Google در حال ایجاد تغییری در Maps and Search است که به صراحت اشاره میکند که آیا یک مکان خدمات خاص و تایید شدهای را ارائه میکند یا خیر، از امکانات مراقبتهای بهداشتی که خدمات سقط جنین و بیمارستانهای جانبازان را ارائه میدهند.
برای مثال، وقتی «بیمارستانهای جانبازان نزدیک من» را در «جستجو» یا Maps جستجو میکنید، یک تراشه «بیمارستانهای جانبازان» با علامت بررسی ظاهر میشود و تنها مکانهایی که توسط Google برای ارائه آن خدمات تأیید شده است، فهرست میشوند.
وقتی عبارت «کلینیکهای سقط جنین در نزدیکی من» را جستجو میکنید، گوگل «ارائه سقط جنین» را یادداشت میکند. همچنین ممکن است زمانی که شرکت تأییدیه ای نداشته باشد، برچسب «ممکن است سقط جنین ارائه نکند» را ببینید، در حالی که وقتی مکان های مرتبطی در این نزدیکی وجود ندارد، درخواستی برای «جستجوی دورتر» وجود دارد. این دکمه همچنین برای کلینیک های سلامت روان، مراکز فیزیوتراپی و کلینیک های مسافرتی ظاهر می شود. این مراحل مشابه دیگر دایرکتوری های آنلاین این هفته را دنبال می کند.
گوگل میگوید با همکاری با منابع داده معتبر و تماس با کسبوکارها، تأییدیهها را دریافت میکند. وسعت این ویژگی امروز است، اما این شرکت گفت که این تاییدیهها به مرور زمان به انواع مکانهای بیشتری خواهد رسید. این بر اساس کار Google است تا به افراد امکان می دهد واکسن های خاص کووید و انواع شارژرهای EV را جستجو کنند.
هنگامی که افراد برای یافتن اطلاعات محلی به Google مراجعه میکنند، هدف ما این است که به آنها کمک کنیم به راحتی محدوده مکانهای موجود را کاوش کنند تا بتوانند تعیین کنند کدامیک برایشان مفیدتر است. برای تعدادی از دستههایی که تأییدیه دریافت کردهایم که مکانها خدمات خاصی ارائه میدهند، ماههاست که روی روشهای مفیدتری برای نمایش این نتایج کار میکنیم. اکنون در حال ارائه بهروزرسانی هستیم که یافتن مکانهایی را برای افراد آسانتر میکند که خدماتی را که جستجو کردهاند ارائه میدهند، یا نتایج خود را برای دیدن گزینههای بیشتر گسترش میدهند. ما تأیید میکنیم که مکانها خدمات خاصی را به روشهای مختلفی ارائه میکنند، از جمله تماس منظم با مشاغل به طور مستقیم و کار با منابع داده معتبر. ما فرآیند تست و ارزیابی استاندارد خود را دنبال کردیم تا تأیید کنیم که این بهروزرسانیها برای افراد مفیدتر هستند.
-سخنگوی گوگل
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: