیر سئو در RealClicks ، با طرح یک سری سال در مورد سئو ویدیو شروع به کار کرد. یکی از این س questionsالات شامل درک Google از محتوای جاسازی شده در مقابل محتوای خود میزبان است.

Hoque می پرسد: “آیا تفاوتی بین جاسازی و بارگذاری ویدئو از نظر SEO وجود دارد؟”

پاسخ مولر روشن و سرراست است ، اما با عقاید رایج اطراف SEO و فیلم های جاسازی شده درگیر است.

سئوکارشناسی به نام Robb Young این مسئله را چند دقیقه بعد مطرح می کند و مولر توضیح می دهد که چگونه Google در حال حاضر نتایج ویدئو را در جستجو نمایش می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جان مولر گوگل در مورد SEO Video

مولر در پاسخ به این س ofال که آیا بهتر است به جای جاسازی فیلم های خود از منابع دیگر ، میزبان فیلم های خود باشید ، گوگل می گوید گوگل از نظر سئو با هر دو مورد یکسان است.

مولر این واقعیت را مطرح می کند که وقتی سایت ها فیلم های خود را میزبانی می کنند ، معمول است که آنها از CDN جداگانه (شبکه تحویل محتوا) ارائه می شوند. از نظر فنی این یک وب سایت جداگانه است و از یک ویدیوی تعبیه شده بی شباهت نیست.

در پایان ، مهمترین نگرانی در اینجا ایندکس شدن محتوا به درستی و اطمینان از رضایت کاربران از این تجربه است. اگر هر دو نگرانی برآورده شوند ، از نظر Google همه چیز خوب است.

“در اصل همان است. به عنوان مثال ، شما یک CDN جداگانه (شبکه تحویل محتوا) برای فیلم ها دارید و از نظر فنی این یک وب سایت جداگانه است. از نظر ما اگر این برای کاربران شما مفید باشد ، اگر محتوای شما برای نمایه سازی به درستی قابل دسترسی باشد ، کاملاً خوب است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بر خلاف باور عموم…

بعد از اینکه مولر پاسخ فوق را ارائه داد ، دقایقی بعد س relatedال مربوطه مطرح می شود.

راب یانگ به مولر اشاره می کند که یک عقیده رایج وجود دارد که میزبانی فیلم های شخصی شما بهتر است زیرا به شما اجازه می دهد هنگام جستجوی ویدیو صفحات شما نمایش داده شوند. در حالی که اگر سایت ویدیوهایی را از YouTube جاسازی می کند ، YouTube به عنوان منبع محتوا نشان داده می شود.

“آیا هنوز هم اینطور نیست؟” جوان می پرسد.

این جایی است که ما اولین “این بستگی دارد” را از مولر در این هفته دریافت می کنیم. او می گوید Google می تواند یا صفحه فرود YouTube را در نتایج جستجو برگرداند ، یا صفحه وب را که ویدیو جاسازی شده است بازگرداند

اگر صفحه ای که ویدئو در آن جاسازی شده است حاوی اطلاعات بیشتری است ، Google ممکن است آن را از طریق صفحه YouTube ارائه دهد زیرا برای جستجوگران مفیدتر است.

از طرف دیگر ، اگر صفحه فرود YouTube دارای سیگنال های رتبه بندی بیشتر و اطلاعات مرتبط تری برای افراد باشد ، آن چیزی است که در جستجو نشان داده می شود.

آی تی می توان اتفاق می افتد که Google صفحه YouTube را از طریق صفحه ای با یک ویدیوی جاسازی شده سرویس می کند ، اما به طور خودکار اینگونه نیست.

“این بستگی دارد. با YouTube دو صفحه فرود ویدیو دارید. شما صفحه فرود را در یوتیوب دارید و صفحه فرود را نیز در سایت خود دارید. ما باید بفهمیم کدام یک از این صفحات را نشان می دهیم و ممکن است اتفاق بیفتد که ما سایت شما را به عنوان صفحه فرود نتیجه ویدیو نشان دهیم فقط به این دلیل که شاید اطلاعات بیشتری در آنجا داشته باشیم.

همچنین ممکن است این باشد که ما صفحه فرود YouTube را نشان می دهیم زیرا سیگنالهای بیشتری یا اطلاعات بیشتری در آنجا داریم. بنابراین این چیزی است که به طور خودکار موردی نیست که ما صفحه فرود YouTube را نشان دهیم.

برخی دیگر از سیستم عامل های ویدئویی صفحات فرود خود را دارند که به صورت خودکار ایجاد می کنند ، برخی از سیستم عامل های میزبانی ویدیو این کار را انجام نمی دهند ، در واقع این به نوعی به شما بستگی دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بحث کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=wsrL6l2Fxvo

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور