اطلاعات توییتر اولویت های مصرف کنندگان برای تابستان 2021 را نشان می دهد

توییتر گزارش می دهد که مصرف کنندگان در تابستان سال 2021 احساس مثبتی دارند و داده های حاصل از مطالعه درباره میزان صدای جیر جیر نشان می دهد که اولویت های آنها برای این فصل چیست.

در مقایسه با گفتگوی تابستانی سال گذشته ، توییتر شاهد افزایش 11 درصدی احساسات مثبت است.

“پس از یک سال قفل قفل ، به نظر می رسد روزهای روشن تری در پیش است. افراد در توییتر با مثبت بودن در برابر تابستان ، هیجان خود را در مورد تابستان 2021 ابراز می کنند. و برخلاف بسیاری از ما در سال گذشته ، مردم دوباره در حال برنامه ریزی هستند. “

دانستن اینکه برنامه های مصرف کنندگان برای تابستان چیست ، می تواند با درگیر کردن موضوعات مشابه مورد علاقه ، به بازاریابان در دیدار با مصرف کنندگان در جایی که هستند کمک کند.

به عنوان مثال ، داده هایی که به زودی بررسی خواهیم کرد ، رشد نمایی پیرامون موضوع فیلم ها را نشان می دهد ، بنابراین ممکن است بازاریابان به دنبال راه هایی برای پیوستن به آن مکالمه با پیام های مربوطه باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیایید گزارش را بررسی کنیم و بدانیم که داده های توییتر در مورد اولویت های مردم در این فصل چه می گوید.

روند توییتر برای تابستان 2021

با توجه به تجزیه و تحلیل احساسات مصرف کننده در توییتر ، میزان مثبت گرایی رو به افزایش است و منفی رو به کاهش است.

اطلاعات توییتر اولویت های مصرف کنندگان برای تابستان 2021 را نشان می دهد

مردم در نظر دارند تابستان خود را با فعالیت های مختلف از فیلم تا مسافرت لذت ببرند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کاربران در مورد فعالیت های مختلف نسبت به سال گذشته صحبت می کنند. در اینجا لیستی از موضوعات فرعی پرطرفدار در گفتگوی تابستان آورده شده است:

  • فیلم ها (افزایش 243٪)
  • ورزش (79٪ افزایش)
  • BBQ + کباب کردن (با افزایش 71 درصدی)
  • مد + زیبایی (54٪ افزایش)
  • کوکتل + آبجو با افزایش 46٪
  • سفر (26٪ افزایش)

“طبق نظرسنجی اخیر توییتر ، افراد در توییتر می خواهند در تابستان امسال (+ 35٪ نسبت به سال گذشته) بر روی خود تمرکز کنند ، از طریق فعالیت هایی مانند خرید محلی (+ 33٪) و بیرون رفتن (+ 33٪) 2. و از رشد در تابستان چگونگی نمایش ویدیو ، آنها آماده شده اند. “

اطلاعات توییتر اولویت های مصرف کنندگان برای تابستان 2021 را نشان می دهد

آنچه کاربران توییتر از مارک های این تابستان می خواهند

توییتر از کاربران می پرسد که این تابستان ها از مارک ها چه می خواهند. نتایج نظرسنجی نشان می دهد 70٪ از کاربران می خواهند مارک ها مثبت باشند در حالی که از محیط فرهنگی مراقب هستند.

اطلاعات توییتر اولویت های مصرف کنندگان برای تابستان 2021 را نشان می دهد

کاربران علاوه بر مثبت بودن ، از مارک ها انتظار دارند محتوایی آموزنده و مفید به اشتراک بگذارند.

مردم آماده هستند و در نهایت ، می توانند تابستان امسال دوباره سرگرم شوند.

این بدان معناست که مشاغل و مارک های تجاری ممکن است بخواهند لحن خود را در شبکه های اجتماعی تنظیم کنند تا در همان طول موج مشتریان خود قرار بگیرند.

ضمن آگاهی از وضعیت و محدودیت های موجود در منطقه محلی ، پیام رسانی را سبک نگه دارید.

منبع: بازاریابی توییتر

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور