3 روش Google برای ایمن نگه داشتن خریداران

خرید آنلاین – به ویژه چیزهای بزرگ، مانند یک دستگاه جدید یا یک تکه مبلمان – ممکن است کمی اعصاب شما را به هم بریزد. ممکن است تعجب کنید: آیا این وب سایت قانونی است؟ آیا محصول شبیه تصویر خود خواهد بود؟ آیا اشتراک گذاری اطلاعات کارت اعتباری من امن است؟

به همین دلیل است که ما تعدادی ابزار و ویژگی در اختیار داریم تا مطمئن شویم که می‌توانید به چه چیزی و از چه کسی خرید می‌کنید اعتماد کنید. بیایید به سه روشی که به شما کمک می‌کنیم در Google ایمن خرید کنید، نگاه کنیم.

1. اتوماسیون به ما کمک می کند تا سریع و دقیق بررسی کنیم.

محصولات و بازرگانان قبل از اینکه بتوانند در Google فهرست شوند، بررسی‌های عمیق ایمنی را انجام می‌دهند. به لطف نمودار خرید، مجموعه داده‌های ما از محصولات و فروشندگان جهان، سیستم‌های ما می‌توانند به سرعت بررسی کنند که آیا یک تجارت قانونی است، محصولاتی که می‌بینید دقیق هستند و محتوای آنها از خط‌مشی‌های ما پیروی می‌کند. این فرآیند بررسی خودکار به ما کمک کرده است تا تعداد زیادی از محصولات را با کارایی و دقت بیشتری بررسی کنیم.

مانند هر جامعه ای، ما به قوانینی برای احترام گذاشتن به چیزها نیاز داریم. خط‌مشی‌های خرید ما، که فهرست‌های محصولات و آگهی‌های خرید را پوشش می‌دهد، مواردی را که در Google مجاز هستند و نمی‌شوند، از جمله محصولاتی که از وب خزیده شده و در نتایج خرید نشان داده شده‌اند را مشخص می‌کند. این خط‌مشی‌ها می‌توانند به شما اطمینان دهند که محصولی که می‌بینید همان چیزی است که به دست خواهید آورد، و اینکه مجبور نیستید چیزهایی را که ما به آنها اجازه نمی‌دهیم فیلتر کنید، مانند سلاح‌های خشونت‌آمیز، بازرگانانی که کسب‌وکار خود را نادرست معرفی می‌کنند یا محتوای نفرت‌انگیز.

تنها در ژانویه، نمایش بیش از 100 میلیون پیشنهاد محصول را متوقف کردیم و نزدیک به 300000 حساب را به دلیل داشتن مشکلات کیفی یا عدم پیروی از خط‌مشی‌هایمان رد کردیم.

2. نشان های فروشگاه و سایر نشانه های بصری به کسب و کارهای با کیفیت اشاره می کنند.

برای اطمینان بیشتر در مورد یک تاجر، می‌توانید به دنبال نشان‌های فروشگاه بگردید، که ما به کسب‌وکارهایی در Google می‌دهیم که ممکن است انتظار تجربه خرید مثبتی را داشته باشید. فروشگاه هایی که این نشان را نشان می دهند، به عنوان مثال، حمل و نقل سریع، بازگشت آسان، وب سایت های با کیفیت بالا و رتبه بندی کاربران خوب، آن را به دست آورده اند.

ما همچنین رتبه بندی یک کالا و فروشندگان مختلف آن را به شما نشان خواهیم داد، بنابراین می توانید در مورد تجربیات سایر خریداران با آن محصولات و کسب و کارها بیاموزید. و از آنجایی که فهرست‌های محصولات ما شما را مستقیماً به وب‌سایت‌های بازرگان می‌آورد، می‌توانید حتی بیشتر درباره یک فروشگاه مستقیماً در سایت آن‌ها تحقیق کنید.

3. تیم های بازبینی خودکار و انسانی ما بازرگانان و فهرست ها را نظارت می کنند.

تلاش های ایمنی ما پس از انتشار فهرست محصول متوقف نمی شود. سیستم‌های خودکار ما همیشه فعالیت‌های نقض‌کننده را رصد می‌کنند، و تیم بازبینی‌کنندگان انسانی ما برای بررسی مسائلی که ممکن است به دیدگاه دقیق‌تری نیاز داشته باشند، در حالت آماده‌باش هستند.

برای مثال، سیستم‌های ما ممکن است متوجه شوند که یک شرکت الکترونیکی قیمت‌های خود را 70 درصد کاهش داده و اطلاعات حمل و نقل خود را از وب‌سایت خود حذف کرده است. یا شاید متوجه شوند که تاجری که در ابتدا ژاکت می فروخت، اکنون لوازم خانگی را فهرست کرده است. اینها ممکن است سیگنال‌هایی برای تیم ما باشد تا نگاه دقیق‌تری به اینکه آیا چیزی گمراه‌کننده در حال رخ دادن است یا خیر.

به‌علاوه، پس از ورود آن‌ها، ما بازرگانان و فهرست‌هایشان را زیر نظر می‌گیریم و مطمئن می‌شویم که از زمانی که برای اولین بار به Google آمده‌اند، هیچ چیز به طرز مشکوکی تغییر نکرده است. به عنوان مثال، اگر تاجری هنگام سوار شدن به کشتی، قوانین خاص کشور را برای فروش الکل رعایت کند، ما مرتباً بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که این شرایط همچنان رعایت می‌شوند.

وقتی رفتارهای عجیب و غریب می‌بینیم، انواع مختلفی از اقدامات را انجام می‌دهیم – از حذف فهرست‌هایی که مشکوک به نظر می‌رسند یا خط‌مشی‌های ما را نقض می‌کنند تا ممنوع کردن یک تاجر از فهرست کردن در Google. اگر چیزی دیدید که درست به نظر نمی‌رسد یا با خط‌مشی‌های ما هماهنگ نیست، مانند قیمت فوق‌العاده بالا یا یک سلاح خشن، لطفاً آن را به ما گزارش دهید. به دنبال پیوند “گزارش یک لیست” در سمت راست پایین صفحه محصول بگردید، یا می توانید محتوا را از طریق مرکز راهنمای ما گزارش دهید.

بنابراین، چه در حال خرید بزرگ یا صرفاً در حال مرور هستید، مطمئن باشید که ما در پشت صحنه کار می‌کنیم تا مطمئن شویم که نه تنها آنچه را که نیاز دارید پیدا می‌کنید، بلکه ایمن می‌مانید.