Google بهترین شیوه های به روز شده برای نوشتن عنوان صفحات را منتشر کرده است که شامل نکاتی در مورد نحوه جلوگیری از جایگزینی عناوین شما در نتایج جستجو است.
نحوه ایجاد عنوان صفحات در نتایج جستجو در ماه آگوست تغییر کرد.
گوگل به روزرسانی را برای جایگزینی ارائه کرد مقداری عناوین صفحات در SERPs با متنی که “قابل خواندن و دسترسی بیشتر” است.
گفته می شود که این به روز رسانی کمتر از 20 درصد عناوین صفحه را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر سایتها از پیشنهادات جدید Google پیروی کنند ، ممکن است این تعداد حتی کمتر شود.
در سند جدیدی که در بخش “SEO پیشرفته” در Google Search Central یافت شده است ، این شرکت مجموعه تجدید نظر شده ای از بهترین شیوه ها برای نوشتن عنوان صفحات را ارائه می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
گوگل همچنین رایج ترین مسائلی را که منجر به جایگزینی عنوان صفحات می شود ، لیست می کند.
در اینجا نگاهی به راهنمای به روز شده گوگل برای آنچه در حال حاضر از آن به عنوان “پیوندهای عنوان” یاد می شود ، می اندازیم.
بهترین شیوه های گوگل برای نوشتن پیوندهای عنوان
عناوین قابل کلیک که کاربران را به صفحات موجود در نتایج جستجو می برد ، اکنون به عنوان پیوندهای عنوان شناخته می شوند.
قبلاً از آنها به عنوان عناوین متا یا فقط به عنوان عنوان صفحات یاد می شد.
داشتن یک اصطلاح جدید برای تمایز آنها مفید است ، زیرا یک عنوان متا و پیوند عنوان می توانند قطعات مختلفی از متن باشند ، حتی اگر هر دو عنوان صفحه باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
می توانید ترجیح خود را برای آنچه می خواهید Google به عنوان پیوند عنوان نمایش دهد با نوشتن متن توصیفی در
این که آیا Google از عنوان دلخواه شما استفاده می کند یا متن دیگری را در متن انتخاب می کند
اینها بهترین شیوه های گوگل برای نوشتن عنوان ها هستند:
- مطمئن شوید هر صفحه در سایت شما دارای عنوان خاص خود است که در
عنصر - ایجاد کردن منحصر بفرد عنوان برای هر صفحه و جلوگیری از متن بویلرپلیت.
- عناوین را نگه دارید مختصر و از نوشتارهای طولانی غیر ضروری خودداری کنید.
- نوشتن توصیفی عناوین و اجتناب از متن مبهم مانند “صفحه اصلی” برای صفحه اصلی.
- نکن به منظور افزودن کلمات کلیدی بیشتر ، متن را در عناوین تکرار کنید.
- نام تجاری عناوین خود را در صورت لزوم با افزودن نام سایت خود در جلوی آنها قرار دهید.
همانطور که از بهترین شیوه ها پیروی می کنید ، در اینجا نحوه جلوگیری از مشکلات رایج که می تواند منجر به جایگزینی عنوان مورد نظر شما توسط Google شود ، آورده شده است.
مسائل مشترک با عناصر عنوان
Google این موارد را به عنوان دلایلی که ممکن است پیوند عنوان در نتایج جستجو با عنصر عنوان متفاوت باشد ، ذکر کرده است.
- ناقص: عنوانها نیمه خالی هستند یا فاقد هر نوع متن توصیفی هستند. مثال:
| نام سایت - منسوخ شده: عنوان به روز نشده است تا به روزرسانی محتوای اصلی را نشان دهد. این مغایرت ممکن است در مورد چیزی مانند مقاله جمع بندی سالانه رخ دهد که از URL یکسانی در سال استفاده می کند.
- نادرست: عنصر عنوان محتوای اصلی را به درستی منعکس نمی کند.
- متن صفحه کوچک دیگ بخار: متن تکراری دیگ بخار در
عناصر برای زیر مجموعه صفحات درون یک سایت.
اگر از همه مشکلات اجتناب کنید و از بهترین شیوه ها پیروی کنید ، Google می تواند هنوز تصمیم بگیرید عنوان مورد نظر خود را با چیز دیگری جایگزین کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اگر چنین باشد ، به احتمال زیاد گوگل متن را از آنجا بیرون می آورد.
نحوه ایجاد پیوندهای عنوان توسط گوگل
پیوندهای عنوان در صفحات نتایج جستجوی Google ، هم محتوای یک صفحه و هم ارجاعات به آن را که در وب ظاهر می شود ، در نظر می گیرند.
هدف گوگل نشان دادن عنوانی است که هر صفحه را به بهترین نحو نشان دهد و توصیف کند.
منابع زیر برای ایجاد پیوندهای عنوان استفاده می شود:
- محتوا در
عناصر - عنوان بصری اصلی یا عنوان در صفحه نشان داده شده است
- عناصر سرفصل ، مانند
عناصر
- سایر محتواهای بزرگ و برجسته با استفاده از شیوه های درمانی
- سایر متن های موجود در صفحه
- لنگر متن روی صفحه
- در پیوندهایی که به صفحه اشاره می کنند ، متن ارسال کنید
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
برای راهنمایی بیشتر Google در مورد عناوین صفحه ، به صفحه راهنمای جدید مراجعه کنید.
تصویر ویژه: marleyPug / Shutterstock