تمام آنچه شما باید در مورد طراحی UX در دوران محاسبات محیط بدانید

عکس پروفایل نویسنده

محاسبات محیطی / همه جا مفهومی است که بسیاری از اصطلاحات را با هم محدود می کند. این را می توان یک ملغمه باشکوه از نرم افزار ، محصولات سخت افزاری و تجربه کاربری با م componentلفه اصلی تعامل و یادگیری انسان و ماشین دانست ، همه اینها هدف استفاده از رایانه یا هر وسیله مجهز به اینترنت است ، بدون اینکه لزوماً عمداً از آن استفاده شود. آی تی.

در واقع ، این انبوهی از وسایل است که ما در محل کار خود ، در خانه یا هر جای دیگر از آنها استفاده می کنیم. ایده این است – برای کار کردن با رایانه دیگر نیازی نیست که جلوی یک رایانه رومیزی واقعی بنشینیم که این نتیجه محاسبات محیطی است. در این مقاله ، ما مفهوم محاسبات محیط را معرفی خواهیم کرد ، یاد می گیریم که چگونه در پشت صحنه کار می کند و برخی اصول اصلی UX را برای یک تجربه محیطی بی نظیر ترسیم می کنیم.

محاسبات محیطی و اینترنت اشیا

محاسبات محیطی در واقع داشتن توانایی های محاسباتی در مواردی است که ما هر روز در محیط استفاده می کنیم. یخچال ، تلویزیون ، اجاق گاز ، لامپ ها همه می توانند ویژگی های رفتاری مانند کامپیوتر داشته باشند. تفاوت اصلی بین اینترنت اشیا و محاسبات محیطی نحوه کار این دستگاه ها برای ما است. محاسبات محیطی قصد دارد باعث شود که این دستگاه ها در عین حال مفید ، در پس زمینه محو شوند ، در حالی که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور