بیش از 70 نمونه تبلیغات فیس بوک برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما

فیس بوک مکانی فوق العاده برای رشد حضور آنلاین شماست. ابزارهایی مانند کمپین های تبلیغاتی پولی دسترسی به مخاطبان هدف را ساده می کنند – اما چیزی که گاهی اوقات چندان ساده نیست ایجاد تبلیغ شما در وهله اول است.

به همین دلیل است که ما با بیش از 70 نمونه تبلیغات فیس بوک در اینجا هستیم تا به الهام بخشیدن و به جریان انداختن خلاقیت های شما کمک کنیم! در ادامه با ما همراه باشید:

به کمک تبلیغات فیسبوک نیاز دارید؟ WebFX میزبان خدمات تخصصی تبلیغات فیس بوک است که به شما در ایجاد و مدیریت یک کمپین کمک می کند. با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای یادگیری بیشتر!

بیش از 70 نمونه تبلیغات فیس بوک برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما

24,859,684

سرنخ های تولید شده

1100+

گواهی های درخشان

7,149,028

تماس های ایجاد شده

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما به طور مستقیم بهبود می یابد نتیجه شما

مشاهده نتایج بیشتر مانند این فلش سمت راست

انواع تبلیغات فیس بوک

قبل از اینکه به چند نمونه تبلیغات فیس بوک بپردازیم، در اینجا مروری اجمالی از انواع مختلف تبلیغات فیس بوک است که با آن مواجه خواهید شد:

  • تبلیغات تصویری: شامل یک تصویر ثابت با متن است
  • تبلیغات ویدیویی: شامل یک ویدیو با متن است
  • تبلیغات چرخ و فلک: شامل تصاویر متعددی است که کاربران می توانند به همراه متن آن ها را مرور کنند
  • تبلیغات مجموعه: شامل یک تصویر بنر یا ویدیو به همراه مجموعه ای از تصاویر ثابت در زیر آن به همراه متن است

نمونه های تبلیغات تصویری فیس بوک

برای شروع این لیست از نمونه های تبلیغات فیس بوک، ما آن را ساده نگه می داریم – درست مانند تبلیغات تصویری! تبلیغات تصویری فیس بوک یک انتخاب عالی برای هر کسب و کاری است که به دنبال تبلیغ برند خود از طریق تبلیغات اجتماعی پولی است.

با تبلیغات تصویری می‌توانید محصولات یا خدمات را به همراه یک عنوان و دکمه تماس برای اقدام (CTA) برای افزایش فرصت‌های تبدیل به نمایش بگذارید.

ببینید چگونه برندها از این تبلیغات به نفع خود با این نمونه های تبلیغات تصویری فیس بوک استفاده می کنند:

1. آدیداس

آگهی تصویری فیس بوک آدیداس

2. کتاب ماه

تبلیغ تصویری کتاب ماه فیس بوک

3. بوز

تبلیغات تصویری فیس بوک bose

4. کوکاکولا

تبلیغ تصویری فیس بوک کوکاکولا

5. پادشاهان فرهنگ

آگهی تصویری فیس بوک پادشاهان فرهنگ

6. Etsy

تبلیغات تصویری فیس بوک etsy

7. هولو

تبلیغ تصویری فیس بوک hulu

8. JBL

تبلیغ تصویری فیسبوک jbl

9. لولولمون

تبلیغ تصویری فیس بوک lululemon

10. ظرف ذوب

آگهی تصویری فیس بوک دیگ ذوب

11. نایک

تبلیغات تصویری نایک فیس بوک

12. نان پانرا

آگهی تصویری فیس بوک نان پانرا

13. Paramount+

پارامونت + تبلیغ تصویری فیس بوک

14. پوشمارک

تبلیغ تصویری فیسبوک poshmark

15. پرنسس کروز

تبلیغات تصویری فیس بوک خط سفر شاهزاده خانم

16. استارباکس

تبلیغات تصویری استارباکس در فیس بوک

17. TripAdvisor

آگهی تصویری فیس بوک tripadvisor

18. والمارت

آگهی تصویری فیس بوک walmart

نمونه های تبلیغات ویدیویی فیس بوک

آیا آماده اید تا آن را یک درجه افزایش دهید؟ تبلیغات ویدیویی را امتحان کنید، جایی که به جای یک تصویر ثابت، می توانید یک ویدیوی چشم نواز را قرار دهید که توجه افراد را برای مدت طولانی تری حفظ کند. تبلیغات ویدیویی برای هر کسب‌وکاری عالی هستند – برندهای محصول محور می‌توانند از ویدیوها برای مشاهده دقیق‌تر محصولات استفاده کنند، در حالی که مشاغل مبتنی بر خدمات می‌توانند از ویدیوها برای نشان دادن فرآیندهای خدماتی یا کارمندان خود استفاده کنند.

ببینید چگونه برندها با نمونه‌های تبلیغات ویدیویی فیسبوک در زیر، ویدیوهای جلب توجه می‌کنند:

19. Adobe

تبلیغات ویدیویی adobe creative cloud فیس بوک

20. Airbnb

تبلیغ ویدیویی فیسبوک airbnb

21. آمازون

تبلیغ ویدیویی فیس بوک آمازون

22. چیپوتل

تبلیغ ویدیویی فیس بوک chipotle

23. کوکی های کرامبل

تبلیغ ویدیویی فیس بوک crumbl

24. کلوپ تراشیدن دلار

تبلیغات ویدیویی فیس بوک کلوپ تراشیدن دلار

25. دانکین

تبلیغ ویدیویی دانکین فیس بوک

26. دکتر اسکوچ

تبلیغ ویدیویی فیسبوک dr squatch

27. فضای سر

تبلیغ ویدیویی فیس بوک headspace

28. HelloFresh

سلام تبلیغ ویدیویی فیسبوک تازه

29. هیدروفلاسک

آگهی ویدیویی فیس بوک hydroflask

30. مارول استودیو

آگهی ویدیویی فیس بوک استودیوهای مارول

31. حداکثر

حداکثر تبلیغ ویدیویی فیس بوک

32. نتفلیکس

تبلیغ ویدیویی فیس بوک نتفلیکس

33. OOFOS

تبلیغ ویدیویی فیسبوک oofos

34. OREO

تبلیغ ویدیویی فیسبوک oreo

35. پرایم ویدیو

تبلیغات ویدیویی اصلی فیس بوک

36. Spotify

تبلیغات ویدیویی در فیسبوک spotify

37. تاکو بل

تبلیغات ویدیویی تاکو بل فیسبوک

38. نیویورک تایمز

تبلیغ ویدیویی فیسبوک نیویورک تایمز

39. جبهه شمالی

تبلیغ ویدیویی فیس بوک صورت شمال

40. هدف

تبلیغات ویدیویی فیس بوک را هدف قرار دهید

41. Wayfair

تبلیغ ویدیویی wayfair فیس بوک

نمونه های تبلیغاتی چرخ فلک فیس بوک

تبلیغات چرخ فلک فیس بوک به بازاریابان فضای بیشتری برای خلاقیت در نحوه ارائه برند خود می دهد. با چندین تصویر، برندها می توانند:

  • چندین محصول یا خدمات را به نمایش بگذارید
  • فهرست مراحل برای یک فرآیند (مثلا ثبت نام برای خدمات)
  • یک تصویر یا بنر بزرگتر را به قطعات تقسیم کنید
  • و بیشتر!

با این نمونه های تبلیغاتی فیس بوک، بررسی کنید که چگونه مارک های دیگر از چرخ فلک ها بیشترین استفاده را می کنند:

42. اپل تی ویتبلیغ چرخ فلک فیس بوک اپل تی وی

43. فایده لوازم آرایشی

تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی فیس بوک

44. گفتگو کنید

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک گفتگو

45. کاستکو

تبلیغ چرخ فلک فیسبوک costco

46. ​​دی سی

آگهی چرخ فلک فیس بوک کمیک دی سی

47. کالاهای ورزشی DICK'S

دیکس کالاهای ورزشی فیس بوک تبلیغات چرخ فلک

48. دیزنی لند

آگهی چرخ فلک فیس بوک دیزنی لند

49. شرکت فورد موتور

آگهی چرخ فلک فیس بوک شرکت فورد موتور

50. Gatorade

آگهی چرخ فلک فیسبوک gatorade

51. ناامیدی

تبلیغ چرخ فلک فیسبوک هوکا

52. هوندا

تبلیغ چرخ فلک فیسبوک هوندا

53. ایکیا

تبلیغ چرخ فلک فیسبوک ikea

54. حلقه

تبلیغات چرخ فلک فیس بوک حلقه

55. New Balance

تبلیغات چرخ فلک فیس بوک new balance

56. نوردستروم

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک Nordstrom

57. استیک خانه بیرونی

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک استیک خانه بیرونی

58. ریپ کرل

تبلیغ چرخ فلک فیس بوک ریپ کرل

59. UPMC

آگهی چرخ فلک فیس بوک upmc

60. لباس های بد

تبلیغ لباس های شیطانی فیس بوک چرخ فلک

نمونه تبلیغات مجموعه فیس بوک

تبلیغات مجموعه فیس بوک یک پله بالاتر از تبلیغات چرخ و فلک است، با یک تصویر بنر یا ویدیوی اصلی و به دنبال آن چرخ فلکی از تصاویر در زیر آن.

برای برندهای لباس، تبلیغات مجموعه راه مناسبی برای نشان دادن خط خاصی از کالا است. برای دیگران، این تبلیغات روشی موثر برای جلب توجه افراد با یک تصویر و در عین حال نشان دادن چندین تصویر دیگر است.

با این نمونه های تبلیغاتی مجموعه فیس بوک، راه های مختلفی را که می توانید از مجموعه ها به نفع خود استفاده کنید، کاوش کنید:

61. BloomChic

نمونه تبلیغات مجموعه bloomchic فیس بوک

62. پادشاهان فرهنگ

فرهنگ پادشاهان فیس بوک مجموعه آگهی نمونه

63. پوشاک نخ های مرده

نمونه آگهی مجموعه پوشاک فیس بوک

64. Fitglow Beauty

fitglow beauty مجموعه تبلیغات فیس بوک

65. ناامیدی

نمونه تبلیغات مجموعه فیسبوک hoka

66. کتانی و خانه

نمونه آگهی مجموعه کتانی و خانه در فیس بوک

67. بلوط

نمونه تبلیغات مجموعه اوک فیس بوک

68. پولن

polene facebook collection ad ad

69. مراقبت از پوست خالص

نمونه آگهی مجموعه فیس بوک مراقبت از پوست در درجه اول خالص

70. صفورا

نمونه تبلیغات مجموعه فیسبوک sephora

71. کوه خواب آلود

نمونه تبلیغات مجموعه فیس بوک خواب آلود کوهستان

72. فروشگاه WB

نمونه تبلیغات مجموعه فیس بوک فروشگاه wb

4 نکته برای ایجاد تبلیغات عالی در فیس بوک

اگر می خواهید شروع به ایجاد تبلیغات نمایشی در فیس بوک کنید، باید چند نکته را به خاطر بسپارید. هنگام توسعه و راه اندازی تبلیغات فیسبوک خود، این چهار نکته را در ذهن داشته باشید.

1. از تبلیغات متنی پرهیز کنید

هیچ کس دوست ندارد زیاد بخواند در حالی که مجبور نیست – ایمیل ها، اشتباهات گرامری پر شده، دستورالعمل ها، و غیره. همین امر در مورد تبلیغات فیس بوک نیز صدق می کند (یا هر تبلیغات، واقعا).

هنگام ایجاد تبلیغ بعدی در فیس بوک، کپی آگهی را به حداقل برسانید. نکات لازم را ذکر کنید و به خلاقان تبلیغاتی خود اجازه دهید بقیه صحبت ها را انجام دهند. مخاطبان شما نمی خواهند این احساس را داشته باشند که فقط برای دیدن تبلیغ شما باید کارهای زیادی انجام دهند، بنابراین کار را برای آنها آسان کنید!

2. نشان دهید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند

بخشی از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی، تبلیغ برند شماست و بهترین راه برای انجام این کار این است که آنچه شما را از دیگران منحصر به فرد می کند، نشان دهید. در فیس بوک شما با برندهای بی شمار دیگری برای جلب توجه رقابت می کنید. با برجسته کردن نقاط فروش منحصر به فرد خود (USP)، مانند تخصص، گزینه های محصول یا حتی نظرات، متمایز شوید!

تبلیغات خود را به عنوان طرح های کوچک آسانسور در نظر بگیرید و به مردم اجازه دهید بدانند چه چیزی برند شما را بهترین می کند!

3. بدانید با چه کسی صحبت می کنید

مخاطب شما باید به آنچه می گویید اهمیت دهد تا تبلیغ شما به خوبی اجرا شود. برای اینکه به آنها اهمیت دهند، باید مستقیماً با آنها صحبت کنید و به علایق، ناپسندها، اعتقادات و غیره آنها متوسل شوید.

این بدان معناست که دقیقاً بدانید که با هر تبلیغی که ایجاد می‌کنید چه کسی را هدف قرار می‌دهید، به این ترتیب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که یک نسخه تبلیغاتی شخصی ایجاد می‌کنید که مرتبط، به موقع و مفید است. اگر قبل از ایجاد یک تبلیغ، مخاطبان هدف خود را مشخص نکنید، ممکن است احساس بی جهت و از هم گسیختگی داشته باشید و در نهایت عملکرد ضعیفی داشته باشد.

4. مرحله بعدی روشن را به مردم بدهید

لازم نیست وقتی کسی تبلیغ شما را ببیند، سرگرمی به پایان برسد. افراد را با درج CTA واضح درگیر نگه دارید که گام بعدی را به آنها می دهد، خواه این “سرویس های ما را کاوش کنید!” یا “اکنون بخر!”

داشتن یک CTA در تبلیغ شما شانس شما را برای ایجاد تبدیل و تشویق مشارکت تبلیغاتی افزایش می دهد. این به مخاطبان می‌گوید که شما چیزی بیش از یک تبلیغ برای ارائه دارید، و گاهی اوقات می‌تواند چیزی باشد که آنها را از اسکرول دور نگه می‌دارد.

cta22 img
cta22 img mbl

آیا میدانستید 74% آیا مردم هنگام تصمیم گیری برای خرید از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟

ما می توانیم با یک طرح بازاریابی بدون تعهد به شما کمک کنیم انتخاب آنها را آسان تر کنید.

برای راه اندازی کمپین خود به چیزی بیش از نمونه های تبلیغاتی فیس بوک نیاز دارید؟

اگر هنوز در تلاش برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید، حتی با این نمونه های تبلیغاتی فیس بوک، همیشه می توانید با یک آژانس تبلیغاتی فیس بوک، مانند WebFX، شریک شوید. تیم اختصاصی ما متشکل از متخصصان رسانه های اجتماعی باهوش می تواند به شما کمک کند تا انواع مختلفی از تبلیغات رسانه های اجتماعی را برای ایجاد کمپین های درآمدزا راه اندازی کنید. با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید تا استراتژی خود را شروع کنید!

Source link