چک لیست تعطیلات AdSense 2022 شما

با نزدیک شدن به فصل اوج تعطیلات، مطمئن شویم حساب AdSense و سایت شما آماده است تا از هر فرصت درآمدی حداکثر استفاده را ببرد.

با چک لیست سه مرحله ای ما شروع کنید:

مرحله 1: اعداد خود را بدانید.

الگوهای فصلی و داده های سال های گذشته خود را بررسی کنید تا بتوانید به درستی برای اوج امسال آماده شوید.

  • داده های خود را بررسی کنید با استفاده از بخش گزارشات حساب AdSense خود:
    • ببینید کدام نوع دستگاه ها بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان آورده است. می‌توانید با دسترسی به گزارش «پلتفرم‌ها» در حساب خود، این اطلاعات را دریافت کنید.
    • توجه داشته باشید که کدام قالب های تبلیغاتی برای شما خوب عمل می کنند. با مراجعه به گزارش «فرمت‌های آگهی» می‌توانید این اطلاعات را دریافت کنید.
  • رفتار مخاطب خود را بشناسید با استفاده از Google Analytics و به دست آوردن بینش در مورد ترافیک سایت خود در فصول تعطیلات گذشته:
    • صفحات فرود: این گزارش گوگل آنالیتیکس به شما نشان می دهد که کدام قسمت از سایت شما بیشترین ترافیک را دارد و کدام کاربران بیشترین زمان را درگیر می کنند. (مسیر Google Analytics: گزارش ها / رفتار / محتوای سایت / صفحات فرود).
    • Geo: این گزارش ترافیک مناطق جغرافیایی را که در آن کاربران به سایت شما علاقه نشان می دهند، نشان می دهد (مسیر Google Analytics: Reports/Audience/Geo/Location).
    • شرایط جستجو: این گزارش به شما پرس و جوهای واقعی را که افراد جستجو کرده اند و همچنین تعداد جستجوهای منحصر به فرد در هر پرس و جو را نشان می دهد.

مرحله 2: موجودی خود را آماده کنید.

با اطمینان از استفاده از همه قالب‌های تبلیغاتی مرتبط و ارائه همه مکان‌های تبلیغاتی قابل مشاهده، تقاضای تبلیغ‌کنندگان را به حداکثر برسانید.

تنظیمات تبلت لپ تاپ و تلفن همراه
  • واحدهای تبلیغاتی بیشتری اضافه کنید. مطمئن شوید که تبلیغات بیشتری اضافه می‌کنید تا تبلیغ‌کنندگان بیشتری در فصل تعطیلات برای قرارگیری در سایت شما رقابت کنند. مثل همیشه، مطمئن شوید که با خط‌مشی‌های AdSense مطابقت دارید.
  • قالب‌های جدید را با تبلیغات خودکار امتحان کنید. از آنجایی که تقاضای فصلی به اوج می رسد، مطمئن شوید که همه قالب ها و مکان های تبلیغاتی شما در دسترس هستند. همه قالب‌های تبلیغات خودکار، به‌ویژه قالب تبلیغاتی AdSense، Vignette، با بهترین عملکرد را فعال کنید. همچنین، بررسی کنید که «صفحه گسترده» را روشن کرده‌اید. در تنظیمات تبلیغات خودکار خود، هم برای تبلیغات لنگر و هم برای تبلیغات وینیت کنترل کنید. در اینجا نحوه روشن کردن تبلیغات خودکار آورده شده است.
  • بهینه سازی تنظیمات قالب تبلیغات خود را به صورت خودکار انجام دهید. به Google اجازه دهید آزمایش‌های بهینه‌سازی را با بهینه‌سازی خودکار برای شما اجرا کند. این به شما امکان می دهد ترکیب های مختلف تنظیمات تبلیغات را آزمایش کنید و به طور خودکار بهبودهایی را با هدف افزایش درآمد اعمال کنید. سطح ترافیک بالای تعطیلات همچنین به این معنی است که آزمایش‌های شما می‌توانند سریع‌تر اجرا شوند و درآمد شما زودتر شروع شود.
  • با آزمایشگاه ها آزمایش کنید. AdSense Labs ویژگی‌های آزمایشی هستند که هنوز برای همه ناشران آماده نیستند. به سادگی آنها را هر زمان که دوست دارید روشن یا خاموش کنید. آزمایشگاه‌ها می‌توانند هر چیزی از فرمت‌های کاملاً جدید تا ویژگی‌های آزمایشی باشند. ما فقط در صورتی Labs را نشان می دهیم که تشخیص دهیم برای سایت شما قابل اجرا هستند. اگر علاقه مند به آزمایش یک آزمایشگاه هستید، توصیه می کنیم به طور مرتب صفحه آزمایشگاه خود را بررسی کنید.
  • بازی در سایت خود دارید؟ برای راه حل جدید H5 Games Ads Beta ثبت نام کنید. این یک محصول جدید AdSense است که به شما امکان می دهد با نمایش تبلیغات در بازی های HTML5 درآمد خود را افزایش دهید. این به شما امکان می دهد Google Ad Placement API را در بازی های H5 خود ادغام کنید و تبلیغات را در بهترین لحظات برای کاربران خود نشان دهید. برای نسخه بتا در وب سایت ما ثبت نام کنید.

مرحله 3: رقابت را فعال کنید.

اطمینان حاصل کنید که به تبلیغ‌کنندگان بیشتری اجازه می‌دهید برای واحدهای تبلیغاتی شما رقابت کنند.

برای فعال کردن منابع تقاضای رقیب، آن را تغییر دهید
  • رفع انسداد همه دسته بندی های ممکن برای بررسی تبلیغات خود و بررسی کنترل‌های مسدود کردن خود، از مرکز بررسی آگهی خود بازدید کنید.
  • تمام اندازه های تبلیغاتی ممکن را فعال کنید. واحدهای تبلیغاتی واکنشگرا را امتحان کنید و به Google اجازه دهید به طور خودکار اندازه واحدهای تبلیغاتی شما را در تلفن همراه با تنظیم بهینه سازی اندازه آگهی بهینه کند.