ذخیره و جستجو در تاریخچه کانال Slack خود در یک برنامه Slack رایگان

عکس پروفایل نویسنده

وقتی از لایه مجوز رایگان Slack استفاده می کنید ، فقط می توانید پیام های 10K گذشته خود را ذخیره کنید. برای موارد اجتماعی Slack ، ارتقا to به یک برنامه پولی برای نگهداری این پیام ها غیرمجاز است. به عنوان مثال ، برای یک پروژه منبع باز مانند Airbyte که ما از طریق یک نمونه عمومی Slack با جامعه خود ارتباط برقرار می کنیم ، هزینه پرداخت صندلی برای هر عضو Slack بسیار سنگین است.

با این حال ، جستجو در پیام های قدیمی می تواند واقعاً مفید باشد. از دست دادن آن تاریخ مانند نوعی از دست دادن حافظه پیشرفته به نظر می رسد. این شوخی در مورد Java 8 Streams چه بود؟ این س contribال مشارکت کننده آشنا به نظر می رسد – آیا قبلاً آن را ندیده ایم؟ اما شما فقط نمی توانید به یاد داشته باشید!

این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به صورت رایگان از Airbyte برای ذخیره این پیام ها استفاده کنید (حتی پس از اینکه Slack دسترسی به آنها را حذف کرد). همچنین راهی مناسب برای جستجوی آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

به طور خاص ، ما پیام ها را از نمونه Slack شما به یک موتور جستجوی منبع باز به نام MeiliSearch صادر خواهیم کرد. ما بر اجرای این تنظیم از ایستگاه کاری محلی شما متمرکز خواهیم بود. ما همچنین نحوه تنظیم نسخه ای از این خط لوله را که “تولید” بیشتری دارد ، ارائه می دهیم.

ما می خواهیم این فرآیند را آسان کنیم ، بنابراین گرچه ما برای کاوش بیشتر به برخی از اسناد خارجی پیوند خواهیم داد ، ما همچنین تمام دستورالعمل های لازم را در اینجا برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور