رابطه بین رویکردهای چابک و تست اتوماسیون

تصویر
عکس پروفایل برایان اندرسون هکر ظهر

@برایان-اندرسون 2209برایان اندرسون

آزمایش بشارت. طرفدار اتوماسیون. متولد سلنیوم. با منبع باز ، UFT ، کاتا تجربه دارید

رویکردهای چابک در صنعت توسعه نرم افزار در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. آنها خواهان رویکرد جدیدی برای آزمایش نرم افزار هستند که با مفهوم سریع گام Agile مطابقت داشته باشد. اگرچه اتوماسیون آزمایشی با در نظر گرفتن Agile ایجاد نشده است ، اما آزمایش Agile را که بخشی مهم از ایده Agile است ، امکان پذیر می کند.

تست نرم افزار در تیم های چابک

آزمایش چابک ، که تمام اصول عمل را رعایت می کند ، برای ابتکارات چابک لازم است. این یک قسمت اساسی از توسعه نرم افزار Agile است. تیم های QA ممکن است به جای انتظار برای ساخت نهایی ، آزمایشات اولیه را آغاز کرده و در طول مراحل آزمایش را ادامه دهند.

استراتژی فعال Agile به تیم های QA این امکان را می دهد تا برای ارزیابی عملکرد ، عملکرد و شکل ظاهری محصول به تمام اجزای اصلی و سطوح محصول دسترسی داشته باشند. این اجازه می دهد تا یک Agile SDLC تکمیل شود ، اطمینان حاصل شود که تمام نیازهای مشتری برطرف شده و زمان بازاریابی را به روشی ناب کاهش می دهد.

چرا اتوماسیون تست

روش چابک سریعترین رویکرد برای تبدیل مفهوم به واقعیت است ، به ویژه برای پروژه های پویا و دائماً در حال تغییر. با وجود این ، تغییر چابک چالش برانگیز است. توانایی تکرار …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور