بینگ گزارش عملکرد ابزارهای وب مستر را گسترش می دهد

مایکروسافت گسترش گزارش عملکرد ابزارهای Bing Webmaster Tools خود را اعلام کرده است و به صاحبان وب‌سایت و متخصصان سئو اطلاعات دقیق‌تری در مورد نحوه عملکرد سایت‌هایشان در موتور جستجو و چت‌بات بینگ ارائه می‌دهد.

داده از جستجو و چت بینگ

گزارش عملکرد بهبودیافته Bing Webmaster Tools اکنون بینش‌هایی فراتر از داده‌های موجود قبلی مرتبط با عملکرد نمایه‌سازی وب و خزیدن ارائه می‌دهد.

تغییر کلیدی، ادغام معیارها از جستجوی وب و چت در یک داشبورد واحد است. این یک تصویر بزرگ از کلیک‌ها، برداشت‌ها و تعامل یک وب‌سایت در سراسر Bing می‌دهد.

این گزارش اعداد کلیدی مانند:

  • نرخ کلیک برای صفحات وب و پاسخ های چت
  • صفحات ایندکس شده و URL ها خزیده شدند

عملکرد در حالت عمودی مانند تصاویر، ویدیوها و اخبار

Fabrice Canel از تیم Bing Webmaster Tools در اطلاعیه ای بیان می کند:

این به‌روزرسانی به مدیران وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد تا به معیارهای مهم، از جمله کلیک‌ها، نمایش‌ها، و نرخ کلیک برای وب و چت ترکیبی دسترسی داشته باشند.»

این گزارش تجزیه و تحلیل های فراوانی را برای صاحبان وب سایت فراهم می کند تا سایت ها را برای شناسایی بهتر و تجربه کاربر تنظیم کنند.

معیارهای کلیک-از طریق

پیش از این، گزارش عملکرد Bing Webmaster Tools عمدتاً بر روی آمار نمایه سازی مانند تعداد صفحات خزیده شده متمرکز بود.

اکنون، معیارهای کلیک از طریق خدمات بینگ را در خود جای داده است.

کانل توضیح می دهد:

متخصصان سئو با دسترسی به داده های گرانول در اکثر اطلاعات نمایش داده شده می توانند بینش عمیق تری در مورد عملکرد وب سایت خود در سراسر Bing به دست آورند و آنها را قادر به مقایسه، اصلاح استراتژی های خود و بهینه سازی محتوا و حضور آنلاین خود برای به حداکثر رساندن کلیک ها، برداشت ها و عملکرد کلی کنند.

هدف گزارش جدید این است که به صاحبان وب سایت کمک کند تا بفهمند مردم چگونه با محتوای خود در سراسر Bing تعامل دارند. با نقاط داده بیشتر، آنها می توانند بهتر برای جستجو بهینه شوند و تأثیر تغییرات سئو را اندازه گیری کنند.

Update To Search Performance API

گزارش عملکرد به روز شده با تغییراتی در API عملکرد جستجو همراه است.

API اکنون در مورد تمام ترافیک گزارش می دهد، نه فقط ترافیک وب. این اجازه می دهد تا داده های عملکرد به برنامه های کاربردی دیگر کشیده شوند و گردش کار تجزیه و تحلیل را به جای صادرات دستی خودکار می کند.

تیم بینگ نشان داد که به‌روزرسانی آینده امکان دسترسی به داده‌ها را در هر منطقه، مشابه وب‌سایت، فراهم می‌کند.

این امر فرصت های زیادی را برای تقسیم بندی و گزارش های سفارشی باز می کند. و اجازه می دهد تا داده های جستجوی Bing را با سایر منابع داده مرتبط کند.

به طور خلاصه

به‌روزرسانی مایکروسافت به گزارش عملکرد ابزارهای وب مستر بینگ و API عملکرد جستجو، داده‌های دقیق‌تری را ارائه می‌کند و معیارهای جستجو و چت وب را ادغام می‌کند.

این ارتقا به صاحبان وب سایت و متخصصان سئو اجازه می دهد تا عملکرد سایت خود را در بینگ بهتر درک کنند و تصمیمات آگاهانه ای برای بهینه سازی محتوا بگیرند.


تصویر ویژه: Mehaniq/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور