YouTube Shorts به برنامه شریک می‌پیوندد

YouTube Shorts تاکنون در تبدیل شدن به شبیه‌سازی TikTok موفقیت چشمگیری داشته است و اکنون YouTube واقعاً دریچه‌ها را باز می‌کند. به زودی، YouTube Shorts به برنامه شریک می‌پیوندد و کسب درآمد از ویدیوی کوتاه را برای سازندگان آسان می‌کند.

همانطور که برای اولین بار توسط مجله نیویورک تایمز، YouTube Shorts «اوایل سال آینده» به برنامه شریک می‌پیوندد و به سازندگان فرصت می‌دهد تا از درآمد حاصل از تبلیغات در اطراف این ویدیوها استفاده کنند.

YouTube Partner Program سالهاست که به سازندگان پول پرداخت کرده است و شرایط نسبتاً آسانی برای ورود دارد. حداقل شرایط لازم برای واجد شرایط بودن شامل حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا در طول یک سال است. 10 میلیون بازدید از Shorts در مدت 90 روز نیز بخشی از صلاحیت خواهد بود.

YouTube همچنین گزینه‌های جدیدی را باز می‌کند که به سازندگان کمک می‌کند بدون حضور در Partner Program از Shorts خود کسب درآمد کنند. این شامل عضویت در کانال پولی و انعام “فوق العاده متشکرم” می شود، اما YouTube هنوز شرایط لازم برای باز کردن این گزینه ها را فاش نکرده است.

با این حال، پرداخت ها برای شورت ها کمی متفاوت خواهد بود.

یوتیوب به‌عنوان پلتفرم، 55 درصد از وجوه تولید شده را حفظ می‌کند، در حالی که 45 درصد بین سازندگان توزیع می‌شود – این برای ویدیوهای معمولی YouTube برعکس است. ظاهراً، بخشی از دلیل این امر این است که سازندگان می توانند از موسیقی در Shorts بدون نگرانی در مورد حقوق استفاده کنند، همانطور که در پلتفرم های دیگر استفاده می کنند. آستانه نشان میدهد.

YouTube Shorts برای اولین بار در سال 2021 عرضه شد و به سرعت محبوبیت خود را افزایش داد.

این پلتفرم تا ژوئن امسال بیش از 1.5 میلیارد کاربر را گزارش کرده است. قبل از این تغییر، Shorts فقط از طریق «سرمایه‌های سازندگان» و همچنین حمایت‌های مالی و معاملاتی که به‌طور مستقل به دست می‌آمدند درآمد کسب می‌کردند، که می‌تواند سودآوری سازندگان کوچک‌تر را از ویدیوهای خود دشوار کند، حتی اگر موفق به دریافت میلیون‌ها بازدید شوند.

بیشتر در یوتیوب:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: