به روزرسانی گوگل جولای 2021 پایان یافت

به روزرسانی الگوریتم هسته ای ژوئیه 2021 گوگل اکنون به طور کامل ارائه شده است. هرگونه تغییر بعدی که در رتبه بندی مشاهده خواهید کرد ، احتمالاً به دلیل تغییر طبیعی نتایج جستجو خواهد بود.

این اعلامیه توسط Google SearchLiaison امروز بعد از ظهر اعلام شد.

این به طور کلی به این معنی است که فهرست جستجوی جدید به طور کامل در تمام مراکز داده گسترش یافته است و نتایج جستجو باید به طور نسبی حل و فصل شود.

اگر رتبه خود را از دست دادید ، احتمالاً دیگر انتظار توقف آخرین لحظه را ندارید ، وقت آن است که برای درک آنچه اتفاق افتاده کار کنید.

پیش زمینه به روزرسانی الگوریتم هسته ای ژوئیه 2021

گوگل به ندرت می گوید آنچه در بروزرسانی الگوریتم اصلی نقش دارد. اما گوگل گفته است که به روزرسانی الگوریتم اصلی ، الگوریتمی است که تغییرات گسترده ای را در فرآیند های نمایه سازی و رتبه بندی ایجاد می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

قبل از بروزرسانی جولای 2021 ، دو به روزرسانی هرزنامه انجام شد که غیر معمول بود.

در اوایل سال جاری گوگل اعلام کرد که با هوش مصنوعی جدید ضد هرزنامه در حال مبارزه با هرزنامه است ، بنابراین حدس نمی زنم که گوگل ویژگی های کارآمدتری برای مبارزه با هرزنامه داشته باشد که به آن امکان می دهد کار را با سرعت بیشتری انجام دهد.

ازدحام دامنه ccTLD کمتر در نتایج جستجو؟

ازدحام دامنه زمانی است که دامنه یکسانی مرتباً در نتایج جستجو رتبه بندی کند.

برای برخی از سایت های نتایج جستجو دارای چندین دامنه سطح بالا کد کشور (CCTLD) مانند دامنه های .uk ، .tv ، .ca تمایل دارند که بر نتایج جستجوی Google تسلط داشته باشند.

لیلی ری پس از به روزرسانی الگوریتم هسته گوگل در جولای متوجه شد که ccTLD های Pinterest قابل مشاهده نیستند.

او توییت کرد:

“در اینجا ccTLD های مختلف Pinterest وجود دارد ، که در ایالات متحده افزایش چشمگیری را در طول سال 2020 مشاهده کرده اند. این سایت ها در حال حاضر از نظر طبیعی عمل می کنند.

ما قبلاً برای برخی از مشتریان ecomm متوجه شده ایم که صفحات محصولات / دسته ها جایگزین نقاطی می شوند که قبلاً توسط Pinterest برگزار می شد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جولای 2021 به روزرسانی حدس و گمان ها و مشاهدات حکایتی

پیوندهای با کیفیت

یک مشاهد متداول که در بسیاری از گروه های فیس بوک مشاهده می کنم این است که عملکردهای جامع سئو در صفحه و خارج از صفحه با رتبه بندی پایدار جواب می دهند.

استیون کانگ (SEOSignalsLab) ، بنیانگذار گروه محبوب SEO Signals Lab در فیس بوک گفت که او حداقل تغییراتی را در به روزرسانی های اخیر مشاهده کرده است و از اجتناب از مواردی مانند پیوندهای بی کیفیت ، اعتبار گرفته است.

استیون به اشتراک گذاشت:

“من زیاد متوجه نمی شوم. نوسانات بسیار کمی حتی برای کلمات کلیدی با حجم بالای جستجو.

من یک رتبه مشتری برای 300k حجم جستجو ماهانه دارم. بین 1 و 2 نوسان دارد. حتی برای کلمات کلیدی 10k + برای سایر مشتریان.

سپس دوباره ، من پیوندهای بی کیفیت را انجام نمی دهم.

بحث به روزرسانی WebmasterWorld

ناشران و سئوکاران در فروم WebmasterWorld در مورد طیف گسترده ای از مواردی که ممکن است تغییر کرده باشند حدس می زنند. اگرچه این نوع بحث می تواند غیرقابل اعتماد باشد ، اما آنچه که مردم درباره آن صحبت می كنند با آنچه اتفاق می افتد در یک ردیف است.

یکی از مواردی که آنها در مورد آن صحبت می کنند ، افزایش افراد همچنین بپرسند (PAA) ، یک ویژگی تصحیح پرس و جو که برای جلب کاربران به پاسخی که می خواهند ببینند ، طراحی شده است.

یکی دیگر از مشاهدات مورد علاقه وجود شباهت در کاهش افت رتبه در تصاویر و صفحات منظم نتایج جستجوی ارگانیک (SERP) است.

یکی از اعضای انجمن مشاهده کرد:

“آنچه به نظر من جالب بود این است که تلفات در جستجوی تصویر با وجود جدا شدن توسط یک هفته و متفاوت بودن سیستم های جستجو ، منعکس کننده تلفات در جستجوی وب است.”

سایت های با کیفیت پایین در نتایج جستجو؟

همچنین از زمان به روزرسانی های هرزنامه اخیر که از طریق به روزرسانی الگوریتم هسته ای ژوئیه 2021 ادامه دارد ، شواهدی حکایت از افزایش ظاهری هرزنامه در نتایج جستجوی گوگل وجود دارد.

اگرچه گوگل به طور فعال در تلاش است تا نتایج جستجوی بی کیفیت را نشان ندهد ، اما به طور مسلablyم نتایج جستجوی مشکوک همچنان در Google نشان داده می شوند.

به عنوان مثال ، این تصویر از نتایج جستجوی Google برای است حساب اینستاگرام هک شد، گرفته شده در 7 ژوئیه اندکی پس از به روزرسانی هرزنامه Google.

الگوریتم گوگل این را در رتبه بندی می کند موقعیت دو، اگر موافق باشید که این یک نتیجه جستجوی عالی است ، شما قاضی خواهید بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نتایج جستجو برای حساب Instagram هک شده است

PDF رتبه بندی بالاتر از مجله موتور جستجواین تصویر از فایل PDF است که در Google رتبه بندی می شود:

عکس صفحه PDF با رتبه برتر

PDF با بالاترین رتبه

اکنون که Google Core Core Algorithm Update به پایان رسیده است ، همان PDF همچنان در رتبه 9 قرار دارد.

هنوز هم رتبه بندی PDF پس از گوگل در ژوئیه 2021 به روزرسانی هسته

PDF در نتایج جستجو

اعلامیه های انجمن را در سایت های با کیفیت پایین جستجو کنید

یک نفر درباره چقدر بد بودن برخی نتایج جستجو در ایتالیا اظهار داشت:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هرزنامه Scraper در نتایج جستجو

همچنین صفحات هرزنامه ای وجود دارد که از خراش دادن قطعه های ویژه Google ایجاد شده اند و دارای رتبه اول هستند.

ده ها نمونه از چندین سایت به من نشان داده شد که اسکراینت های ویژه Google را خراشیده و از سایر وب سایت های خراشیده شده برای ایجاد صفحات وب جدید و رتبه بندی در موقعیت شماره یک ، وب سایت های قانونی را که از آنها محتوای آنها خراشیده شده است ، ترکیب می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بخشی از این که به این سایت ها کمک می کند رتبه بندی باشد ، بدست آوردن پیوندهایی از وب سایت های با کیفیت است که به نظر نمی رسد لینک فروش داشته باشند (اما شاید اینگونه باشد).

بسیاری از این سایت های تراشنده قبل از نوامبر سال 2020 وجود نداشتند و برخی دیگر در ژانویه 2021 ظاهر شدند ، همه آنها با ده ها هزار صفحه محتوای خراشیده شده اند.

من اطلاعاتی را که با من به اشتراک گذاشته شد تأیید کردم.

در اینجا برخی از آنچه این شخص (که می خواهد ناشناس بماند) با من به اشتراک گذاشته است:

“حتی یک سال عمر نکرده است ، فقط در عرض چند ماه از زمان راه اندازی ، 50،000 صفحه ایندکس شده است که میلیون ها بازدید کننده از Google دریافت کرده است.

  • صفحه را تازه کنید و کلمات تغییر کنند
  • ستاره های رتبه بندی را امتحان کنید و آنها جعلی هستند
  • بسیاری از پیوندهای “دیدن پاسخ کامل” سایت های دیگران را با یک iframe تمام صفحه باز می کند

همانطور که گفتم ، هرزنامه خالص است ، اما Google عاشق آن است.

در واقع مالک سایت را تکثیر کرده و هر نسخه به همان اندازه خوب عمل می کند. … آن سایت هرزنامه قادر به رتبه بندی برای نام های تجاری ، اصطلاحات پزشکی و موارد دیگر است.

نمایه لینک دهنده محصول اصلی محصولات است ، از رسانه های اصلی ، سایت های روانشناسی و سایت های معتبر کودکان که توسط پزشکان اداره می شوند پیوندهایی دارد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من بک لینک ها را بررسی کردم و ممکن است شخصی که این سایت های دارای رتبه برتر را به من نشان داده در مورد افزایش هرزنامه از طریق پیوندهای با کیفیت صحیح باشد.

معنی آن: سایتها هیچ اشتباهی انجام نداده اند

گوگل می گوید سایت هایی که رتبه بندی خود را از دست داده اند چیزی برای اصلاح ندارند.

بیشتر افراد جامعه جستجو این جمله را از Google قابل بحث می دانند.

از این نظر درست است که جامعه جستجو دوست دارد سایت هایی را که رتبه بندی خود را از دست داده اند جستجو کند تا مشکلات فنی و همچنین مشکلات کیفیت را پیدا کند ، مانند تبلیغات بالاتر از حد مجاز.

اما این نوع مسائل فنی به احتمال زیاد به این دلیل نیست که سایتی به طور معمول رتبه بندی خود را از دست می دهد ، بنابراین به نظر می رسد منظور از “اصلاح” این موارد همان چیزی است که گوگل به معنای عدم حل مشکل است.

از طرف دیگر مواردی وجود دارد که باید اصلاح شوند.

به عنوان مثال ، پس از به روزرسانی Medic ، بسیاری از سایت ها رتبه بندی سوالات مربوط به بهداشت و پزشکی را از دست دادند. دلیل از دست دادن رتبه بندی آنها این است که الگوریتم Google شروع به پیوند دادن جستجوهای جستجوی پزشکی با پاسخ های اثبات شده علمی کرده است. سایت های درمانی جایگزین مانند Oz به دلیل این تغییر ، ترافیک خود را از دست دادند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اینطور نیست که سایت های پزشکی جایگزین مشکلی داشتند. آنها فقط برای هدف کاربر ذاتی در جستجوی جستجوی پزشکی که نیاز به درمان های بهداشتی حدس و گمان نیست ، مهم نبودند.

معمولاً مشاهده افت افت رتبه یا بازدید به عنوان نشانه ای از اشتباه بودن صفحه وب است. ولی همیشه موضوع این نیست.

صنعت جستجو باید با گسترش بررسی های خود فراتر از جدا کردن سایت آسیب دیده به دنبال سرنخ ، روش بررسی تغییرات رتبه بندی را گسترش دهد.

برای درک تغییرات رتبه بندی ، نتایج جستجو را مرور کنید

متخصصان جستجو باید نتایج جستجو را بررسی کنند تا درک کاملی از تغییر و دلیل تأثیر آن بر سایت های از دست رفته در رتبه بندی بدست آورند.

بسیاری از اوقات ، به روزرسانی های گوگل نحوه درک Google از معنی نمایش داده شدگان و / یا صفحات وب (به عنوان مثال BERT) را تغییر می دهند. این می تواند منجر به بالا رفتن سایت های مختلف شود ، سایت هایی که مطابق الگوریتم ها هستند درک جدیدی از آنچه کاربر هنگام جستجوی خاص جستجو می کند جستجو می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • ممکن است برخی سایت ها موقعیت خود را از دست ندهند زیرا کار اشتباهی انجام داده اند بلکه به دلیل تغییر قضاوت الگوریتم در مورد موضوع مرتبط است.
  • در موارد دیگر Google ممکن است ویژگی های اصلاح پرس و جو مانند People also Ask (PAA) را معرفی کند که می تواند یک صفحه وب را از موقعیت دو به موقعیت مجازی 5 کاهش دهد (در حالی که از نظر فنی هنوز در موقعیت 2 قرار دارد).
  • اما ویژگی People also Ask (PAA) همچنین می تواند بدین معنی باشد که سایتی دیگر که در ویژگی PAA ظاهر می شود ممکن است بازدید بیشتری داشته باشد زیرا این موضوع بیشتر مربوط به کاربر است که یک پرس و جو خاص را ایجاد می کند ، برای یک پرسش که به غیر از آن پاداش داده نشده است ، ترافیک کسب می کند. با.
  • سایتی که به زیر PAA سقوط کرد هیچ اشتباهی انجام نداد و همچنین سایتی که در موقعیت 1 قرار دارد ، که در تئوری ممکن است مقداری از بازدید به یکی از سایت های موجود در ویژگی تصحیح پرس و جو PAA را از دست بدهد ، کار نکرد.
  • Google همچنین ممکن است نتایج غنی از سوالات متداول بیشتری را ارائه دهد که می تواند بر روی مشاهده سایت در نتایج جستجو تأثیر مثبت (منفی) بگذارد.

اینها تنها چند نمونه از چگونگی تأثیر منفی عوامل خارجی بر روی یک وب سایت است.

این ایده که سایت ها به دلیل کار “بدی” که انجام می دهند موقعیت خود را از دست می دهند ، نوعی منسوخ از تجزیه و تحلیل یا مفهوم سازی آنچه در یک به روزرسانی اتفاق افتاده است است.

بنابراین اگر سایت شما دچار یک تغییر عملکرد جستجو منفی شده است ، این یک روش خوب است که ابتدا به خارج از سایت خود نگاه کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی ممکن است تغییر کرده باشد ، سپس به سایت خود برگردید و ببینید آیا اطلاعاتی کسب می کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور