چگونه علوم عصبی تک گویی درونی ما را تجزیه می کند: تنظیم مجدد و سوگیری های شناختی

عکس پروفایل Roxana Murariu Hacker Noon

همه ما آن صدا ، صدای راوی را می شنویم. با خواندن این متن برای شما می توانید هم اکنون آن را گوش دهید. اما ، این صدا قابل اعتماد نیست. بنابراین ، بیایید بررسی کنیم که چگونه علوم عصبی تک گویی درونی ما را از بین می برد.

دانشمندان علوم مغز و اعصاب دوست دارند بگویند که تجربه روزانه شما یک توهم با کنترل دقیق است که توسط جهان و بدن محدود می شود اما در نهایت توسط مغز شما ساخته می شود. نوعی توهم نیست که شما را به بیمارستان بفرستد. این یک نوع توهم روزمره است که تمام تجربیات شما را ایجاد می کند و تمام اقدامات شما را راهنمایی می کند. این روش عادی است که مغز شما به داده های حسی شما معنا می بخشد ، و شما تقریباً همیشه از وقوع آن بی اطلاع هستید. “- هفت و نیم درس درباره مغز توسط لیزا فلدمن بارت

از روزی که به دنیا می آییم تا روزی که می میریم ، مغز ما به طور مداوم سرنخ هایی را از دنیای خارج از طریق چشم ، گوش ، بینی ، پوست و … دریافت می کند. ما این اطلاعات را به عنوان مناظر ، بوها ، صداها بلکه امواج نور ، مواد شیمیایی درک نمی کنیم ، تغییرات فشار هوا. سپس ، این داده های حسی به میلیون ها پالس الکتریکی ترجمه می شود. هنگام خواندن این پالس های الکتریکی ، مغز ما شروع به ساخت واقعیت ما می کند ، با استفاده از حواس خود به عنوان حقیقت سنج و به سرعت با داده های جدید سازگار می شود.

بر اساس این روند ، ما “چیزهایی را” می بینیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور