در جستجوی سال 2022، گوگل اعلام کرد که «بحثها و انجمنها» بخشهای خاص خود را در نتایج دریافت خواهند کرد، در حالی که پوشش اخبار ترجمهشده نیز در سال آینده ارائه میشود.
گوگل «بحثها و انجمنها» را بهعنوان نشات گرفته از تمایل مردم برای «مشاوره دست اول» بیشتر تعریف میکند. وقتی به دنبال چیزی میگردید که ممکن است از تجربیات شخصی متنوعی که در بحثهای آنلاین یافت میشود بهرهمند شود، ظاهر میشود.
به عنوان مثال، اگر علاوه بر سایر نتایج وب، بهترین خودروها را برای یک خانواده در حال رشد جستجو کنید، اکنون پیوندهایی به پستهای انجمن مشاهده خواهید کرد که شامل توصیههای مرتبط از افراد است، مانند تجربه آنها با مینیونها برای حمل چند کودک.
به گفته گوگل، این افزوده “هیچ تاثیری بر رتبه بندی نتایج جستجوی مرتبط با انجمن یا سایر نتایج جستجوی خارج از ویژگی ندارد.”
این شرکت می گوید که در حال “کاوش” در مورد نحوه نمایش بیشتر این نوع اطلاعات است. احتمالاً این بازتابی از نحوه افزودن فزاینده «reddit» به انتهای پرسشها برای مشاهده نتایج افراد واقعی است. این برنامه از امروز برای کاربران انگلیسی تلفن همراه در ایالات متحده عرضه می شود و ممکن است با آموختن Google “چه چیزی برای مردم مفیدتر است” به روز شود.
در همین حال، اوایل سال آینده، جستجوی گوگل پوشش خبری ترجمه ماشینی را ارائه خواهد کرد. مقالهها بهعنوان «ترجمه شده توسط Google» علامتگذاری میشوند، در حالی که میتوانید در هر زمان «مشاهده اصلی» را ببینید.
فرض کنید میخواهید در مورد چگونگی تأثیر زلزله بیش از ۷ ریشتری در اوایل ماه جاری در مکزیک بدانید. با استفاده از این ویژگی، میتوانید سرفصلهای ترجمه شده نتایج اخبار ناشران مکزیکی را علاوه بر آنهایی که به زبان دلخواه شما نوشته شدهاند، جستجو و مشاهده کنید.
گوگل میگوید این ویژگی «خوانندگانی را که به دنبال اخبار بینالمللی هستند به گزارشهای محلی مرتبط به زبانهای دیگر متصل میکند». ابتدا فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را در جستجوی موبایل و دسکتاپ به انگلیسی ترجمه میکند.
اطلاعات بیشتر در جستجوی گوگل:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: