علائم دیجیتال املاک PPA 10 ساله با Engie | دانش مرکز داده

Digital Realty یک قرارداد خرید برق 10 ساله (PPA) با Engie، یک شرکت برق فرانسوی امضا کرد. Engie دیجیتال املاک را با یک تخمین زده می شود 120 گیگاوات ساعت در سال از یک جدید پارک خورشیدی در براندنبورگ، آلمان. Digital Realty می گوید این اقدام را برای گسترش دسترسی خود به منابع انرژی تجدیدپذیر در اروپا انجام داده است.

چیزی که PPA ها را برای اپراتورهای مرکز داده، مانند Digital Realty بسیار جذاب می کند، تضمین اطمینان از قیمت انرژی در زمانی است که قیمت و در دسترس بودن در آن بخش می تواند نوسان باشد. مزیت اضافه شده این است که PPA ها انرژی را از منابع تجدیدپذیر تامین می کنند، که در مورد Digital Realty خورشید است.

چندین hyperscaler در استفاده از PPA ها پیشگام شدند. به عنوان مثال، گوگل مصرف انرژی را با باد و خورشید مطابقت داده است PPA از سال 2017. مایکروسافت سال گذشته یک PPA برای تامین 900 مگاوات انرژی بادی و خورشیدی برای خود امضا کرد پردیس مرکز داده در ایرلند.

امید این است قانونگذاران و گروه های حامی محیط زیست، PPA ها را راهی برای کاهش فشار بر شبکه برق محلی و در عین حال کاهش انتشار کربن خواهند دید.

به گفته خودی های صنعت، روند به سمت انرژی پایدار برای مراکز داده تنها ادامه خواهد داشت. هارش ماکوان، بنیانگذار و مدیر عامل Scriptics Technologies گفت: «این فقط برای دستیابی به اهداف کاهش کربن نیست، بلکه برای بهبود اعتبار بازار است.

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در اروپا

برای رسمی کردن تلاش‌های انرژی تجدیدپذیر، نهادهای حاکم محلی، فدرال و بین‌المللی در حال وضع قوانین پیرامون الزامات انرژی پایدار هستند. برای مثال، اتحادیه اروپا دستورالعمل گزارش‌دهی پایداری شرکتی (CSRD) را در ژانویه 2023 معرفی کرد. یکی از بخش‌های CSRD به بسیاری از شرکت‌ها نیاز دارد که در مورد تلاش‌های پایداری گزارش دهند. تلاش Digital Realty برای انرژی های تجدیدپذیر در زمانی انجام می شود که انتظار می رود آنها در مورد تلاش های مرتبط با آب و هوا گزارش دهند. یک عامل برجسته در نوسان قیمت انرژی جنگ مداوم روسیه علیه اوکراین است. کمبود انرژی با گسترش سریع توسعه مرکز داده برای پاسخگویی به مشتری تشدید می شود تقاضا در اروپا.

این عوامل باعث می‌شود شرکت‌هایی مانند Digital Realty به جستجوی منابع انرژی جایگزین و پایدار درازمدت بپردازند و کمتر به انرژی خارجی و سوخت‌های فسیلی متکی باشند. علاوه بر این، Digital Realty یک شرکت سهامی عام است، بنابراین وقتی صحبت از تلاش‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حکمرانی (ESG) می‌شود، تحت نظارت عمومی بیشتری قرار می‌گیرند.

Engie اهداف پایداری مشابهی دارد و قصد دارد تا سال 2030 تولید انرژی تجدیدپذیر را دو برابر کند. این خبر پس از مشارکت این شرکت با Google برای تقویت باد منتشر می شود. بهره وری برق مزرعه. این تنها PPA نیست که Engie اخیراً با آن مذاکره کرده است. شرکت مخابرات، The Iliad Group، یک PPA 15 ساله با Engie برای خرید انرژی تولید شده توسط مزرعه خورشیدی لابریت. این شرکت آب و برق خود را به عنوان شریکی برای مراکز داده و ارائه دهندگان مخابرات در تلاش‌های کربن‌زدایی و پایداری قرار می‌دهد.

این براندنبورگ پارک خورشیدی در حال حاضر توسط گروه CEE در دست ساخت است. ENGIE PPA را طراحی کرد و سپس تامین کننده را با Digital Realty متصل کرد. پارک خورشیدی براندنبورگ قرار است امسال شروع به کار کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور