Android TV محموله ها را در اروپا دو برابر می کند

تلاش‌های گوگل برای تسلط بر اتاق نشیمن در چند سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و به نظر می‌رسد این پلتفرم همچنان در حال افزایش است. بر اساس یک گزارش جدید، اندروید تی وی و گوگل تی وی در سه سال گذشته در اروپا دو برابر شده است.

Android TV و Google TV موفقیت های ملایمی در ایالات متحده داشته اند، اما این بازاری است که Roku به وضوح در آن تسلط دارد و Fire TV، webOS و Tizen از پلت فرم گوگل پیشی گرفته اند. در سطح جهانی، سیستم عامل Android TV موفقیت های زیادی در آسیا داشته است، اما در اروپا است که به نظر می رسد این پلت فرم به سرعت در حال رشد است.

FlatPanelsHD اعدادی را از شرکت تحقیقاتی Omdia در طی رویدادی از فیلیپس مشاهده کرد. اعداد مورد بحث نشان می‌دهند که سیستم‌عامل Android TV، که شامل هر دو تجربه Android TV و Google TV می‌شود، اکنون 20 درصد از محموله‌های تلویزیون‌های هوشمند جدید در اروپا را تشکیل می‌دهد، که دو برابر آن چیزی است که این پلتفرم تا سال 2019 مدیریت کرده است.

سیستم عامل Android TV به طور نسبتاً گسترده ای در اروپا استفاده می شود، از جمله مارک هایی مانند Philips، TCL، Hisense و سایر مارک های اصلی.

پلتفرم گوگل همچنان از بسیاری از رقبا عقب است و تایزن سامسونگ و WebOS ال جی همچنان بر بازار به عنوان یک کل تسلط دارند. در همین حال، Roku و Amazon Fire TV تنها بخش کوچکی از بازار تلویزیون های هوشمند اروپا را تشکیل می دهند. این داده‌ها شامل جعبه‌های پخش جریان یا تلویزیون‌های موجود نمی‌شود، فقط شامل مدل‌های تازه فروخته‌شده می‌شود.

در طول این ارائه، یک «موج سوم جریانی» به عنوان تقویت کننده فرم فاکتور ارائه شد که بازی ابری بخش مرکزی آن است. این شامل خدماتی مانند Stadia و GeForce Now است که هر دو در Android TV در دسترس هستند و همچنین Amazon Luna و Xbox Game Pass که در Gaming Hub سامسونگ (در کنار آن خدمات قبلی) در دسترس هستند.

اطلاعات بیشتر در Android TV:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: