این کار بخشی از همکاری با WHO برای کمک به تسریع تحول دیجیتالی سیستمهای بهداشتی در سراسر جهان با رویکردهای مؤثر، قابل تعامل و تأثیرگذار است. پذیرندگان اولیه از مؤلفههای OHS برای ساختن پلتفرمها و راهحلهایی استفاده میکنند که در کشورهای جنوب صحرای آفریقا، هند و آسیای جنوب شرقی مستقر هستند. این موارد شامل اجرای اولیه محتوای دستورالعملهای WHO SMART است، یک رویکرد جدید برای دسترسی بیشتر به دستورالعملهای مبتنی بر شواهد برای کارکنان خط مقدم سلامت از طریق ابزارهای دیجیتال. با توانمندسازی کارآفرینان محلی برای حمایت از سلامت عمومی، ما به سیستمهایی کمک میکنیم که سازگار، قابل مدیریت و پایدار باشند.
ارتباط مردم با اطلاعات بهداشتی از WHO
Google.org برای کمک به WHO برای ارتباط هر چه بیشتر افراد با اطلاعات معتبر، بیش از 320 میلیون دلار در تبلیغات جستجوی Google از طریق Ad Grants به این سازمان اعطا کرد. این بزرگترین کمک مالی Google Ad Grants به یک سازمان بوده است.
WHO نحوه استفاده از Google.org Ad Grants را به موضوعات بهداشت عمومی فراتر از COVID-19، مانند Mpox، سلامت روان، آنفولانزا، ابولا و بلایای طبیعی تغییر داده است. در نتیجه، این سازمان بیش از 28 میلیون اعلان خدمات عمومی را به شش زبان ارائه کرد که در نتیجه بیش از 2.7 میلیون بازدید از وب سایت آنها داشت.
امروز اعلام می کنیم که برای سال 2023، Google.org 50 میلیون دلار دیگر به عنوان کمک هزینه تبلیغاتی برای حمایت از WHO در ادامه کار تاثیرگذار خود در سلامت عمومی ارائه می دهد.