نتایج جستجوی گوگل بر کلمات نقل شده تاکید دارند

در به‌روزرسانی جدید صفحه نتایج جستجوی Google، موتور جستجو اکنون به طور مداوم نشان می‌دهد که دقیقاً چگونه کلماتی که در نقل قول قرار می‌دهید در صفحه ظاهر می‌شوند.

بسیاری از جستجوهای گوگل به صورت چند کلمه جداگانه انجام می شود و موتور جستجو روابط بین کلمات را پیدا می کند تا بهترین نتایج را از سراسر وب بیابد. در برخی موارد، نتایج جستجوی Google یک قطعه انتخاب شده توسط سایت را نشان می‌دهد و در برخی موارد پیش‌نمایش مربوطه از متن صفحه به شما نشان داده می‌شود.

اما زمانی که برخی از پرس و جوهای خود را در گیومه قرار می دهید، گوگل مطمئن می شود که دقیقاً آن کلمات را به ترتیب دقیق پیدا می کند. اغلب اوقات، صفحه نتایج جستجو نیز نقل قول شما را در زمینه مناسب خود در صفحه نشان می دهد.

امروز، گوگل اعلام کرده است که صفحه نتایج جستجوی آن اکنون همیشه کلمات نقل شده را در زمینه نحوه ظاهر شدن آنها نشان می دهد. به عنوان مثال، یک استثنای قبلی این بود که کلمات در منوهای پیمایش صفحه یا در هر مکان دیگری ظاهر می‌شدند که یک قطعه مفید ایجاد نمی‌کرد.

در پست وبلاگ، این شرکت نمونه ای از جستجوی “جستجوی گوگل” را در گیومه ارائه می دهد. در نتیجه جستجوی دوم، عبارت “جستجوی گوگل” در صفحه ظاهر می شود زیرا در متن جایگزین یک تصویر در صفحه استفاده می شود. علی‌رغم اینکه به‌عنوان متن استاندارد در صفحه ظاهر نمی‌شود، «جستجوی Google» به صورت پررنگ در قطعه همراه با جمله‌ای در نزدیکی آن گنجانده شده است تا به شما ایده دهد که کجا باید نگاه کنید.

تغییر امروز ظاهراً در پاسخ به بازخورد انجام شده است، به طوری که کاربران جستجوی Google می‌خواهند همیشه دقیقاً جایی که در صفحه نشان داده می‌شود، ببینند. در دراز مدت، این یک ترفند نسبتاً جزئی است، اما می‌تواند کار را برای برخی آسان‌تر کند، یا حداقل واضح‌تر کند که چرا یک صفحه خاص در نتیجه ظاهر می‌شود.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: