چگونه Tinder 50 میلیون کاربر را به دست آورد

تصویر
عکس نمایه Scott D. Clary Hacker ظهر

@scott-d.-claryاسکات دی کلاری

میزبان پادکست داستان موفقیت | بنیانگذار / مدیر عاملROIOverload | فوربس ، هاکرنون ، استارت آپ

2 سال.

این مدت زمانی است که برای پیدا کردن 50 میلیون کاربر به برنامه دوست یابی Tinder نیاز داشت.

خیلی از استارت آپ ها نمی توانند بگویند که به آن سطح از موفقیت رسیده اند.

بیایید چگونگی انجام آنها را باز کنیم.

اول ، ما باید درک کنیم که بازار هنگام راه اندازی Tinder چگونه بود.

بازار برنامه / خدمات دوستیابی جدید نبود. match.com ، OkCupid و انبوهی از برنامه های دوست یابی وجود داشت.

بنابراین Tinder به طور متفاوتی چه کرد؟

ابتدا تجربه کاربر و محصول

در سال 2012 ، تنها راه ثبت نام واقعی یک برنامه در فیس بوک بود. شما می توانید تبلیغات خود را در فیس بوک اجرا کنید ، یا می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید و افراد یک فرم طولانی را پر می کنند ، به تعداد زیادی س personalال شخصی پاسخ می دهند و سپس به برنامه یا سایت دوستیابی دسترسی پیدا می کنند.

هر دو مورد برای ثبت نام برنامه بهینه نبودند. هنگام سوار شدن افراد به تجربه کاربری ضعیفی منجر شدند.

تصویر

فرم های ثبت نام طولانی و پیچیده ، کاربران باید به خدماتی که قبلاً هرگز استفاده نکرده اند اعتماد کنند.

این مطمئناً یک تجربه کاربری آسان ، ساده و خوب را برای کاربر ایجاد نمی کند. Tinder متوجه شد که برنامه های دوست یابی سنتی خراب است و تصمیم گرفت دو کار را متفاوت انجام دهد.

و بله ، این ویژگی های محصول است ، اما اگر شما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور