عیب‌یابی بررسی‌های نقشه‌های Google برای مفقود شدن و حذف نظرات

یکی از مدیران انجمن Google، Alistair D.، سند عیب‌یابی نظرات و سؤالات متداول را در تالار گفتمان نمایه‌های کسب و کار Google پست کرد. در مورد چرایی ناپدید شدن مرورها، نحوه حذف نظرات و نحوه عیب‌یابی آن مشکلات با ابزارهای Google Business Profiles توضیح داده می‌شود.

مرورهای گمشده

Alistair نوشت: “چندین دلیل وجود دارد که چرا مرورها ممکن است از نقشه‌ها حذف شوند. معمولاً نظرات از دست رفته به دلیل نقض خط‌مشی مانند هرزنامه یا محتوای نامناسب حذف می‌شوند. قبل از ادامه، درباره دستورالعمل‌های خط‌مشی بررسی ما در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین می‌توانید به مرکز راهنمایی مراجعه کنید. مقاله برای اطلاعات بیشتر.”

در اینجا چیزی است که آلیستر پست کرده است:

لطفاً این مراحل را برای گزارش مرورهای گمشده دنبال کنید:

  • با پشتیبانی تماس بگیرید
  • کسب و کار خود را در منوی کشویی انتخاب کنید. (مطمئن شوید که کسب و کار از تمام دستورالعمل های واجد شرایط بودن پیروی می کند)
  • در قسمت «به ما بگویید چه کمکی می‌توانیم داشته باشیم» را تایپ کنید
  • در قسمت «انتخاب بهترین توصیف برای این موضوع»، مرور وجود ندارد را انتخاب کنید

به منظور کمک به Google در تسریع درخواست شما، اطلاعات زیر را در توضیحات ذکر کنید:

  • شناسه نمایه کسب‌وکار (دستورالعمل‌ها در اینجا)
  • (اختیاری) می‌توانید اسکرین‌شات‌های بررسی‌های گمشده را اضافه کنید
  • چند نظر از نمایه وجود ندارد؟
  • آیا نظرات جدیدی در نمایه منتشر می شود؟
  • بازبینی ها در چه بازه زمانی از بین رفته اند؟ (به عنوان مثال، آیا همه آنها در هفته گذشته ناپدید شدند؟ یا متوجه شده اید که آنها به طور مداوم در یک دوره زمانی طولانی ناپدید می شوند؟)
  • نام(های) بازبین
  • شناسه(های) پرونده مرتبط

ویدئو برای مرجع:

حذف نظرات

برای گزارش یک بررسی نامناسب برای حذف، می‌توانید از Google Maps یا جستجوی Google استفاده کنید. مرورهای حذف شده در هر دو نمایش داده نمی شوند.

یک نظر را در Google Maps پرچم گذاری کنید

  • در رایانه خود، Google Maps را باز کنید.
  • نمایه کسب و کار خود را پیدا کنید.
  • مروری را که می‌خواهید گزارش کنید پیدا کنید.
  • روی بیشتر > پرچم‌گذاری به‌عنوان نامناسب کلیک کنید

یک نظر را در ابزار مدیریت نظرات علامت گذاری کنید

  • به ابزار مدیریت بررسی ها بروید.
  • بررسی کنید آدرس ایمیل نشان داده شده همان آدرسی باشد که برای مدیریت نمایه کسب و کار خود استفاده می کنید. نکته: اگر از آدرس ایمیل دیگری استفاده می‌کنید، روی تغییر حساب کلیک کنید.
  • روی تایید کلیک کنید.
  • کسب و کار خود را انتخاب کنید گزارش یک بررسی جدید برای حذف.
  • برای هر مروری که می‌خواهید پرچم‌گذاری کنید، روی گزارش کلیک کنید.
  • در برگه جدید، یک دسته بندی را برای بررسی انتخاب کنید.
  • روی ارسال کلیک کنید.

وی افزود، همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله مرکز راهنمایی مراجعه کنید.

ویدئو برای مرجع از Sterling Sky:

نکته کلاه به @gaganghotra_ برای تشخیص این.

بحث انجمن در X.

Source link