استفاده از PRüF برای ارتقا leg میراث ERC721 NFT با قابلیت های گسترده

عکس پروفایل نویسنده

@exosequiturکلیفورد اسمیت

قهوه رشد کن قهوه بنوش. از دنیا تمرکز کنید.

افشای اطلاعات: من مدیر عامل و توسعه دهنده PRüF (pruf.io) هستم ، بنابراین ممکن است نظرات من با توجه به نقش من در پروژه شکل بگیرد.

PRüF (pruf.io) یک سیستم جامع و انعطاف پذیر برای مدیریت دارایی ها و رمزها ایجاد کرده است که شامل توکن های غیرقابل انعطاف ERC721 (NFT) با قابلیت توسعه پذیری گسترده است.

دارایی های توکنیزه شده PRüF تمام ویژگی های استاندارد ERC721 NFT را دارند ، اما با اضافات قدرتمندی که امکان ذخیره سازی زنجیره ای روشن و خاموش ، منطق تجاری قابل تنظیم و سایر توابع ویژه را امکان پذیر می کند.

با استفاده از PRUF-NFT در dApp های خود ، توسعه دهندگان می توانند نشانه های سازگار با ERC721 را با عملکرد تقریباً نامحدود راه اندازی کنند. پیشرفت های استاندارد ERC721 استاندارد موجود با به روزرسانی به PRUF-NFT شامل فایل ها و قابلیت های چندرسانه ای بدون محدودیت ، و همچنین منطق تجاری قابل تنظیم برای اجازه دادن ، تعاملات و عملکردهای ویژه است.

PRüF-NFT همچنین یک سیستم پرداخت داخلی را فراهم می کند ، که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از طریق کنترل های ACNode از خرید و عملکرد توکن درآمد کسب کنند.

راه اندازی و ضرب PRUF-NFT جدید فقط با چند کلیک در پورتال PRüF انجام می شود. PRüF امکان راه اندازی NFT انعطاف پذیر ، ایمن ، درآمدزا و قابل تمدید خود را در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور