YouTube توسط Consumer Spend به برنامه شماره 1 افزایش می یابد

بر اساس گزارشی از هزینه برنامه های جهانی در Q1 2021 ، یوتیوب در حال حاضر برنامه شماره یک از نظر هزینه مصرف کننده است.

داده های جدید App Annie نشان می دهد که چند ماه اول سال 2021 به طور کلی رکورد هزینه برنامه را شکست و در هیچ کجا شیوع بیشتری نسبت به برنامه YouTube وجود نداشت.

YouTube توسط Consumer Spend به برنامه شماره 1 افزایش می یابد

YouTube برای تبدیل شدن به رهبر بازار در خریدهای درون برنامه ای ، TikTok و Tinder را غصب کرده است.

هزینه های مصرف کننده برای برنامه ها با سرعتی بی سابقه در حال رشد است. از Q1 2021 ، هزینه برنامه 40٪ نسبت به سال افزایش یافته است ، که شواهد دیگری از اثرگذاری همه گیر در بازار برنامه است.

کاربران تلفن های هوشمند در Q1 2021 حدود 9 میلیارد دلار بیشتر برای برنامه ها و بازی ها هزینه کرده اند نسبت به Q1 2020.

رشد هزینه های درون برنامه ای در iOS و Android به یک درصد افزایش یافته و بارگیری ها نیز در هر دو سیستم عامل به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

آخرین گزارش App Annie دارای انبوهی از داده ها در مورد وضعیت بازار برنامه در سال 2021 است. در این پست من بر روی داده های مربوط به YouTube تمرکز خواهم کرد ، زیرا درآمد بالقوه سازندگان ویدیو از همیشه بیشتر است.

هزینه برنامه YouTube: مردم چه چیزی خریداری می کنند؟

یک سوال اصلی که ممکن است با شنیدن YouTube به ذهن شما خطور کند این است که برنامه شماره یک توسط مصرف کنندگان این است: مردم برای چه چیزی هزینه می کنند؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این یک برنامه است که در آن مردم به تماشای فیلم ها به صورت رایگان می روند ، بنابراین س toال کردن اینکه پول کجا می رود منطقی است.

گزارش برنامه آنی جزئیات جزئی خریدهای ویژه در برنامه را وارد نمی کند ، اما روشهای مختلفی برای صرف هزینه در YouTube وجود دارد. بسیاری از آنها مستقیماً به درآمد سازندگان کمک می کنند.

خریدهای درون برنامه ای YouTube شامل موارد زیر است:

  • YouTube Premium: اشتراک ماهیانه که تبلیغات را در همه فیلم ها حذف می کند و ویژگی های منحصر به فردی را به کاربران می دهد.
  • عضویت در کانال: اشتراک ماهانه در یک کانال خاص ، که می تواند با امتیازات مختلف ارائه شود.
  • سوپر چت: بینندگان می توانند برای برجسته سازی پیام های گپ در جریان پخش مستقیم یک خالق ، هزینه پرداخت کنند.
  • برچسب فوق العاده: بینندگان می توانند برای ارسال برچسب ها در یک گپ در جریان پخش مستقیم یک خالق پرداخت کنند.

عضویت در کانال ، گفتگوی فوق العاده و برچسب های فوق العاده همه مستقیماً به سمت درآمد یک سازنده می رود.

افزایش هزینه های درون برنامه ای در YouTube نشان می دهد که این ویژگی ها در بینندگان محبوب هستند ، این نشان می دهد که کاربران خوشحال هستند که از سازندگان مورد علاقه خود پشتیبانی می کنند ، درصورتی که در غیر این صورت می توانند به صورت رایگان محتوا را مصرف کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کاربران در حال مصرف هستند زیاد محتوای YouTube اخیراً ، که می تواند عاملی در افزایش هزینه های مصرف کننده باشد.

بازدید YouTube 6 برابر بیشتر از سایر برنامه های پخش جریانی است

با نگاهی به سال 2020 ، برنامه آنی گزارش می دهد که کاربران تلفن های هوشمند YouTube 6x را بیشتر از نزدیکترین برنامه جریان بعدی تماشا می کنند.

YouTube توسط Consumer Spend به برنامه شماره 1 افزایش می یابد

بینندگان YouTube هر ماه به طور متوسط ​​38 ساعت محتوا تماشا می کنند. در سال 2020 ، یوتیوب با توجه به زمان صرف شده در تمام بازارهای مورد تجزیه و تحلیل (به جز چین) ، برنامه شماره 1 پخش ویدئو بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پخش جریانی ویدئو از طریق تلفن همراه در حال افزایش است ، زیرا App Annie گزارش می دهد که 40٪ ساعت بیشتر در سال 2020 در مقایسه با 2019 در تلفن همراه پخش می شود.

زمان صرف شده در برنامه های پخش جریانی در Q2 2020 در ایالات متحده به اوج خود رسید ، یعنی در آن زمان زمانی که اولین موج COVID-19 افراد را مجبور به داخل کشور کرد.

YouTube توسط Consumer Spend به برنامه شماره 1 افزایش می یابد

در سال 2021 ، برنامه آنی پیش بینی می کند که میانگین پخش جریانی موبایل در ایالات متحده ، کره جنوبی و انگلیس به ترتیب 85٪ ، 80٪ و 60٪ بیشتر از برنامه های پخش ویدئو را در مقایسه با سطح قبل از همه گیری بارگیری می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عبارت دیگر ، افزایش شهابی جریان ویدئوی تلفن همراه نشان دهنده یک امر طبیعی جدید برای وب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از برنامه تلفن همراه در سال 2021 ، گزارش کامل برنامه آنی را در اینجا ببینید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور