وب سایت شرکت کنترل آفات خود را برای سئو بهبود بخشید

بهبود وب سایت شرکت کنترل آفات شما برای سئو می تواند استفاده بسیار ساده و موثری از زمان باشد. زمانی که می خواهید وب سایت شرکت کنترل آفات خود را با نحوه یافتن کاربران در Google، Yahoo!، DuckDuckGo و سایر موتورهای جستجوی محبوب، همسو کنید، تعدادی «فرصت از دست رفته» ساده وجود دارد.

خوراکی های کلیدی

  • فرصت‌های اولیه از دست رفته مانند اطمینان از اینکه H1 شما شامل شهر، محله یا ایالت محلی شما می‌شود – بهینه‌سازی آسانی است که می‌توان آن را اصلاح کرد و می‌تواند شانس افرادی را که وب‌سایت شما را در موتورهای جستجو پیدا کند بیش از 30 درصد افزایش می‌دهد.
  • به یاد داشته باشید که کارهای اساسی مانند ارسال نقشه سایت خود به گوگل از طریق ابزارهای وب مستر گوگل، حصول اطمینان از اینکه هیچ برچسب “بدون شاخص” در وب سایت خود ندارید، و اطمینان از اینکه توضیحات متا خود را بهینه سازی کرده اید تا شامل کلمات کلیدی خدمات کنترل آفات باشد. جغرافیای محلی راه‌های عالی دیگری برای بهینه‌سازی شرکت کنترل آفات شما برای سئو است.

8 روش برتر برای بهینه سازی وب سایت کنترل آفات برای سئو

در اینجا برخی از راه های برتر برای بهینه سازی وب سایت کنترل آفات برای سئو آورده شده است:

1. جغرافیای محلی خود را در H1 قرار دهید

معمولاً فراموش می شود که منطقه خدمات خود را در H1 قرار دهید. برای اکثر مردم، آنها به سادگی می خواهند بگویند “خدمات کنترل آفات” زیرا احساس می کنند که هدفمندترین آنهاست. با این حال، گوگل می خواهد به مشتریان محلی کمک کند تا با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند. و برای کمک به بهینه سازی وب سایت خود برای بهترین نتایج در SERP ها، تقویت خزنده های Google مفید است.

در اینجا برخی از H1 وجود دارد که ممکن است قبلاً در وب سایت کنترل آفات خود داشته باشید:

  1. خدمات کنترل آفات
  2. کنترل آفات محلی
  3. کنترل آفات
  4. کنترل آفات، حشرات و جوندگان

در حالی که آنها عالی هستند، برخی از این جایگزین های زیبا را در نظر بگیرید:

  1. خدمات کنترل آفات در کلمبوس، اوه
  2. کنترل آفات در کلمب
  3. کنترل آفات، حشرات و جوندگان در کلمب

گنجاندن جغرافیای اصلی که خدمات ارائه می‌دهید می‌تواند برای خزنده‌های Google مفید باشد تا جایی که خدمات کنترل آفات خود را ارائه می‌دهید.

در اینجا یک مثال عالی از H1 بهینه شده برای SEO توسط Broadway Pest Control در نیویورک، نیویورک آورده شده است.

بهینه سازی وب سایت کنترل آفات برادوی برای سئوبهینه سازی وب سایت کنترل آفات برادوی برای سئو

2. جغرافیای محلی خود را در عنوان متا خود قرار دهید

بسیار شبیه به نکته بالا، گنجاندن جغرافیای محلی شما در عنوان متای وب سایت شما می تواند یکی دیگر از شاخص های مفید برای خزنده های Google باشد تا خدماتی را که ارائه می دهید، ارائه دهند. و جایی که شما به آنها پیشنهاد می کنید.

عناوین صفحه ممکن است به شکل زیر باشد:

  1. خدمات کنترل آفات چیپ
  2. انجام و انجام کنترل آفات
  3. کنترل آفات توسط جان

در عوض، به چیزی شبیه به زیر فکر کنید:

  1. خدمات کنترل آفات چیپ | کلمبوس، اوه
  2. انجام و انجام کنترل آفات در کلمبوس، اوه

این تنظیمات ساده می تواند به Google کمک کند تا مشتری یا تماس گیرنده احتمالی را با وب سایت کنترل آفات شما مطابقت دهد.

مطالب مرتبط: راهنمای کامل سئو کنترل آفات

3. توضیحات متا خود را فراموش نکنید

اغلب، بیشتر توضیحات متا توسط هر سیستم مدیریت محتوایی که استفاده می کنید ایجاد می شود. با این حال، بهتر است توضیحات متا خود را بهینه سازی کنید تا هم شامل مناطق خدمات محلی شما باشد و هم اطمینان حاصل کنید که توضیحاتی تمیز، خوب نوشته شده و «کلیک» است. اگرچه ممکن است Google توضیحات متا شما را کلمه به کلمه نگیرد و آن را به کاربران در صفحه نتایج جستجو نشان ندهد، اما همچنان یک سیگنال مفید است، به خصوص وقتی که با H1، عنوان متا، و اکنون به‌روزرسانی توضیحات متا ترکیب شود.

در اینجا نمونه ای از توضیحات متا مفید است که کمتر از 150 کاراکتر باقی می ماند:

برای خدمات کنترل آفات در همان روز در کلمبوس، OH، امروز با ما تماس بگیرید. با 1000 بررسی و امتیاز 5 ستاره، می توانید به Chip's Pest Control اعتماد کنید.

این توضیحات متا ساده تنها 143 کاراکتر طول دارد و تعداد بررسی ها و رتبه بندی کلی کسب و کار را مشخص می کند. ایجاد بسیار “کلیک” برای کاربری که ممکن است آن را در SERP ها ببیند.

4. وب سایت خود را برای کلمات کلیدی کنترل آفات بهینه کنید

این می تواند مفید باشد که مشتریان بالقوه چه کلمات کلیدی را در گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار می دهند تا شما را پیدا کنند. در اینجا لیست کوتاهی از کلمات کلیدی احتمالی که ممکن است شخصی استفاده کند آورده شده است:

# کلمه کلیدی دشواری جلد CPC سیار دسکتاپ
1 کنترل آفات در نزدیکی من 42 80000 10 0.71 0.29
2 بهترین کنترل آفات در نزدیکی من 0 4200 9 0.7 0.3
3 شرکت های کنترل آفات در نزدیکی من 62 3200 10 0.55 0.45
4 خدمات کنترل آفات در نزدیکی من 67 2900 11 0.5 0.5
5 کنترل آفات مقرون به صرفه در نزدیکی من 34 2100 8 0.8 0.2
6 خدمات کنترل آفات در نزدیکی من 32 1400 9 0.5 0.5
7 مشاغل کنترل آفات در نزدیکی من 0 1100 0.2 0.89 0.11
8 کنترل آفات در نزدیکی من قیمت 35 1000 5
9 کنترل آفات محلی در نزدیکی من 6 800 8 0.57 0.43
10 کنترل آفات ارزان در نزدیکی من 61 800 8 0.79 0.21

با استفاده از این لیست می توانید تغییراتی مانند “مقرون به صرفه” و “ارزان” را مشاهده کنید که می تواند راهی عالی برای گنجاندن این تغییرات کلمات در متن پاراگراف در سراسر وب سایت شما باشد. یا، به طور بالقوه، بخش های کاملی از وب سایت کنترل آفات خود را اضافه کنید که به کوپن ها، تبلیغات ویژه یا سایر پیشنهادات برای مشتریان جدید صحبت می کند.

معمولاً مشاهده می‌شود که شرکت‌های کنترل آفات می‌خواهند برای عبارات جستجوی «نزدیک من» ظاهر شوند. با این حال، اگر برخی از بهینه‌سازی‌های بالا را دنبال کنید، در حال حاضر در راه افزایش شانس حضور افرادی هستید که «خدمات کنترل آفات» را در دستگاه تلفن همراه خود جستجو می‌کنند (به‌طور خودکار آنها را مکان‌یابی می‌کند و جستجو را بومی‌سازی می‌کند).

مطالب مرتبط: 100 کلمه کلیدی کنترل آفات برای سئو

5. یک وب سایت بسیار مفید ایجاد کنید

در حالی که تکمیل بهینه‌سازی‌های بالا کمتر از 30 دقیقه طول می‌کشد، اما ارزش آن را دارد که به این فکر کنید که وب‌سایت شما چقدر خوب طراحی شده است تا بازدیدکنندگان را جذب کند و آنها را به تماس گیرنده تبدیل کند. اغلب، شرکت‌های کنترل آفات می‌خواهند تماس‌هایی را دریافت کنند که مستقیماً به مالک یا نمایندگی خدمات می‌رسد.

گنجاندن ویدیو، تصاویر و پیوندهای مفید به رتبه‌بندی‌ها و نظرات مفید است تا مشتریانی که در وب‌سایت شما قرار می‌گیرند مجبور به برقراری تماس شوند. به یاد داشته باشید، زمانی که مشتریان شما برای اولین بار وارد وب سایت کنترل آفات شما می شوند، همه مشتریان شما در حال گذراندن یک مرحله “تلاش” هستند.

آنها به احتمال زیاد می خواهند پاسخ چند سوال را بدانند:

  1. آیا این شرکت کنترل آفات می تواند مشکل خاصی را که من با آن درگیر هستم برطرف کند؟
  2. هزینه کار با این شرکت کنترل آفات چقدر است؟
  3. آیا این شرکت کنترل آفات قابل اعتماد است؟ آیا مشتریان محلی از آنها استفاده می کنند و از کار با آنها قدردانی می کنند؟
  4. شماره تلفن برای تماس با آنها و دریافت خدمات چیست؟

Broadway Exterminating کار بسیار خوبی انجام می دهد تا مطمئن شود که آنها با اعتماد بازدیدکنندگان وب سایت صحبت می کنند. با تکیه بر تعداد سال‌هایی که در کسب‌وکار بوده‌اند، تصاویر واقعی از کارکنان واقعی، و ارائه قولی به مشتریان برای همه خدمات ارائه‌شده.

برادوی از بین بردن وب سایت بهینه شده برای سئوبرادوی از بین بردن وب سایت بهینه شده برای سئو

ما می توانیم حضور منطقه خدمات محلی را یک بار دیگر مشاهده کنیم. با این حال، “بیش از حد” آن را انجام ندهید. جایی که وب سایت توانایی خود را برای پاسخ به سؤالات سخت کوشی یک مشتری بالقوه از دست می دهد.

6. یک وب سایت سازگار با موبایل داشته باشید

این نیز اغلب نادیده گرفته می شود. خزنده های گوگل از منظر اول موبایل شروع خواهند کرد. و وب سایت ها را به HTML واقعی تبدیل کنید. اگر آنها مشکلاتی را در رندر تلفن همراه شما ببینند، لزوماً از نمایش آن در نتایج جستجو جلوگیری نمی کنند، با این حال، ممکن است صفحه را به اندازه سایرین ترجیح ندهند.

می توانید از گزینه بازرس Google Chrome برای رندر کردن وب سایت خود در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید و ببینید که چگونه به نظر می رسد. سعی کنید هر گونه مشکل سرریز یا مشکلاتی را که در آن کاربر برای پیمایش در وب سایت یا برقراری تماس تلفنی با شما (تماس اولیه شما) مشکل تری داشته باشد، حل کنید.

برای بررسی این مورد در گوگل کروم، موارد زیر را انجام دهید:

  1. روی بدنه سایت کلیک راست کنید.
  2. از لیست کشویی روی “Inspect” کلیک کنید
  3. در بالای صفحه، “Dimensions” را انتخاب کنید و دستگاه خود را انتخاب کنید

وب سایت کنترل آفات سازگار با موبایل برای سئووب سایت کنترل آفات سازگار با موبایل برای سئو

7. نقشه سایت خود را به گوگل ارسال کنید

گوگل از نقشه های سایت استفاده می کند تا بداند کدام صفحات و به چه ترتیبی باید خزیده شود. بدون ارسال نقشه سایت به گوگل، به خزنده‌های آن‌ها تکیه می‌کنید تا به طور طبیعی وب‌سایت خود را از طریق لینک‌های خارجی که به آن اشاره می‌کنند و همچنین پیوندهای داخلی‌تان که عمیق‌تر به وب‌سایت شما می‌روند، پیدا کنید.

به سادگی با ادعای وب سایت خود از طریق Google Webmaster Tools و سپس ارسال نقشه سایت، شانس خود را برای قرار گرفتن وب سایت شرکت کنترل آفات در فهرست گوگل افزایش می دهید. و هنگامی که در فهرست قرار گرفت، شانس بسیار بیشتری دارید که همه بهینه‌سازی‌های شما در بالا مورد توجه قرار گیرند.

8. وب سایت خود را برای سئو بیش از حد بهینه نکنید

این آخرین و بهترین نکته من است – سعی نکنید سئوی کنترل آفات را بیش از حد انجام دهید. در عوض، سعی کنید یک وب سایت بسیار مفید بسازید که با تمام خدمات کنترل آفات ارائه شده شما صحبت کند. برای تمام جوندگان، حشرات و آفاتی که با آنها سر و کار دارید صفحات جداگانه ایجاد کنید. و صفحات منطقه خدماتی جداگانه ایجاد کنید که با شهرهای نزدیکی که مایل به رفتن به آنها هستید همسو باشد.

با ایجاد یک وب سایت مفید طبیعی، سئوی مدرن تری برای کنترل آفات انجام می دهید. سعی کنید از پر کردن کلمات کلیدی مناطق خدماتی خود در هر پاراگراف خودداری کنید. به یاد داشته باشید، اگر مشتری وارد وب سایت شما شود، شما می خواهید که وب سایت شما حرفه ای، ظریف و شایسته تماس تلفنی باشد. یک وب‌سایت بیش از حد بهینه‌سازی شده ممکن است برای مشتری که در صفحه قرار می‌گیرد «واقعی به نظر نرسد» یا ممکن است «ماهی به نظر برسد».

تماس گیرنده احتمالی، سؤالات او و آنچه ارائه می دهید را در ذهن داشته باشید. از وب سایت های بسیار طولانی با متن وب سایت غیر ضروری خودداری کنید. با این حال، به جایی که توضیح نمی دهید خیلی کوتاه نروید و همه چیزهایی را که ارائه می دهید با جزئیات توضیح دهید. آن را متعادل، آموزنده و بر تجربه کاربری خوب متمرکز کنید.

نکته حرفه ای: یک تست کوچک A/B را با درخواست از دوستان و خانواده برای مشاهده وب سایت انجام دهید. از آنها سؤالاتی بپرسید: “آیا می دانید ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟” یا، “آیا توانستید صفحه ای را پیدا کنید که با خدمات پیشگیری از مورچه ما صحبت می کند؟” سوالاتی از این دست می‌توانند در درجه‌بندی تعادل شما در مورد سئو و کیفیت کلی تجربه کاربری مفید باشند.

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری

Source link