اطلاعات آماری کنسول جستجوی گوگل در پشت پرده | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

کارت پیوندهای ارجاع دهنده Insights کنسول جستجو

در پیوندهای ارجاع از کارت وب سایت های دیگر نشان می دهد که کاربران چگونه محتوای سایت شما را از طریق پیوندهایی به محتوای شما از سایت های دیگر کشف می کنند.

هدف ما از این گزارش ارائه یک پروکسی در مورد تعداد ورودی های ایجاد شده توسط یک صفحه ارجاع خاص است. در GA، وقتی به ترافیک از یک ارجاع خاص نگاه می کنید، شامل تمام بازدیدهای صفحه در جلسه جاری می شود. در GSC Insights، برای هر جلسه دریافتی از یک ارجاع خاص، ما فقط یک بازدید از صفحه را محاسبه خواهیم کرد. ترافیکی که در این کارت می بینید تنها زیرمجموعه ای از ترافیک ارجاعی است که در GA به دیدن آن عادت دارید.

توجه داشته باشید که ما از این منطق استفاده نمی کنیم کارت کانال های ترافیک برتر; تعداد بازدید از صفحه معمولاً کمتر است کارت پیوندهای ارجاع دهنده در مقایسه با کانال ارجاع

چگونه می‌توان کلیک‌ها از تعداد بازدیدهای صفحه در کارت جستجوی Google کمتر باشد؟

سه دلیل اصلی برای کمتر بودن کلیک ها نسبت به بازدید صفحه وجود دارد:

  • هر کلیک می تواند بیش از یک بازدید از صفحه را ایجاد کند – بازدیدهای دیگر از صفحه در طول جلسه نیز به آنها نسبت داده می شود گوگل / ارگانیک. درباره نحوه تعریف و طبقه بندی جلسات بیشتر بیاموزید.
  • بازدید از صفحه GA برای گوگل / ارگانیک شامل سطوح بیشتری نسبت به نتایج جستجوی وب، مانند Discover، جستجوی تصویر و جستجوی ویدیویی است.
  • GA و GSC لزوماً در یک گروه از صفحات گزارش نمی دهند. به عنوان مثال، ممکن است یک حساب GSC داشته باشید که فقط صفحات HTTP شما را شامل می شود در حالی که نمای GA که انتخاب کرده اید در هر دو HTTP و HTTPS گزارش می دهد.

نشان های مختلف در کارت های GSC Insights به چه معناست؟

ما نشان‌هایی را در GSC Insights معرفی کردیم تا به شما کمک کنیم توجه خود را روی الگوهای جالب در داده‌ها متمرکز کنید. در حال حاضر، سه نشان مختلف وجود دارد:

  1. میانگین بالا مدت زمان: محتوا در مقایسه با سایر محتوای سایت شما دارای میانگین مدت زمان بالایی است. این ممکن است محتوایی باشد که مخاطب شما را جذاب می داند.
  2. 5 نتیجه برتر: میانگین موقعیت در جستجوی گوگل (ارگانیک. آلی) از محتوای شما در 28 روز گذشته برای درخواست داده شده پنج یا کمتر است.
  3. پرطرفدار x%: نشان دهنده مقایسه بین 28 روز گذشته و عملکرد قبلی است. این نشان تنها زمانی نشان داده می شود که روند به طور قابل توجهی بیشتر از روند عمومی سایت باشد.

درباره داده ها بیاموزید، نکات و منابع بیشتری را بیابید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از کارت های موجود در GSC Insights، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، روی کلاه کوچک کلیک کنید. در آنجا، زمینه بیشتری در مورد داده ها و نکاتی در مورد نحوه تفسیر آن خواهید یافت. به عنوان مثال، توضیحات کوتاهی از معنای تغییر در نمودار و تعاریف معیارهای مورد استفاده در نمودارها و جداول وجود دارد.

کلاه کوچک Search Console Insights

اگر سؤال یا بازخوردی دارید، روی آن کلیک کنید ارسال بازخورد دکمه موجود در GSC Insights، با ما تماس بگیرید در توییتر، یا سؤالی را در انجمن جستجوی مرکزی پست کنید.



به جز موارد ذکر شده، محتوای این صفحه تحت مجوز Creative Commons Attribution 4.0 و نمونه کد تحت مجوز Apache 2.0 مجوز دارند. برای جزئیات، به سیاست های سایت توسعه دهندگان Google مراجعه کنید. جاوا یک علامت تجاری ثبت شده Oracle و/یا شرکت های وابسته به آن است.








سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور