فصل تعطیلات زیباترین زمان سال است و برای خرده فروشان، شلوغ ترین فصل نیز می باشد. امسال با وجود عدم قطعیت های جهانی مانند اختلالات زنجیره تامین، به طور یکسان برای خرده فروشان و خریداران چالش برانگیز بوده است. با این حال، خرید در تعطیلات در آستانه افزایش است و خرده فروشان می توانند برای افزایش فروش به Google مراجعه کنند.
در فصل تعطیلات گذشته، 54 درصد از خریداران از پنج یا چند کانال مانند ویدیو و رسانه های اجتماعی برای خرید در یک دوره دو روزه استفاده کردند. با طیف وسیعی از کانالهای تبلیغاتی Google، خردهفروشان میتوانند در طول سفر خرید خود را نشان دهند و برای مصرفکنندگان در اولویت قرار بگیرند. در اینجا چند نکته وجود دارد که شما را برای موفقیت در این فصل تعطیلات آماده می کند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تعطیلات، بعداً امروز ساعت 10 صبح به وقت محلی، Think Retail on Air را تنظیم کنید و توصیههای عمیق را در راهنمای بهترین شیوههای تعطیلات ما بررسی کنید.
زودتر در مهمانی حاضر شوید
شمارش معکوس به طور رسمی آغاز شده است زیرا خرید تعطیلات در اوایل سال آغاز می شود. در ماه مه، ما دریافتیم که به طور متوسط، 17٪ از مصرف کنندگان در بازارهای مورد بررسی خریدهای تعطیلات خود را آغاز کرده اند و بیش از یک سوم (36٪) می گویند که از قبل ایده هایی برای هدایایی دارند که می خواهند بخرند. با اطلاعات و ابزارهای Google Ads زیر برای دسترسی به این خریداران آماده شوید.
با پیشبینی تقاضا در صفحه Insights، ورودی بزرگ خود را ایجاد کنید. این روندهای آتی مرتبط با کسب و کار شما را پیشبینی میکند تا بتوانید بودجه و استراتژی پیشنهادی خود را برای جلب تقاضای رو به رشد تنظیم کنید. بهعلاوه، از برنامهریز عملکرد استفاده کنید تا بفهمید این تغییرات در هزینههای تبلیغاتی شما چگونه بر کلیکها، تبدیلها و ارزشهای تبدیل پیشبینیشده شما تأثیر میگذارد.
فراتر از بهینه سازی تنظیمات کمپین خود، همچنین باید فید محصول خود را به شکلی تنظیم کنید. اطلاعات آماری خاص محصول اکنون در سطح حساب در برگه محصولات Google Ads در اختیار شما است. این اطلاعات بینش به شما امکان میدهد پیشنهادات با عملکرد ضعیف را شناسایی کنید، محصولاتی را که ویژگیهای فید ندارند شناسایی کنید و استراتژی پیشنهادی خود را با رقبای برتر خود مقایسه کنید.