آیا زمان آن رسیده است که اکوسیستم DeFi را تعمیرات اساسی انجام دهید؟

عکس پروفایل نویسنده

@آشکیخاروآشواریا

مهندس عاشق فناوری ، مخصوصاً آنهایی که مشکلات کاربر واقعی را حل می کنند.

تاکنون در داستان بلاکچین ، هر سال روند جدیدی را به ارمغان آورده است. در سال 2017 ، قراردادهای هوشمند ETH مفهوم عرضه اولیه سکه را به همراه آورد ، 2018 شاهد افزایش در برنامه های بازی بود ، سال 2019 تمرکز خود را بر روی برنامه های قمار قرار داد و روند در سال 2020 غیرقابل کتمان است: جنبش غیرمتمرکز مالی ، تأثیرگذارترین روند و همچنان ادامه دارد رشد.

با افزایش نرخ ارز رمزنگاری ، پول جدید دیجیتال خواستار ابزارها و محصولات مالی مبتنی بر رمزنگاری است. این نیاز منجر به ایجاد لایه جدیدی از زیرساخت های مالی برای ارزهای رمزپایه شده به نام DeFi شده است. این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی و به صورت غیرمتمرکز غیر قابل اعتماد به ابزارهای مالی دسترسی داشته باشند ، این موارد را اجازه می دهد:

(1) تطبیق مستقیم وام گیرندگان و وام دهندگان:

روشی که به وسیله آن افراد می توانند با استفاده از ارز رمزنگاری شده (مثلاً ETH) به عنوان وثیقه با یکدیگر مستقیماً پول (یا سکه ثابت) وام بگیرند.

(2) مبادله مستقیم همتا به همتا و تجارت در سازوکار بدون ریسک:

چشم انداز معاملات امروز در درجه اول تحت تأثیر چند بازیکن بزرگ ، عمدتا Coinbase ، Bitfinex و Binance است. در حالی که تجارت متمرکز محبوبیت زیادی داشته است ، اکثر علاقه مندان به رمزنگاری اقتصاد مالی نیستند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور