خط‌مشی الزامات مقصد به‌روزرسانی‌های Google Ads

Google Ads خط‌مشی الزامات مقصد خود را در مارس ۲۰۲۲ به‌روزرسانی می‌کند تا وضوح را برای تبلیغ‌کنندگان بهبود بخشد. تغییرات ایجاد شده بر سیاست های فعلی تاثیری نخواهد داشت.

تغییرات در خط‌مشی‌های مقصد رسماً از ۲۱ مارس ۲۰۲۲ اعمال می‌شود.

اگر نمی دانید چرا گوگل تبلیغات شما را در گذشته رد کرده است، این تغییرات باید برای شما مفید باشد.

چه چیزی در حال تغییر است؟

وقتی گوگل تبلیغی را رد می‌کند، همیشه مشخص نیست که چرا آن را تایید نکرده‌اند یا این برای بقیه کمپین تبلیغ‌کننده چه معنایی دارد.

هدف اصلی گوگل از به‌روزرسانی خط‌مشی مقصد، ارائه مثال‌های واضح و زبان به‌روز شده مخالفت‌ها است. تغییرات در سیاست عبارتند از:

  • شفاف سازی دستورالعمل ها برای «محتوای اصلی ناکافی» خط مشی
  • معرفی جدید “مقصد در دسترس نیست” خط مشی
  • به روز رسانی نمونه ها در “مقصد کار نمی کند” خط مشی

محتوای اصلی ناکافی است

اولین تغییر در خط مشی «محتوای اصلی ناکافی» خواهد بود.

به طور خاص، وب‌سایت‌هایی که دارای پیام‌های خطا از جمله «سایت در حال ساخت» هستند، در این خط‌مشی ناکافی دسته‌بندی می‌شوند.

قبلاً، این پیام‌های خطا با خط‌مشی «مقصد کار نمی‌کند» مطابقت داشت.

اکنون مقصدهایی که این پیغام خطا را دریافت می کنند عبارتند از:

  • دامنه های پارک شده
  • وب سایتی که فقط برای رزرو آدرس وب در نظر گرفته شده است (بدون محتوایی در آن)
  • وب‌سایت‌هایی که پیام‌های «به زودی» یا «در حال ساخت» را نمایش می‌دهند.

نمونه‌ای از زبان به‌روزرسانی‌شده Google Ads در زیر آمده است.

Google خط مشی عدم تأیید محتوای ناکافی خود را به روز می کنداعتبار تصویر: Support.google.com، فوریه ۲۰۲۲

مقصد در دسترس نیست

به روز رسانی دوم یک خط مشی جدید و مستقل از گوگل است. این خط‌مشی «مقصد قابل دسترسی نیست» نامیده می‌شود و زیر الزامات محدودیت‌های دسترسی قرار می‌گیرد.

گوگل خط مشی مقصد جدیدی را معرفی می کند.اعتبار تصویر: Support.google.com، فوریه ۲۰۲۲

به عنوان مثال، اگر سایت شما پیام «Down for maintenance» را نشان می‌دهد، این پیام خطا را از Google Ads دریافت می‌کنید.

نمونه‌های دیگری که در آن‌ها این عدم تأیید را از Google دریافت می‌کنید عبارتند از:

  • سایتی که پیام محدودیت دسترسی مبتنی بر مکان را در مکان مورد نظر نمایش می دهد
  • سایتی که سایر پیام‌های مربوط به محدودیت‌های دسترسی را در مکان مورد نظر نمایش می‌دهد
    • مانند “شما برای مشاهده این صفحه دسترسی ندارید”

مقصد کار نمی کند

در نهایت، Google هنگام نمایش خط‌مشی «مقصد کار نمی‌کند» نمونه‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند. دلیل این به روز رسانی بهبود شفافیت و وضوح برای تبلیغ کنندگان است.

زبان به روز شده Google در مورد این خط مشی به صورت زیر نشان داده می شود:

Google خط مشی «مقصد کار نمی کند» را به روز می کنداعتبار تصویر: Support.google.com، فوریه ۲۰۲۲

اگر سایت شما حاوی “http” یا کد خطای سرور باشد، این پیام را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این، ممکن است در معرض خطر دریافت این عدم تایید باشید اگر:

  • وب سایت شما یک خطای احراز هویت را برمی گرداند
  • وب سایت شما در مرورگرها یا دستگاه های رایج کار نمی کند

چرا تبلیغ کنندگان باید اهمیت دهند؟

با ارائه شفافیت و وضوح بیشتر Google در مورد عدم تایید، می توانید سریعتر عیب یابی تبلیغات را انجام دهید. هرچه سریعتر بتوانید مشکل عدم تایید را شناسایی کنید، تبلیغات شما سریعتر راه اندازی و اجرا می شود.

این به‌روزرسانی‌های خط‌مشی از 21 مارس 2022 اعمال می‌شوند. باید مطمئن شوید که وب‌سایت و دسترسی به آن در شرایط خوبی است تا از این عدم تأیید جلوگیری شود.


منبع: راهنما سیاست های تبلیغاتی

تصویر ویژه: Catleski/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور