اکنون با 58.5% مطالعه جدید Google Zero Click

اکنون با 58.5% مطالعه جدید Google Zero Click

رند فیشکین با نسخه 2024 خود از مطالعه صفر کلیک گوگل منتشر شده است و نشان می دهد که در ایالات متحده، صفر کلیک در حال حاضر به 58.5٪ رسیده است که از 65٪ در سال 2021 کاهش یافته است. این مطالعه می گوید که حدود 37٪ از جستجوهای Google منجر به عدم اقدام، 21.4٪ منجر به جستجوی دیگر در Google و 41.5٪ منجر به کلیک می شود.

در اینجا نموداری است که آنها بر اساس این داده ها ایجاد کردند:

Zero Click 2024

رند نوشت: «از همه جالب‌تر برای ناشران وب، کارآفرینان، سازندگان و (امیدوارم) قانون‌گذاران، عدد نهایی است: به ازای هر 1000 جستجو در Google در ایالات متحده، 360 کلیک به سایت غیر متعلق به گوگل و غیر Google می‌رسد. دارایی با پرداخت آگهی تقریباً 2/3 از تمام جستجوها پس از انجام یک پرس و جو در اکوسیستم Google باقی می ماند.

فراموش نکنیم که گوگل آخرین مطالعه صفر کلیک را مورد مناقشه قرار داد – برای ارزش آن.

در اینجا نموداری در طول زمان آمده است که کاهش کلیک ها را نشان می دهد:

گوگل برای باز کردن 2024 کلیک می کند

در اینجا نمودار دیگری وجود دارد که کلیک‌های بیشتری را از جستجوی Google به ویژگی‌های Google یا جستجوی Google نشان می‌دهد:

کلیک‌ها برای Google 2024

سپس توسط دستگاه:

Zero Click Breakdown 2024

آنها همچنین به مرورهای هوش مصنوعی نگاه کردند و رند آن را خلاصه کرد:

  • جستجوهای دسکتاپ کمی افزایش یافت
  • جستجوهای تلفن همراه به میزان قابل توجهی کاهش یافت (اگر چیزی گوگل را به عقب انداختن این ویژگی منصرف کند، من پول خود را صرف این می کنم)
  • کلیک در هر جستجو در تلفن همراه افزایش یافت
  • کلیک‌ها در هر جستجوی دسک‌تاپ ثابت بود

مشکل بخش بررسی اجمالی هوش مصنوعی رند این است که این بخش فقط به طور رسمی به صورت عمومی برای کاربران ایالات متحده منتشر شد – به اعتقاد من هنوز آزمایشگاه‌ها برای اتحادیه اروپا انتخاب می‌کنند.

رند همچنین مدتی را صرف توضیح برخی از پاسخ‌های مربوط به سوالاتی که در مورد داده‌های مطالعه دریافت کرده است، از جمله ۱٪ کلیک‌هایی که روی تبلیغات انجام می‌شود:

ارزش خواندن را دارد، اینجا را بررسی کنید.

بحث انجمن در X.

اعتبار مفهوم تصویر به گرگ استرلینگ



Source link