مایکروسافت شفافیت را اعلام می کند – تجزیه و تحلیل رفتار رایگان بازدیدکنندگان از طریقmartinibuster

مایکروسافت یک ابزار رایگان تجزیه و تحلیل رفتار کاربر سازگار با GDPR را اعلام کرد. ابزارهای تجزیه و تحلیل به ناشران کمک می کند تا نحوه بازدید کنندگان سایت از یک سایت را بفهمند و زمینه های بهبود را شناسایی کنند ، از جمله گزارش در مورد معیار سرگرم کننده “خشم کلیک”.

تجزیه و تحلیل که وب سایت ها را کند نمی کند

Microsoft Clarity ابزاری رایگان برای تجزیه و تحلیل است که بینش نحوه تعامل کاربران با یک سایت را ارائه می دهد. معیارهای تعامل ، داده های عملکرد وب سایت و اطلاعات اشکال زدایی ایده ای در مورد بهبود صفحات وب می دهد.

به طرز شگفت انگیزی ، هیچ محدودیتی برای بازدید وجود ندارد. حتی سایتی که روزانه یک میلیون بازدید کننده دارد می تواند از آن استفاده کند. بعلاوه گفته می شود که به منظور کاهش سرعت سایت ، بهینه سازی شده است.

Microsoft:

“وضوح به گونه ای طراحی شده است که تأثیر بسیار کمی بر بارگذاری صفحه داشته باشد. بار ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که کاربرانی که به سایت شما می روند منتظر بارگذاری صفحات نخواهند بود.

علاوه بر این ، ما هیچ گونه محدودیتی در ترافیک شما قرار نمی دهیم ، بنابراین آیا 10 بازدید کننده در روز داشته باشید یا 1،000،000 ، وضوح قادر است بدون هزینه اضافی برای شما از پس ترافیک برآید. “

تجزیه و تحلیل با ویژگی های حریم خصوصی

وضوح نیز به حریم خصوصی متمرکز است ، که به ناشران کمک می کند داده های عملی را به دست آورند بدون نقض حریم خصوصی بازدیدکنندگان سایت آنها.

به گفته مایکروسافت:

“ما با GDPR سازگار هستیم به عنوان یک کنترل کننده داده برای بازدید کنندگان از سایت خود و پردازنده داده های جمع آوری شده توسط اسکریپت Clarity در سایت شما. ”

  • پخش جلسات
  • هیتم aps
  • داشبورد Insights

پخش جلسه

صفحه پخش جلسات به ناشران اجازه می دهد بازدید از صفحه بازدید کنندگان سایت را دوباره مشاهده کنند ، تا ببینند مکان نما آنها کجا کلیک کرده است ، جایی که آنها به صفحه پیمایش می کردند و مکث می کردند و هر کلیک بعدی که به صفحات دیگر می کردند.

تبلیغات

< span> ادامه مطالعه در زیر

قسمت میانی آن پانل جایی است که جدول زمانی جلسات نشان داده می شود ، نمایش یک فیلم از صفحه وب بازدید شده و عناصر صفحه با هم تعامل دارند. با.

عکس صفحه از جدول زمانی جلسه کاربر

 عکس صفحه از جدول زمانی جلسه

Screenshot of Session Timeline

جدول زمانی جلسه ، که در تصویر بالا نشان داده شده است ، مانند فیلمی از تعامل کاربر با یک صفحه است. حرکات مکان نما نشان داده می شود.

تبلیغات

ادامه مطالعه در زیر

پانل جلسه در سمت چپ به ناشری اجازه می دهد تا داده ها را برای جدا کردن طیف گسترده ای از انواع داده ها فیلتر کند.

عکس صفحه داشبورد ضبط

 داشبورد ضبط تجزیه و تحلیل وضوح

 Clarity Analytics Recordings Dashboard

جلسات منفردی که در کادرها دیده می شوند را می توان انتخاب و مشاهده کرد. علاوه بر این ، می توان با کلیک بر روی دکمه فیلترها در بالا ، مقدار زیادی از انواع داده مانند دستگاه کاربر و غیره را انتخاب کرد.

< span> تبلیغات

ادامه مطالعه در زیر

با کلیک بر روی دکمه فیلترها یک صفحه وب کامل از فیلترها به وجود می آید. برای صرفه جویی در فضا و تهیه نمای نزدیک ، صفحه فیلترها را به نصف ، یک سمت چپ و یک سمت راست تکه تکه کردم.

عکس صفحه سمت چپ و راست فیلترها

فیلتر جلسات Microsoft Clarity Analytics

 Microsoft Clarity Analytics Session Filter

Clarity Heat Map

نقشه گرما یک ویژگی تحلیلی است که نشان می دهد جایی که بازدید کننده سایت کلیک کرد. این مفید است زیرا نشان می دهد روی چه عناصری از صفحه کلیک می شود و می تواند بیانگر این باشد که اکثر کاربران در چه صفحه ای از صفحه بازدید می کنند و دلیل آن را ذکر می کند.

 عکس صفحه Microsoft Clarity Heatmap

 عکس صفحه Microsoft Clarity Heatmap

به عنوان مثال ، اگر اکثر کلیک ها در نزدیکی بالای صفحه و سپس پایین صفحه رخ دهد صفحه سپس این بدان معناست که افراد در حال وثیقه هستند و به دلیل نقشه گرما می توانید دلیل ترک برخی از آنها را درک کنید صفحه. کلیک های نزدیک به انتهای مقاله به معنای یک خواننده بسیار درگیر است.

تبلیغات

ادامه مطالعه در زیر

نقشه حرارتی Clarity در آینده ای نزدیک گزینه ای برای پیمایش معیارها را در اختیار شما قرار می دهد. درگیر شدن را در ابعادی مشابه زمان ساکن اما بدون عنصر زمان درک کنید.

تصویربرداری از صفحه داشبورد Heatmap

 عکس صفحه نمایش گرمایشی وضوح

 عکس صفحه Clarity Heatmap

داشبورد Insights

داشبورد Insights نمای کلی عملکرد و معیارهای رفتار کاربر را فراهم می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مایکروسافت اینگونه توصیف می کند:

“ما داشبوردی از معیارهای جمع آوری شده را ارائه می دهیم تا به شما كمك كنیم اطلاعات كلی از ترافیك سایت خود را دریافت كنید. با یک نگاه خواهید دید که چه تعداد کاربر بر روی پیوندهای موجود کلیک می کنند یا چند نفر در جستجوی چیزی که به راحتی نمی توانند پیدا کنند در یک صفحه بالا و پایین می روند.

همچنین می توانید مواردی از جمله اینکه چند خطای همزمان JavaScript در کلاینتهای شما اتفاق می افتد یا مدت زمانی که کاربر به طور متوسط ​​در مرور سایت شما صرف می کند را مشاهده کنید. “

همچنین فیلترهایی وجود دارد که به بزرگنمایی داده های خاص کمک می کند. < h3> تصویر صفحه داشبورد Insights

 عکس صفحه داشبورد Microsoft Clarity

 عکس صفحه از داشبورد Microsoft Clarity

نمای نزدیک داشبورد Insights

 عکس صفحه نمای نزدیک داشبورد Microsoft Insight

 عکس صفحه نمایشی از داشبورد Microsoft Clarity

Microsoft Clarity Analytics

وضوح به روند ثابت مایکروسافت در انتشار ابزارهای مفید برای جامعه انتشارات و جستجوگرها ادامه می دهد. این طراحی شده است که هم قدرتمند باشد و هم استفاده از آن آسان باشد.

تبلیغات

ادامه مطالعه در زیر

من نسخه آزمایشی Clarity را امتحان کردم و هیچ وقت احساس ضرر نکردم که کجا کلیک کنم. واقعاً بصری است.

نقل قول ها

اعلامیه رسمی Bing را بخوانید Microsoft Clearity اکنون به طور کلی در دسترس است

برای Microsoft Clarity ثبت نام کنید
https://clarity.microsoft.com