سر و کار داشتن با ماژول های وب Velo: نکات پیشرفته ما برای وارد کردن عملکرد بهتر

عکس پروفایل Velo by Wix Hacker Noon

@ولوVelo توسط Wix

Velo یک پلت فرم کاملاً پشته ای است که به شما امکان می دهد به سرعت برنامه های وب حرفه ای را بسازید ، مدیریت کنید و به کار بگیرید.

ماژول های وب منحصر به فرد Velo است و شما را قادر می سازد تا توابعی را بنویسید
سمت سرور را در قسمت باطن اجرا کنید و به راحتی با آنها در کد سمت مشتری خود تماس بگیرید. با استفاده از ماژول های وب ، می توانید عملکردها را از backend به پرونده ها یا اسکریپت های موجود در کد صفحه یا پرونده های عمومی وارد کنید ، بدون اینکه آنها در سمت سرور در سمت سرور اجرا شوند. Velo کلیه ارتباطات سرویس دهنده-سرور مورد نیاز برای فعال کردن این دسترسی را کنترل می کند. اگر می خواهید بدانید که چگونه این ارتباطات انجام می شود ، به نکته پیشرفته زیر مراجعه کنید.

پیشرفته: نحوه کار ماژول های وب – پشت صحنه

وقتی یک ماژول وب را در سمت مشتری وارد می کنید ، یک عملکرد پروکسی به عملکرد ماژول وب می گیرید. این عملکرد پروکسی برای فراخوانی عملکرد در backend از XMLHttpRequest استفاده می کند. زمان اجرا به آن گوش می دهد
فراخوانی و عملکرد مناسب را فراخوانی می کند.

آرگومان ها و مقدار بازگشتی با استفاده از JSON سریال می شوند.

چه زمانی از ماژول های وب استفاده کنید

توابع ماژول وب حاوی کدی است که شما معمولاً می خواهید یا لازم است در قسمت باطن اجرا شود. اگر کد شما در جلو اجرا شود ، ممکن است خطرات امنیتی داشته باشد ، یا اینکه بخواهید به سایر سرویس های وب دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال ، فرض کنید شما می خواهید بازدید کننده سایت خود را قادر به ارسال ایمیل از طریق ارائه دهنده شخص ثالث کنید ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور