اولین هزینه 1.2 میلیارد دلاری خورشیدی برای گیاهان ایالات متحده پس از قانون آب و هوا | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – شرکت First Solar، بزرگترین سازنده پنل در آمریکا، پس از تصویب لایحه آب و هوایی مهم توسط کنگره، قصد دارد حدود 1.2 میلیارد دلار در تولیدات جدید و توسعه یافته ایالات متحده سرمایه گذاری کند.

در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، این شرکت انتظار دارد یک سایت در جنوب شرقی ایالات متحده برای تأسیسات جدید 3.5 گیگاواتی انتخاب کند و کارخانه‌های خود را در اوهایو حدود 900 مگاوات توسعه دهد. به گفته مارک ویدمار، مدیر اجرایی، سه ایالت جنوب شرقی رقیب کارخانه جدید هستند که در سال 2025 فعالیت خواهند کرد.

در حالی که انرژی خورشیدی به جریان اصلی ایالات متحده سرازیر شده است، این کشور بیشتر پانل های خود را از آسیا تامین می کند – تکیه ای که در میان تنش های تجاری و شکست موانع زنجیره تامین، پروژه ها را تهدید می کند. قانون جدید آب و هوای ایالات متحده هم از تولید داخلی پشتیبانی می کند که انتظار می رود کارخانه های جدید فناوری پاک را تحریک کند و هم از تاسیسات.

سامانتا اسلون، معاون سیاست جهانی، پایداری و بازاریابی فرست سولار، در مصاحبه ای گفت: «ما قبلاً هیچ گونه قانون یا تعهدی برای رشد همزمان کل بخش نداشته ایم. “این اولین گام به سوی سرمایه گذاری واقعی در تمام اشکال بخش های انرژی پاک است که سرمایه گذاری را در هر مرحله هدایت می کند.”

آنچه که اطلاعات بلومبرگ می گوید

طرح فرست سولار برای ساخت یک کارخانه تولیدی 3.5 گیگاواتی در ایالات متحده و توسعه تولید در سایت‌های موجود در اوهایو می‌تواند فروش را با سرعتی دو رقمی در سال‌های 2025-2026 افزایش دهد، با بازبینی‌های صعودی احتمالی برای اجماع. به نظر می‌رسد انگیزه این تصمیم قانون کاهش تورم است که در 16 اوت توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا امضا شد و مشوق‌های جدیدی را برای تولید انرژی پاک در داخل کشور فراهم می‌کند.

تصمیم برای توسعه تولیدکنندگان آمریکایی یک چرخش برای First Solar است، که در ماه ژوئن اعلام کرد که در بحبوحه عدم قطعیت تجاری و سیاستی از انجام این کار خودداری کرده است. رئیس جمهور جو بایدن اوایل ماه جاری قانون آب و هوا را امضا کرد.

ویدمار گفت: “ما بازار ایالات متحده را در اولویت قرار داده ایم.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور