چرا به یک استراتژی ادغام پست بدون نقص

asterasoftwareAstera Software

Astera Software راه حل های مدیریت داده آماده برای شرکت را توسعه می دهد

بیش از 80 درصد ادغام ها به دلیل برنامه ریزی ضعیف و تأخیر انجام نمی شود. برخی از بزرگترین دلایل برنامه ریزی ضعیف ، فقدان استراتژی ، دید نامشخص ، ذهنیت نابجا ، فرهنگ تهاجمی و از همه مهمتر عدم درک اطلاعات است.

شرکت ها باید دارای پست مناسب استراتژی ادغام داده های ادغام که آنها می توانند بدون تأخیر استثنایی پس از ادغام پیاده سازی کنند. ادغام ها ، اغلب ماه ها به طول می انجامد ، و این قبل از رسیدن به مراحل نهایی ، به مدیران ادغام بستگی دارد.

عدم استراتژی مناسب ادغام M&A نه تنها سرنخی برای کارمندان ایجاد نمی کند بلکه باعث ایجاد مسایل فرهنگی می شود که می تواند منجر به ایجاد فضای کار قهقرا شود. این مشکلات می تواند منجر به جابجایی زیاد کارمندان و چشم انداز نامشخص سازمان شود.

چالش های اساسی پس از M&A

هرگونه M&A ادغام با چالشهایی روبرو است که می تواند عملکرد روان فرآیندهای شرکتهای ادغام شده را مختل کند. شرکت ها باید از همان ابتدا این چالش ها را در نظر بگیرند و برای حل آنها تلاش کنند.

برخی از چالش های اساسی که می توانند در راهبرد M&A مانعی ایجاد کنند عبارتند از:

مدیریت تغییر ناپذیر

هنگامی که دو شرکت ادغام می شوند ، فرایندهای آنها تغییر می یابد. از آنجا که قبلاً هر دو شرکت از فرهنگ کار متمایزی برخوردار بودند ، هنگام ادغام آنها ، یک فرهنگ واحد حاکم است. با این حال ، داشتن فرهنگ واحد یک چیز و پذیرش آن توسط کارمندان چیز دیگری است.

مدیریت تغییر باید همه موارد ناگواری را که طی چند ماه اول پس از اتمام M&A رخ داده است ثبت کند و یک محیط کاری ایجاد کند که بتواند پاسخگوی کارکنان هر دو شرکت باشد.

مسائل مربوط به درگیری کارمندان / ادغام فرهنگی

یکی از بزرگترین دلایل ادغام پس از ادغام عدم تعامل کارکنان است. پس از ادغام ، تغییر مدیریت صورت می گیرد و این مدیریت جدید از توانایی های آنها اطمینان ندارد.

اغلب عقب ماندگی فرهنگی در بین کارمندان هر دو طرف وجود دارد که آنها را از همکاری در یک محیط واحد منع می کند. علاوه بر این ، مدیریت اهداف غیرقابل تحقق ایجاد می کند و کارمندان را وادار می کند بدون ارائه یک برنامه مشخص به دنبال آنها بروند.

در نتیجه ، کارمندان معتمد نسبت به آینده خود در سازمان اطمینان ندارند و شروع به ترک می کنند.

مدیریت پشتیبانی مشتری

ادغام ها و ادغام ها می توانند مستقیماً خط اصلی هر شرکت موفقی باشند. هر مشاغل روش های خاص خود برای مدیریت مشتری را دارد و از این طریق مشتری های وفادار خود را به دست آورده و حفظ می کند.

با این حال ، این مشتریان پس از ادغام ممکن است مانند گذشته باشند. در نتیجه ، میزان ماندگاری کاهش می یابد. این امر معمولاً به این دلیل اتفاق می افتد که مدیریت جدید از نحوه مدیریت بخشهای مشتری ورودی مطمئن نیست.

رهبران مدیریت تغییر باید یک استراتژی یکپارچه برای ارتباط مشتریان با تیم های جدید مدیریت مشتری ایجاد کنند. این تنها درصورتی امکان پذیر است که شرکت CRM با جزئیات خاصی از مشتریان از شرکتهای تابعه تازه خریداری شده داشته باشد که تیم های مدیریت مشتری بتوانند آن را درک کنند.

منابع و اولویت های متناقض

تضاد منافع دلیل عمده دیگری است که باعث می شود اکثر ادغام های M&A شکست بخورد. مدیریت جدید شرکت از مدیران هر دو سازمان تشکیل شده است. اکنون ، جایی که یک شرکت بر افزایش جذب مشتری متمرکز بود ، شرکت دیگر بر سود بیشتر متمرکز بود. این ناسازگاری در چشم انداز هر دو مشاغل پس از وقوع ادغام ، تضاد منافع ایجاد می کند. در نتیجه ، شرکت از دستیابی به اهداف سالانه خود دست می کشد.

چگونه می توان یکپارچه سازی M&A را به یک موفقیت تبدیل کرد؟

مدیران موفق M&A می دانند اهمیت داشتن یک استراتژی ادغام از همان ابتدا. بیایید عناصر مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه ادغام پایدار پس از ادغام را بیاموزیم.

رهبران ادغام M&A را انتخاب کنید

رهبران موفق استراتژی های خود را آزمایش و اجرا می کنند. آنها تیم های خود را به دلیل برنامه های نادرست سرزنش نمی کنند زیرا آنها خودشان پیاده سازی را رهبری می کنند.

هنگام ایجاد یک استراتژی ادغام M&A ، رهبران اعدام را از کارمندانی انتخاب کنید که دارای یک نگرش توانایی هستند مک کینزی پیشنهاد می کند که رهبران پس از ادغام باید با کارشناسان ادغام مکاتبه کنند تا آموزش های لازم برای عملیات تجاری موفق را بگیرند.

ایجاد تیم های M&A

به مدیران ادغام باید اجازه داده شود تیم های مورد نظر خود را انتخاب کنند. وقتی مدیران تیم های خاص خود را ایجاد می کنند ، به احتمال زیاد با آنها ژل می کنند. این همسویی تیم را فعال کرده و منجر به تبادل اطلاعات بهتر بین دو طرف قبل از ادغام می شود.

یک مهلت انتخاب کنید

تیم های پس از ادغام باید برای تمام پروژه هایی که تحت فرماندهی خود دارند مهلت داشته باشند. بدون مهلت تعیین شده ، سنجش میزان پیشرفت پروژه دشوارتر می شود و اغلب پروژه ها هرگز قبل از شروع ادغام به اتمام نمی رسند.

کلاسهای Revamp Legacy Systems

تغییر زیرساخت ها می تواند میلیون ها دلار هزینه داشته باشد. با این حال ، در هنگام ادغام یا ادغام ، شرکت ها در حال حاضر داده های خود را ادغام می کنند. بنابراین ، زمان مناسب برای اصلاح زیرساخت های قدیمی است.

در حقیقت ، کارشناسان پس از ادغام توصیه می کنند با کنار گذاشتن سیستم های قدیمی اضافی ، زیرساخت های مدرن و قوی را در طول دوره ادغام ایجاد کنند تا عملکرد تجاری را در بلند مدت بهبود بخشند.

ابزارها را از Scratch نسازید

امروزه بسیاری از ابزارهای ادغام داده های پس از ادغام وجود دارد که می تواند به تیم های مدیریت تغییر کمک کند تا داده ها را از چندگانه ادغام کنند بخشها به سیستمهای جدید بدون ورود دستی.

رهبران ادغام باید داده های واحدهای تجاری مانند فروش ، بازاریابی ، محصول ، تولید ، تدارکات و موجودی هر دو سازمان را ترکیب کنند.

اگر آنها برای ترکیب این داده ها از ابتدا ابزاری بسازند ، آماده شدن ابزار برای استقرار ماهها به طول می انجامد و ادغام پس از ادغام به تأخیر می افتد. < h2> خودکار سازی یکپارچه سازی داده ها

ابزارهای ادغام خودکار M&A به شرکت ها این امکان را می دهد تا به راحتی داده های تجاری پس از ادغام را به صورت مستقل ادغام کنند. به عنوان مثال ، Astera Centerprise ابزاری برای ادغام پس از ادغام است که امکان اتوماسیون داده ها را فراهم می کند. کاربران می توانند منابع داده را از هر دو سازمان با استفاده از API های اتصال دهنده از پیش ساخته شده انتخاب کرده و گردش کار ایجاد کنند.

هنگامی که داده ها به درستی در گردش کار ترسیم شدند ، می توان با استفاده از ابزار ادغام برنامه ریزی کرد. اکنون ، هنگامی که داده های جدید به سیستم های منبع اضافه می شوند ، بدون کمک کاربر ، به طور خودکار به مقصد منتقل می شوند.

به عنوان مثال ، ادغام کنندگان پس از ادغام می خواهند داده های CRM را از هر دو واحد تجاری متحد کنند. یک شرکت دارای سیستم CRM داخلی است در حالی که شرکت دیگر از برنامه Cloud استفاده می کند.

با Centerprise ، آنها می توانند هر دو CRM را به عنوان منبع در منطقه مرحله بندی داده ها اضافه کنند و پس از افزودن تغییر شکلهایی مانند مرتب سازی ، ادغام و فیلتر ، یک نقشه داده برای بارگذاری آن به مقصد ایجاد کنند.

نظارت و ارزیابی

سرانجام ، تیم ها باید یک برنامه نظارت و ارزیابی داشته باشند تا ادغام به درستی در تمام مراحل ادغام کنترل شود. . هر واحد تجاری باید یک ارزیاب داشته باشد که بتواند یافته های خود را به مدیریت تغییر مدیریت گزارش دهد تا تصمیمات به طور موقت اتخاذ شود.

اکنون که شما برنامه ای آماده کرده اید ادغام پس از ادغام ، مهم است که در مورد بهترین ابزاری در بازار که می تواند فرآیندهای M&A را ساده و ادغام داده ها را بهبود بخشد ، بیاموزید.

ساده سازی ادغام M&A با Astera Centerprise

Astera Centerprise پس از ادغام یا ادغام ، نمای تلفیقی از داده های شما ایجاد می کند. خواه در حال ادغام سوابق مشتری ، داده های بازاریابی یا بینش مالی از واحدهای تجاری ادغام شده باشید ، Centerprise می تواند به شما کمک کند یک خط لوله خودکار برای تمام ادغام داده های بین سازمانی خود طراحی کنید.

برای دریافت با ادغام های پس از ادغام شروع به بازدید از Astera.com کنید.