خرید بیت کوین با دلار در Bithumb Global: راهنمای راهنمایی

عکس پروفایل نویسنده

@bithumbglobalBithumb Global

Bithumb Global یک صرافی پیشرو در زمینه ارزهای رمزنگاری شده است که تجارت و ارزهای رمزپایه را ارائه می دهد.

2020 یک سال مهم برای ارزهای رمزپایه بوده است زیرا بحران کووید چشم انداز سرمایه گذاران را نسبت به رمزنگاری ها به عنوان یک دارایی جایگزین تغییر داده است.

افزایش اوضاع همه گیر شدن و کاهش ارزش دلار به طور قابل توجهی به رشد 150 درصدی بیت کوین در سال 2020 کمک کرده است در مقایسه با جهش 30 درصدی طلا که یکی از امن ترین دارایی های جایگزین محسوب می شود.

در میان پیش بینی ها مبنی بر اینکه دلار در سال آینده در بهبود اقتصادی ناشی از همه گیر شدن دلار ممکن است تا 20٪ کاهش یابد ، تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران از بیت کوین به عنوان جایگزینی برای دارایی های دیگر پشتیبانی می کنند.

از آنجا که سرمایه گذاران بیشتری در تلاشند نمونه کارهای خود را با بیت کوین بسازند ، بیایید به سرعت ببینیم که چگونه بیت کوین را از طریق دلار آمریکا خریداری کنیم.

اولین کاری که باید قبل از خرید هر ارز رمزنگاری شده انجام دهید ، انتخاب یک صرافی معتبر رمزنگاری است. شما می توانید تبادل امن و قابل اعتماد Exchange Bithumb Global (20 صرافی برتر در هر دو رتبه بندی CMC و CoinGecko) را انتخاب کنید.

پس از انتخاب Exchange ، به وب سایت Bithumb Global یا APP (می توانید APP را از فروشگاه APP تلفن همراه بارگیری کنید) مراجعه کنید و سه مرحله ساده زیر را دنبال کنید تا صاحب اولین بیت کوین خود شوید.

مرحله 1: خود را در Bithumb Global ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور