چرا تاخیرهای گزارش کنسول جستجوی گوگل در داشبورد وضعیت جستجو وجود ندارد؟

چرا تاخیرهای گزارش کنسول جستجوی گوگل در داشبورد وضعیت جستجو وجود ندارد؟

در حال حاضر، Google Search Console در گزارش‌های عملکرد خود تأخیر قابل توجهی دارد و برخی تعجب می‌کنند که چرا وضعیت تأخیر در داشبورد وضعیت جستجوی Google مانند سایر موارد مرتبط با جستجو نیست.

رودیگر دالچو پرسید: “اکنون 71 ساعت تاخیر به روز رسانی را نشان می دهد و داشبورد وضعیت جستجوی گوگل هنوز هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارد.”

جان مولر از گوگل به این سوال در لینکدین پاسخ داد و توضیح داد که داشبورد واقعاً برای سیستم‌های جستجوی اصلی مانند خزیدن، نمایه‌سازی یا رتبه‌بندی (و سرویس) محفوظ است. از آنجایی که این فقط یک موضوع گزارش است و تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی هسته ندارد، در این گزارش گنجانده نشده است.

در عوض، آنها فقط موضوع را در رسانه های اجتماعی تأیید می کنند و ما را در آنجا به روز می کنند و شاید آن را در صفحه ناهنجاری داده ها ثبت کنند.

در اینجا چیزی است که جان مولر پست کرده است:

اگر بر یکی از سیستم‌های جستجوی اصلی تأثیر بگذارد – مانند خزیدن، نمایه‌سازی یا رتبه‌بندی، آن را در داشبورد وضعیت جستجو ردیابی می‌کنیم. در این مورد، “فقط” گزارش است و ما آنهایی را که در داشبورد وضعیت هستند ردیابی نمی کنیم. شاید ما باید؟ فرآیند مدیریت حادثه مقدار زیادی هزینه اضافه می کند، که فکر نمی کنم برای یک موضوع نسبتاً / بالقوه کوتاه مدت مانند این مناسب باشد. به نظر من مهر تاریخ در UI حداقل برای تأیید سن داده ها بسیار مفید است، به همین دلیل است که ما آن را به همین شکل در آنجا اضافه کردیم.

فرآیند ما در حال حاضر دارای نقاط ثابتی است که در آن ما در مورد آن در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنیم، نوار اطلاعاتی را به کنسول جستجو اضافه می‌کنیم، یا آن را در صفحه ناهنجاری داده‌ها ذکر می‌کنیم. این تعادلی است بین هشدار دادن بی مورد به افراد برای چیزهایی که به آنها نگاه نمی کنند و به دیگران اطلاع می دهند که مهندسان Google برای حل یک مشکل معلق کار می کنند.

بنابراین به همین دلیل است که این اعلان‌ها در داشبورد وضعیت جستجوی Google نمی‌روند.

جان همچنین به شوخی گفت: “ببخشید! آیا باید با تیم بررسی کنم که بعد از برگشت داده ها، 10٪ اضافه به اعداد در گزارش ها اضافه شود :-)؟”

بحث در انجمن در لینکدین.

Source link