اولین گزارش متوسط ​​پرداخت مایکروسافت شکاف های نژادی در مشاغل برتر را نشان می دهد | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – اولین گزارش شرکت مایکروسافت در مورد میانگین دستمزد برای نیروی کار خود نشان می دهد که زنان بهتر از میانگین ایالات متحده عمل می کنند، در حالی که کارمندان سیاه پوست و اسپانیایی تبار کمتر در نقش های سطح بالاتر حضور دارند.

داده‌های منتشر شده در روز پنجشنبه نیز نشان می‌دهد که مایکروسافت هنگام مقایسه زنان و رنگین‌پوستان که کار برابر با مردان یا کارگران سفیدپوست انجام می‌دهند، برابر است. اما ارقام متوسط ​​دستمزد – که غرامت را در کل نیروی کار بدون توجه به عنوان اندازه می‌گیرد – نشان می‌دهد که کارمندان رنگین پوست به طور کلی درآمد کمتری دارند، که نشان‌دهنده تفاوت بین افرادی است که در موقعیت‌های پردرآمدتر هستند.

لیندسی رای مک اینتایر، مدیر ارشد تنوع مایکروسافت، با اشاره به تعهدی که تا سال 2025 تعداد کارمندان سیاه پوست و اسپانیایی تبار در پست های ارشد و رهبری را دوبرابر می کند، گفت: “این یک لایه اضافی از سفری است که ما در آن بوده ایم.” ما یکی از اولین کسانی هستیم، اگر نه اولین نفری، که در موضوع میانگین دستمزد، که واقعاً در مورد شکاف نمایندگی است، به این شفافیت عمل می کنیم.

مایکروسافت، سومین شرکت بزرگ جهان از نظر ارزش بازار، یکی از ده‌ها کارفرمای بزرگ آمریکایی است که به صورت عمومی معامله می‌شود که میانه دستمزد را فاش می‌کند، حتی در شرایطی که بسیاری از شرکت‌ها تحت فشار سهامداران و کارگران هستند تا در مورد کسب‌وکارشان شفاف‌تر باشند. در بریتانیا، شرکت‌هایی که 250 کارمند یا بیشتر دارند، ملزم به گزارش میانگین شکاف دستمزد جنسیتی هستند.

علاوه بر نشان دادن غرامت، مایکروسافت در میان تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌هایی است که داده‌های فدرال خصوصی قبلاً در مورد نژاد و جنسیت نیروی کار خود را براساس طبقه‌بندی مشاغل منتشر می‌کنند، که نقش مستقیمی در نحوه محاسبه میانگین دستمزد دارد. مک اینتایر گفت که شرکت مستقر در ردموند در واشنگتن نیز ماه آینده گزارش مستقلی در مورد سیاست های آزار جنسی و تبعیض جنسیتی این شرکت منتشر خواهد کرد.

بر اساس گزارش روز پنجشنبه در مورد تنوع و شمول جهانی، زنان آمریکایی در مایکروسافت به ازای هر دلار دستمزد مردان، حدود 90 سنت درآمد داشتند. بر اساس داده های اداره سرشماری، در سراسر ایالات متحده، شکاف دستمزد بین مردان و زنان در حدود 83 سنت بر دلار برای بیش از یک دهه متوقف شده است.

داده های این شرکت نشان می دهد که کارگران سیاه پوست آمریکایی مایکروسافت حدود 77 سنت بر دلار، کارگران اسپانیایی تبار حدود 82 سنت و کارگران آسیایی حدود 95 سنت به ازای هر دلاری که کارگران سفیدپوست به دست می آورند، درآمد داشتند.

مک اینتایر گفت که اهداف تنوع سال 2025 برای رهبران، راهی اصلی است که سازنده نرم افزار می تواند شکاف دستمزد متوسط ​​را بهبود بخشد. او گفت که مدیران و مدیران مایکروسافت تا حدی بر اساس موفقیت آنها در برآورده کردن معیارهای تنوع دستمزد دریافت می کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور